Vielä kun olisit vähän rohkeampi

Anonyymi-ap

Ja sitten... Ai että. Mutta et tee sitä tiedän sen et ole tarpeeksi varma tunteistasi ja pelkäät menettäväsi vapautesi ja yksityisyytesi tai sitten pelkäät että petyt minuun. En olisikaan se unelmien prinssi vaan tavallinen mies.

12

289

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niin tai sitten ei vaan ole miehistä kiinnostunut. Naiselle tuskin oli koska aloitteen teko yhä tänä päivänä on usein miehen tehtävä.

• Anonyymi00002

Ethän sä voi tietää toisen tunteita ja ajatuksia saati, mihin uskaltaa ja mihin ei. Ja itsekö et osaa ottaa yhteyttä häneen? Niin.

• Anonyymi00003

Melkein luit ajatuksiani, mutta en pelkää pettyväni sinuun, ja tiedän, että olet erityinen tavallinen mies <3

• Anonyymi00004

minä en lapsia sitten enään halua =) aikuinen suhde no draama

• Anonyymi00005

Olen realisti rakkaudessa, mitään prinssejä ole olemassa. Hyvää tasapainoista arkea ,ilman ylimääräistä draamaa kanssasi.

• Anonyymi00007

jeps eipä se toinen ihminen elämää muuksi muuta pieni ilon pilkahdus vain tähän elämän reitille jota vielä toistaiseksi kuljetaan, sivu

• Anonyymi00006

Tiedätkö, asia ei ole noin. Ja mitä jos molemmat pelkää tuota samaa? Vaikka todellisuudessa kummatkaan ei ole koskaan tunteneet näin voimakkaasti ketään kohtaan. Tai tunteneet oloaan yhtä vapaaksi juuri yhdessä ollessa. Se on sääli..pelko.

• Anonyymi00008

Kunhan miehet eivät erehdy toisten miesten suhteen. Mikään ei ole loukkaavampaa kuin miehen lähestyä miestä, jota ei miehet kiinnosta yhtään.

• Anonyymi00012

Juurikin tästä syystä minäkin vähän pidättelen itseäni.

• Anonyymi00009

Võta üks naps, siis julged rohkem!

• Anonyymi00011

Kannattaa kertoa kiinnostus ihan oikeasti sille toisellekin. Näihin palstakirjoituksiin ei voi 100% luottaa.

• Anonyymi00013

En mä susta oikeasti niin paljon tykkää, kevyttä hurvittelua minäkin olisin vain sinusta halunut , ajattelin vain kun vaikutat niin fiksulta ja järkevältä, että olisit ollut hyvä siihen roolin loppuelämäksi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1526
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1052
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      947
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      368
      919
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      904
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      803
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      613
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      612
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      568
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      160
      560
    Aihe