Vieläkö ikävöit kaivattuasi

Anonyymi-ap

vai joko olet luovuttanut ja ottanut järkevän suhtautumistavan asioihin.

21

260

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Ei kyllä vaikuta siltä noiden aloitusten määrän perusteella

• Anonyymi00004
        UUSI

Niin kyllä näyttää kovasti siltä, että gubella on ns striikki päällä aloitusten suhteen. Haluatko kertoa siitä lisää jotain jonnin joutavia aistimuksia? TT

• Anonyymi00006
        UUSI

Omat aloituksesi?
        Sivu

• Anonyymi00002
      UUSI

Jäi ikuinen kaipuu 💔😭
      En minä häntä unohda
      Mutta elämään noin muuten pitää ottaa järkevämpi ote jatkossa .
      Naiselta miehelle

• Anonyymi00003
      UUSI

Vielä. Ihan samalla tavalla kuin tähänkin asti. Odotan edelleen.

• Anonyymi00005
      UUSI

Vaihtelevalla menestyksellä.

• Anonyymi00007
      UUSI

En ole varma. Luulen että hän jää jollain tavalla ikuisesti sydämeen, ja aina vähän leimahtaa kun hänet näkee. Komea ihana mies, mutta ei minun ❤️

• Anonyymi00008
      UUSI

Järki on nyt voittanut tunteet. Olen varma, että kun taas joskus ohimennen kohtaamme, katson sinua kuin ketä tahansa muutakin mukavaa kaveria. Ei meistä tule ikinä meitä, tiedän sen nyt ja hyväksyn.

Löysin juuri kuvan, johon olit tarttunut mukaan muutama viikko sitten. En edes ihmisiä kuvannut, satuit vain siinä olemaan muiden joukossa. Komea olet. Pukeudutkin niin kivan rennosti, tykkään tyylistäsi. Tuonkin vihreän paidan nappeja olisi kiva avata... eikun hetkinen, olenhan lopettanut turhan haaveilun! Ei tällaista enää.

Lopettanen tämän palstan seuraamisenkin. Vähitellen. Pikkuhiljaa.

• Anonyymi00009
      UUSI

Olen päässyt hyvin eteenpäin kun ei tämä tyyppi edes vastannut viesteihin, luki kyllä. Se jotenkin teki sen suunnan ja taitaa olla ihan oikea suunta. 😂

• Anonyymi00010
      UUSI

En purkaisi mieltäni täällä, jos olisin unohtanut tai haluaisin unohtaa. Kuten ei kukaan muukaan normaali ihminen. Jokainen joka tulee muuta kirjoittamaan, on pahainen trolli.

• Anonyymi00011
      UUSI

Olen ymmärtänyt olevani aivan mahdoton. Eniten harmittaisi jos nainen haluaisi rakastaa minua, mutta en uskalla puhua ja näyttää mitä tunnen. Se jos hän menettäisi jotain minussa, se harmittaisi. Oman tuskani kanssa pärjään. Mieheltä.

• Anonyymi00012
      UUSI

Välillä ikävöin häntä. Välillä olen päättänyt luovuttaa ja otan järkevän suhtautumistavan. Nyt mietin, että ehkä auttaisi, jos ihastuisi johonkin toiseen? Ja jos ei ihan ihastuisi, niin alkaisi aktiivisesti katselemaan muita miehiä sillä silmällä. Niin jos sit pääsisi yli hänestä?🤔 Ei toki saa mennä niin pitkälle, et joku viaton ihastuisi minuun. Ei saa satuttaa ketään tahallaan.

• Anonyymi00013
      UUSI

Ikävöin, mutta olen suhtautunut ihan järkevästi aina. Olosta en niinkään tiedä. Toivon, että hänellä on parempi olo kuin minulla.

• UUSI

En tiedä muista, mutta täällä tulee aina surullinen olo. Näkymättömiksi jääneitä ihmisiä kaipaamassa jotain jolle on näkymätön.

• Anonyymi00014
      UUSI

Mulla on aina järkevä suhtautuminen asioihin tilanteen/hetken tarvitseman/vaatiman tavan mukaan mä osaan muuntautua

• Anonyymi00015
      UUSI

Hänen käyttäytymisensä sai ymmärtämään, että se mitä oli, tai ei ollut, ei koskaan palaa. Joten toimin sen mukaisesti.

• Anonyymi00016
        UUSI

😂 taas aikamoista uhriutumista ja psykologista peliä.

• Anonyymi00017
      UUSI

Alkuajan pienimuotoista sekoamista lukuun ottamatta olen ollut tämän tunteen kanssa aina suhteellisen järkevä vaikka välillä lipsuikin olotila perusteettomasti yltiöoptimismin puolelle. Järkevästikin ajattelevanakin voi toki ikävöidä, ja niin edelleen teen. Kun ei tässä ole kyse tunteista, jotka voi noin vain kuolettaa.

• Anonyymi00019
      UUSI

Saahan sitä ikävöidä vaikka järki olisikin palannut aikoja sitten päähän.
      Kun en muutenkaan ihastu usein niin siellä sydämessä se omassa pikku nurkassaan itsekseen ihmettelee se kaipaus.

• Anonyymi00020
      UUSI

Ei tästä ikävöinnistä järki puutu. Mutta tarvitsen vastakaikua.

• Anonyymi00021
      UUSI

Sanotaanko näin että olen aikaa sitten tietoinen ettei hän ole kiinnostunut ja hän on sitoutunutkin jo ja hänet pitää jättää rauhaan. Olen avoin tuleville tunteiden/rakkauden mahdollisuuksille mutta olen päättänyt etten etsi mitenkään kiihkeästi ketään oikeaa vaan se tulee jos on tullakseen, toivoittavasti loppuelämäksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1339
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1236
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      977
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      833
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      723
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      609
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      538
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      498
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      475
    Aihe