Käväisin Ranuan Opistoseuroissa

Anonyymi-ap

Minä yllätyin Ranuan Opiston saksalaismielisyydestä, kuten koko kunnan. Saksalaisia on kunnan ja Opiston johdossa. Siihen liittyy rahan varastamista Taivaalta. Minulle oli yllätys, miten Tahkolat ja Töllit, mukaan lukien nuoria, ovat töissä Opistoseurojen kassatoimikunnassa, vieden sitä kautta rahaa uudella teknisellä laitteella tileiltä. M inä pöyristyin, avustustoimintaan keskittyneeltä lestadiolaistaustaiselta säätiöltä varastettiin Bangladeshiin tarkoitettuja avustusvaroja satoja tuhansia.

Opiston johtoon on soluttautunut Rahaliigaan kuuluvia henkilöitä, esim. Opiston johtokuntaan kuuluva saksalainen Dieter Hagen alias Mikael Tiri.

10

<50

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Pienenä lisäyksenä Tahkoloiden Messussa laulama saksalainen valitusvirsi, jota on kuultu aikoinaan Saksassa natsioikeudenkäynneissä tuomituilta nimikristityiltä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Somalien osuudesta, Somalian sisällissodan jälkinäytöstä on käyty Suomessa klaanin ja sen vastustajien välillä. Rajavartiolaitos on päästänyt maahan paljon klaanin jäeniä lähinnä Saksasta tuhoamaan lestadiolaisia, joka on anteeksiantamatonta, se liittyy Vihan aikaan.

• Anonyymi00003
        UUSI

sanojan kun tiedät mikä oli 24.1.1544 auringon pennys

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

sanojan kun tiedät mikä oli 24.1.1544 auringon pennys

pimennys

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

pimennys

näkyi saksassa

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

näkyi saksassa

saksahan yritti perustaa siirtokunnan afrikkaan juutalaisille

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

saksahan yritti perustaa siirtokunnan afrikkaan juutalaisille

no suomi käänsi selkänsä venäjälle jonka seurauksena menetti autonomiansa jonka venäjä anto

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

no suomi käänsi selkänsä venäjälle jonka seurauksena menetti autonomiansa jonka venäjä anto

nyt ollaan siinä pisteessä että suomia on alottamassa kolmannen maailman sodan saa nähdä miten käy

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

nyt ollaan siinä pisteessä että suomia on alottamassa kolmannen maailman sodan saa nähdä miten käy

oikeesto suomi on jo amerikan osa valtio

• Anonyymi00010
      UUSI

raanun alle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1406
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1283
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1028
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      596
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      532
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe