Haluan vain hänet. Miehen joka sytyttää jotain minussa.
Vastaukset 22
- Anonyymi00001UUSI
Pysy vahvana jormahannele uskossasi.
- Anonyymi00004UUSI
En ole kaksineuvoinen..
- Anonyymi00023UUSI
Jormahannele on varmaan synonyymi gubelle eli naisena esiintyvälle tärkeisiin keskusteluihin innostajalle?
- Anonyymi00002UUSI
Sinullahan on jo hänet ja olen hyvilläni puolestasi. Kuin hänelle.
- Anonyymi00005UUSI
Haluan t miehen. Sivusta
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Haluan t miehen. Sivusta
T mies haluaa itsensä 🤔
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Haluan t miehen. Sivusta
Laitoin tykkää koska on upeaa että joku haluaa t m eikä "minun" miestäni.
- Anonyymi00007UUSI
Kun on jakovaraa niin ei ole väliä kuka milloinkin.
- Anonyymi00008UUSI
Onko tämä jakovara sellaista millä miehet yrittää sheimata naisia joilla ottajia olisi, ja heillä itsellään ei flaksi käy kuin jouluna ja silloinkin vaivalloisesti?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Onko tämä jakovara sellaista millä miehet yrittää sheimata naisia joilla ottajia olisi, ja heillä itsellään ei flaksi käy kuin jouluna ja silloinkin vaivalloisesti?
Liikkuuko ne pöllityt autot sulla ollenkaan?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Liikkuuko ne pöllityt autot sulla ollenkaan?
Liikkuu liikkuu, samaan tapaan kuin se onneton yksi aivosolusi puolelta toiselle..
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä ilmeisimmin naisena esiintyvän aloittajan aloituksiin uliseminen on tuottavinaan tällaista ”tietoa”. T naiselta
- Anonyymi00009UUSI
Esittää.
- Anonyymi00025UUSI
Mikähän superteoria tyhjäpäällä on tällä kertaa guben aloituksesta?
- Anonyymi00015UUSI
Olispa sul ne viestit talles mihä ilkeyksiä laitoit niin siitä selviäisi tyhmä oot
- Anonyymi00016UUSI
Olen varmaan liian arka naiselle. Minun kanssani pitäisi olla liian ymmärtäväinen ja lempeä. En edes ansaitse semmoista lempeyttä.
- Anonyymi00017UUSI
Kunpa ymmärtäisit, että tuonkaltainen aloitus on ihan yhtä tyhjän kanssa anonyymipalstalla. Kukaan ei tiedä kuka ”sinä” on. Kukaan ei tiedä kuka ”hän” on. Kukaan ei tiedä kuka ”minä” on. Pelkkää sielutonta teatteria.
- Anonyymi00021UUSI
Luulen, tai tiedän, että ymmärryskykyni ylittää toisinaan tavallisen basicmiehen kapasiteetin melko kirkkaasti..
- Anonyymi00026UUSI
Meinaatko aloitusobsessiivinen setämies että sinun jokellus vaikuttaa jollain tavalla johonkin kun otat kantaa tähän naista esittävän teatteriin? T naiselta
- Anonyymi00018UUSI
no minä olen nainen, jotkut naiset eivät ymmärrä että naiset ovat naisia, vaikka eläisivät omille unelmilleen ja suunnitelmilleen ja saavat asioita rehellisesti ilman miestä tai miehen kautta. tämä on jo surullista.
- Anonyymi00019UUSI
sääliksi käy nämä naiset jotka luulee omien unelmien toteutuvan jotka ovat vuosia tallonert muiden naisten unelmia. estäneet kaikkea, hakanneet ja tuhonneet kaikkea.
- Anonyymi00022UUSI
Ehkäpä sun pitäisi kertoa siitä hänelle itselleen kenties saat tietää mitä mieltä hän on sinusta
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791376
- 851263
- 1021013
- 48849
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40743Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30556Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7556Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44522Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520