Mikset mies pääse eteenpäin?

Anonyymi-ap

En haluaisi, että jätät elämäsi pitoon, koska odotat minua turhaan. Mikset mene eteenpäin? Voitko muka rehellisesti käsi sydämellä väittää, ettet pysty kiinnostumaan kenestäkään muusta?

Millaista kuvittelisit elämäsi olevan nyt, jos ei olisi koskaan tavattu? Eläisit sen mielikuvan mukaan.

36

380

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

😭
      💧

• Anonyymi00025
        UUSI

Sivut loppu päiväkirjasta. Nyt on vaikea sen takia edetä, ku ei ole edes euroja ostaa uutta päiväkirjaa? Mustetta on onneksi kynässä, mut seinille en ala kirjoittelemaan mitään, ku inhoon ilkivaltaa ja töhrimistä.

• Anonyymi00002
      UUSI

Itse asiassa voin käsi sydämellä sanoa juuri noin.

• Anonyymi00003
        UUSI

Ja kuitenkin oot siinä siitä kyselemässä, joten mihis sää sit oot muka menny?

• Anonyymi00017
        UUSI

Jollei ole luottamusta niin harvemmin on silloin oikeita tuntemuksiakaan toista kohtaan. Sivusta.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Jollei ole luottamusta niin harvemmin on silloin oikeita tuntemuksiakaan toista kohtaan. Sivusta.

Puhun vain omasta puolestani. Ja jätin aloittajalle kysymyksen siihen perään.

• Anonyymi00004
      UUSI

Tosi julmaa kärttää varattuna huomiota toiselta ja sitten sanoa noin kun toisella on jo tunteita kehittynyt. Itsekästä.

• Anonyymi00010
        UUSI

Melko narsistista lisäksi olettaa että juuri ap olisi jonkun este eteenpäin menemiselle. Kaikki eivät edes halua uutta suhdetta koska on melkoinen riski ottaa elämään toinen josta voi paljastua vaikka minkälaisia negatiivisia puolia.

• Anonyymi00005
      UUSI

Sinä sait minut heräämään. Aloin uskoa korkeampiin voimiin sinun takiasi. En tiedä olisinko tässä ilman sinua, vaikka tiedänkin, että et pidä minusta. Minun on todella vaikea päästä yli ihmisestä, joka on tehnyt niin valtavan muutoksen elämääni.

• Anonyymi00007
        UUSI

Mistä sinä sen tiedät? Jos ei ole suoraan sanonut? sivusta

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mistä sinä sen tiedät? Jos ei ole suoraan sanonut? sivusta

On sanonut suoraan. Miksi oletat, että ei ole?

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

On sanonut suoraan. Miksi oletat, että ei ole?

En tiedä, joskus asiat päättyvät väärinkäsityksiin.

• Anonyymi00006
      UUSI

Ei niitä mätsejä nyt tuosta vaan satu kohdalle. Ehkei sille miehellekään. Ei kaikki halua ottaa jotain ketä hyvänsä vain siksi ettei muutakaan saa. Jotkut on koko elämänsä ilman paria.

• Anonyymi00027
        UUSI

Miksi sitten pettää? Taitaa vaan käyttää naista kulkunsa kovettamiseen.

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Miksi sitten pettää? Taitaa vaan käyttää naista kulkunsa kovettamiseen.

Kullinsa

• Anonyymi00009
      UUSI

Ei multa. En ajattele noin, toivon että hän odottaa minua. 🥺

• Anonyymi00011
        UUSI

Miksi odottaisi / mitä olet tehnyt sen eteen

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Miksi odottaisi / mitä olet tehnyt sen eteen

Ei sulle.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ei sulle.

En mä sitä kysynyt vaan miksi kukaan odottaisi jos et osoita sitä mitenkään? Ja jos olet osoittanut, eikä vastannut niin tuskin se sitten varsinkaan odottaa.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

En mä sitä kysynyt vaan miksi kukaan odottaisi jos et osoita sitä mitenkään? Ja jos olet osoittanut, eikä vastannut niin tuskin se sitten varsinkaan odottaa.

Mitä sinäkin luulet jotain tästä tietäväsi.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mitä sinäkin luulet jotain tästä tietäväsi.

Vastahakoisuutesi vastaukseen osoittaa että olen oikeilla jäljillä

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Ei sillä kai väliä, annetaan toistenkin ikävöidä rauhassa.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Et ole.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tilanne on sellainen, että jos olen hänelle riittävän tärkeä niin odottaa kyllä.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Tilanne on sellainen, että jos olen hänelle riittävän tärkeä niin odottaa kyllä.

Ei se kyllä noinkaan mene. Ei voi odottaa ikuisesti vaikka kuinka rakastaisi. Jos ei ole mitään takeita tulevasta niin ei ole hyvä päämäärätöntä aikaa odottaa. On osattava arvostaa myös omaa elämää eikä odotettava toisen täyttävän koko elämä.

• Anonyymi00014
      UUSI

Missäköhän sitten ihmisen pitäisi näin arki-iltana olla jos ei netissä (olet muuten itsekin)

• Anonyymi00023
        UUSI

Joku esittää

• Anonyymi00021
      UUSI

En odota ketään älä siitä huolta kanna. En vaan ketään etsi tällä hetkellä ja ihan oma päätös ei liity kehenkään muuhun.

• Anonyymi00026
      UUSI

No sitten kun päätän lähteä eteenpäin, sitten on vauhtia.

• Anonyymi00029
      UUSI

Tilannetaju kunnossa, ollut aina. Ei ongelmaa. En odota mitään, en lähesty maailmaasi. Lämmöllä :)

• Anonyymi00030
        UUSI

Fake lämpöä 🤔

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Fake lämpöä 🤔

Nope mutta ei myöskään turhia toiveita. Olen realisti ja me olemme erilaisia ja mahdotonta se enää olisikin. Haluaisin.... vain korjata tapahtunutta.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Nope mutta ei myöskään turhia toiveita. Olen realisti ja me olemme erilaisia ja mahdotonta se enää olisikin. Haluaisin.... vain korjata tapahtunutta.

Ei kai mikään ole mahdotonta. Realistikin voi silti ihastua ja rakastua, vai mitä? sivusta

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Ei kai mikään ole mahdotonta. Realistikin voi silti ihastua ja rakastua, vai mitä? sivusta

Niin voi... mutta ottaa huomioon myös ulkoiset tekijät ja sen/niiden vuoksi pitää viisaampana sulkea itsensä, ainakin ulospäin ja irlissä.

• Anonyymi00031
      UUSI

Kuka mies muka mä ainakaan odottele ketään eipä tuo aikakaan odottele mua aikaa kun ei pysty pysäyttämään vaikka kello on helppo pysäyttää poistamalla patteri hän olisi ottanu jo riskin jos olisi osoitteen tietäny toista tilaisuutta suhteeseen mun kanssa ei saa tähän ikään oppinu jo että kerran erotaan ni se oli siinä tai kun mua pettää ni se oli siinä pettäjä ei edes välitä siitä jonka kanssa on miksi tätä muutoin pystyisi pettämään

• Anonyymi00036
      UUSI

OK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1406
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1283
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1028
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      859
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      753
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      596
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      532
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe