Kirjoitatko sittenkään mulle täällä

Anonyymi-ap

Pää on haljennut kahtia juupaseipäs kamppailusta kun en tiedä vieläkään olenko minä sinun kaivattu vai en. 🥺😞

19

153

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Minä olen hänen takia täällä. En tunnista sinua kirjoitustyylistä. Voitko antaa tunnisteen kuka olet ketä kaipaat, niin tiedän kuka olet? 😊

• Anonyymi00002
        UUSI

Hn-> Am

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Hn-> Am

Länsirajalta?

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Länsirajalta?

Kyllä olen ja melko syvältä pohjoisesta on mies.

• Anonyymi00003
      UUSI

Mä oon kirjottanut. En sitten tiedä oonko oikee henkilö sanomaan.

• Anonyymi00004
        UUSI

Ikävä sua muruseni.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ikävä sua muruseni.

Samoin. :)

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Samoin. :)

Jatkan… En kyllä naista ikävöi siis. Miehelle olisin näin vastannut.

• Anonyymi00009
      UUSI

Jos viestit ovat resonoineet, niin sitten ne ovat olleet sinulle huolimatta siitä kuka ne on kirjoittanut. Muista miten tämä toimii. Kukaan ei täällä tunne ketään oikeasti. Käyt keskustelua itsesi kanssa. Rimpuilet vaan itsesi kanssa, ja me kaikki autamme rimpuilemalla omiemme kanssa. <3

• Anonyymi00010
        UUSI

Niinhän se menee.

• Anonyymi00011
      UUSI

Todennäköisesti haluat ajatella, että jotkut kauniit kirjoitukset täällä olisivat sinulle. Siinä piilee todellinen vaara. Palstan perusteella luot mielikuvitussuhteen ja rakkautesi ja ihailusi häntä kohtaan kasvavat. Kun kohtaat hänet todellisuudessa ja huomaat ettei ole viitteitä mistään teidän välillänne, saatat saada pahan hermoromahduksen. Suosittelen pysymään reaalisesti ja korkeintaan purkamaan tunteita anonyymipalstalle. Elämä on ihmeellistä, mutta palsta lähinnä ajanvietettä. Tsemppiä ❤️

• Anonyymi00012
        UUSI

Sivusta - minulla kävi toisin. Kasvotusten asiat ovat olleet usein paremmin kuin täältä oletettuina. Juttu on edennyt ja syventynyt. Täällä käynti on vain jäänne. Voimia!

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sivusta - minulla kävi toisin. Kasvotusten asiat ovat olleet usein paremmin kuin täältä oletettuina. Juttu on edennyt ja syventynyt. Täällä käynti on vain jäänne. Voimia!

No siis toimitko jotenkin ehkä rohkeammin palstan perusteella? Onnea sinulle, teille, hieno juttu.

• Anonyymi00014
        UUSI

Aika pitkälti noin, mutta sen verran näen eri tavalla, että en sanoisi että on ajanvietettä ja tekee varmasti monelle hyvää itsensä kanssa. Saa reflektiopintaa muista. Ja vielä erilaisia sellaisia. Kunhan pitää koko ajan mielessä, että vastassa ei ole juuri se kyseinen henkilö kuka luulee olevan. Tämä toimii varmasti monelle hyvällä tavalla itseterapiana. Kunhan ihmiset yrittäisi olla täällä vaan paras versio itsestään. Toki kaikki lipsuu omien juttujensa takia välillä vittuilun puolelle, mutta semmoista se on. Kunhan tähtää vaan siihen että suunta olisi rakentava pitkällä tähtäimellä, ja hyvää tuova.

Ikäänkuin yrittää käydä keskustelua sen kanssa kenen kanssa haluaisi, ja pyrkii saamaan hyvää aikaan, missä molemmilla on hyvä olla itsensä kanssa. Riitoja tänne ei ehkä kannata tuoda. Sillä niitä voi luoda jollekin toiselle joka ei liity omaan elämään millään tavalla.

• Anonyymi00015
        UUSI

Ei pahalla mutta, en tarvi stemppejäsi, koska hän voi ihan hyvin käydä täällä ainakin uteliaisuudesta, kun tietää minunkin käyvän. Olen kertonut ihan irlissä hänelle tästä harrastuksesta.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei pahalla mutta, en tarvi stemppejäsi, koska hän voi ihan hyvin käydä täällä ainakin uteliaisuudesta, kun tietää minunkin käyvän. Olen kertonut ihan irlissä hänelle tästä harrastuksesta.

Ohoh. No ei ollut multa tämäkään.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Aika pitkälti noin, mutta sen verran näen eri tavalla, että en sanoisi että on ajanvietettä ja tekee varmasti monelle hyvää itsensä kanssa. Saa reflektiopintaa muista. Ja vielä erilaisia sellaisia. Kunhan pitää koko ajan mielessä, että vastassa ei ole juuri se kyseinen henkilö kuka luulee olevan. Tämä toimii varmasti monelle hyvällä tavalla itseterapiana. Kunhan ihmiset yrittäisi olla täällä vaan paras versio itsestään. Toki kaikki lipsuu omien juttujensa takia välillä vittuilun puolelle, mutta semmoista se on. Kunhan tähtää vaan siihen että suunta olisi rakentava pitkällä tähtäimellä, ja hyvää tuova.

Ikäänkuin yrittää käydä keskustelua sen kanssa kenen kanssa haluaisi, ja pyrkii saamaan hyvää aikaan, missä molemmilla on hyvä olla itsensä kanssa. Riitoja tänne ei ehkä kannata tuoda. Sillä niitä voi luoda jollekin toiselle joka ei liity omaan elämään millään tavalla.

Sepä se. Omista kirjoituksistaan on anonyyminäkin vastuussa. Ja olen purkanut itse tänne monenlaisia tunteita joskus. Ei ole tullut hyvä olo kyllä aina. Tai ei oikeastaan ollenkaan, ehkä jonkun tunneromahduksen kautta helpottanut sitten.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Sepä se. Omista kirjoituksistaan on anonyyminäkin vastuussa. Ja olen purkanut itse tänne monenlaisia tunteita joskus. Ei ole tullut hyvä olo kyllä aina. Tai ei oikeastaan ollenkaan, ehkä jonkun tunneromahduksen kautta helpottanut sitten.

Siihen auttaa myös se, että miettii että ei voi tietää millainen ihminen on toisessa päässä. Toiset on herkempiä kuin toiset. Joillekin suora puhe voi olla liikaa, toiset taas vittuilevat huvikseen jne. Kukaan ei vihaa sinua, koska ei tunne sinua. Käy läpi vaan omaa prosessiaan ihmiseksi kasvamisessa. Vaiheita siinä on monia. Ymmärrys on avainsana. Jos tulee jotain mikä on voi auttaa sinua sellaisessa tilanteessa. Yrittää ymmärtää miksi toinen sanoo niin kuin sanoo. Hänellä on omat prosessit kesken. Ei se ole henkilökohtaista, hän projisoi sinua johonkin toiseen ihmissuhteeseensa, eikä ole vielä oppinut kypsää lähestymistapaa asiaan. Ei liity sinuun mitenkään. <3

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Siihen auttaa myös se, että miettii että ei voi tietää millainen ihminen on toisessa päässä. Toiset on herkempiä kuin toiset. Joillekin suora puhe voi olla liikaa, toiset taas vittuilevat huvikseen jne. Kukaan ei vihaa sinua, koska ei tunne sinua. Käy läpi vaan omaa prosessiaan ihmiseksi kasvamisessa. Vaiheita siinä on monia. Ymmärrys on avainsana. Jos tulee jotain mikä on voi auttaa sinua sellaisessa tilanteessa. Yrittää ymmärtää miksi toinen sanoo niin kuin sanoo. Hänellä on omat prosessit kesken. Ei se ole henkilökohtaista, hän projisoi sinua johonkin toiseen ihmissuhteeseensa, eikä ole vielä oppinut kypsää lähestymistapaa asiaan. Ei liity sinuun mitenkään. <3

Tarkoitin juuri sitä, kun sanoit ettei täällä tiedä kuinka herkkiä on vastassa. Itse yritän olla aika jalat maassa näiden kanssa, tosin eihän sitä tiedä miten voi jäädä jotain jonnekin tiedostamattoman osaan ja tuoda ahdistusta. Sen verran kammottavia juttuja täällä välillä. Monet jätän avaamatta ja scrollaan, mutta ihan toisten ikävät vastaukset kun avautuu omista tunteistaan, tuntuu kyllä huonoilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1406
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1283
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1028
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      859
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      753
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      596
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      532
    10. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    Aihe