Minä yllätyin Ranuan Opiston saksalaismielisyydestä, kuten koko kunnan. Saksalaisia on kunnan ja Opiston johdossa. Siihen liittyy rahan varastamista Taivaalta. Minulle oli yllätys, miten Tahkolat ja Töllit, mukaan lukien nuoria, ovat töissä Opistoseurojen kassatoimikunnassa, vieden sitä kautta rahaa uudella teknisellä laitteella tileiltä. M inä pöyristyin, avustustoimintaan keskittyneeltä lestadiolaistaustaiselta säätiöltä varastettiin Bangladeshiin tarkoitettuja avustusvaroja satoja tuhansia.
Opiston johtoon on soluttautunut Rahaliigaan kuuluvia henkilöitä, esim. Opiston johtokuntaan kuuluva saksalainen Dieter Hagen alias Mikael Tiri.
Käväisin Ranuan Opistoseuroissa
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi00001UUSI
Pienenä lisäyksenä Tahkoloiden Messussa laulama saksalainen valitusvirsi, jota on kuultu aikoinaan Saksassa natsioikeudenkäynneissä tuomituilta nimikristityiltä.
- Anonyymi00002UUSI
Somalien osuudesta, Somalian sisällissodan jälkinäytöstä on käyty Suomessa klaanin ja sen vastustajien välillä. Rajavartiolaitos on päästänyt maahan paljon klaanin jäeniä lähinnä Saksasta tuhoamaan lestadiolaisia, joka on anteeksiantamatonta, se liittyy Vihan aikaan.
- Anonyymi00003UUSI
sanojan kun tiedät mikä oli 24.1.1544 auringon pennys
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
sanojan kun tiedät mikä oli 24.1.1544 auringon pennys
pimennys
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
pimennys
näkyi saksassa
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
näkyi saksassa
saksahan yritti perustaa siirtokunnan afrikkaan juutalaisille
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
saksahan yritti perustaa siirtokunnan afrikkaan juutalaisille
no suomi käänsi selkänsä venäjälle jonka seurauksena menetti autonomiansa jonka venäjä anto
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
no suomi käänsi selkänsä venäjälle jonka seurauksena menetti autonomiansa jonka venäjä anto
nyt ollaan siinä pisteessä että suomia on alottamassa kolmannen maailman sodan saa nähdä miten käy
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
nyt ollaan siinä pisteessä että suomia on alottamassa kolmannen maailman sodan saa nähdä miten käy
oikeesto suomi on jo amerikan osa valtio
- Anonyymi00010UUSI
raanun alle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791406
- 851283
- 1041028
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7596Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520