Mitäs olette louhinnasta maksaneet pääkaupunkiseudulla viimeaikoina? Tarttis ottaa pinnasta n. 50 m2 alueelta vajaa metri. Louhe sopii täytteeksi omalle tontille.
Louhinnan hinta
7
8322
Vastaukset
- tulee
helposti hinnaks 1500€. normaalisti hinta on 20€kuutio/neliö mutta noin pieneen määrään on pakko lisätä kaluston kuljetukset päälle
- jos saat
tänä päivänä tuohon hintaan kun kiireetä pitää alalla. ja kivi turpoaa ainakin puolet kun se ammutaan rikki ja kuljetus on melkein yhtä kallista kuin irroittaminen
- tekee
10€ kuutio
- kuljetus
sanoisin, että poiskuljetettuna n 50e/m3. Jos ei tarvitse mursketta pois viedä niin 20-25e/m3.
- Jukka N
Tämä on todella hyvä palvelu. Toimii kuin puskaradio
http://raksakimppa.com/laheta-louhinta-tarjouspyynto-3/
- Miu
Meillä louhittiin toissa viikolla 15 euroa/kuutio, piti sisällään poraukset, täkkäykset ja kaluston kuljetuksen. Porari oli tosi ammattilainen ja teki louheesta hienoa, joten voimme käyttää osan oman tontin täyttöihin.
- dgasi
45 euroa m3 pois ajettuna ALV
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354193- 552905
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472827- 302583
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82555Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3212521- 382119
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t541855Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461673- 1411517