Käytättekö Deittipalveluja?

Ootteko koskaan löytäneet sieltä jotain mielenkiintoista ja kivaa?
Onko luotettava palvelu;) Ootteko löytäneet vakavia suhteita?
Jumittuuko näihinkin ikäihmisten palveluihin yhtälailla kuin nuoriso Tinderiin :) ..vaikka oon mä kuullunna, että vanhemmatkin löytävät seuraa Tinderist:)

[pst. telkassa just Ridge ja Brooke suutelee, nekin jaksaa ainavaan]

39

163

Vastaukset 39

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eroottista massage sivuja.

• Sepä mielenkiintoista - Hieronta on kyll ihanaa! sivuilla tai käsillä.

• Anonyymi00002

Voi poimia mieleisen palveluntarjoajan.

• Anonyymi00003

Tällä hetkellä en kun on suhteen alku meneillään. Muuten kyllä.

• Ihan uteliaisuuttani:) kyselen - onko suhde alkanut tällaisella treffipalvelulla:)

• Anonyymi00005
        Mummunen kirjoitti:

Ihan uteliaisuuttani:) kyselen - onko suhde alkanut tällaisella treffipalvelulla:)

Tämä suhde alkoi samasta harrastuksesta. Edellinen pitkä suhde alkoi seuranhakupalstalta.

• Anonyymi00005 kirjoitti:

Tämä suhde alkoi samasta harrastuksesta. Edellinen pitkä suhde alkoi seuranhakupalstalta.

Kumppanin voi löytää mistä vaan, kun antaa sille hetkelle mahdollisuuden =)
        eiks?

• Anonyymi00023
        Mummunen kirjoitti:

Kumppanin voi löytää mistä vaan, kun antaa sille hetkelle mahdollisuuden =)
        eiks?

Totta, minun kohdalla pitää paikkaansa. On pyydetty seurustelukaveriksi junassa, kirjastossa, golfkentällä, tansseissa tietenkin, lenkillä ja yhteisen harrastuksen tapaamisessa kuten nykyinen. Siinä voi olla itsellä tekemistä, voi olla että vastapuoli näkee, että olen avoin suhteelle. Olen aina ollut parisuhteessa ja kun en ole, toivon että löydän uuden. En mitenkään flirttaile tai keikistele, en pukeudu seksikkäästi enkä paljastavasti enkä edes ole erityisen kaunis. Vai onko kyse siitä että on vain runsaasti yksinäisiä miehiä jotka pyytävät montaa naista, satun olemaan heistä yksi kohdalle osunut.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Totta, minun kohdalla pitää paikkaansa. On pyydetty seurustelukaveriksi junassa, kirjastossa, golfkentällä, tansseissa tietenkin, lenkillä ja yhteisen harrastuksen tapaamisessa kuten nykyinen. Siinä voi olla itsellä tekemistä, voi olla että vastapuoli näkee, että olen avoin suhteelle. Olen aina ollut parisuhteessa ja kun en ole, toivon että löydän uuden. En mitenkään flirttaile tai keikistele, en pukeudu seksikkäästi enkä paljastavasti enkä edes ole erityisen kaunis. Vai onko kyse siitä että on vain runsaasti yksinäisiä miehiä jotka pyytävät montaa naista, satun olemaan heistä yksi kohdalle osunut.

"Kukaan ei tule kotoa hakemaan", ventovieras ainakaan.
        Pitää lähteä ainakin neljän seinän sisältä liikkeelle.

• Anonyymi00004

Eipä kiinnosta näillä kymmenillä. Sinkkuna parasta :)

• Anonyymi00006

Joskus yli kymmenen vuotta sitten kokeilin tuota suomi24 treffejä, mutta ei sieltä ketään sopivaa löytynyt. Kaksi tapasin kerran ja jätin siihen. Kumpikin osoittautui ihan muuksi mitä oli kirjoittanut.

• Anonyymi00007

Valitettavasti näin. Oma kokemus on myös samanlainen. Mutta sattui kerran löytymään täydellinen neula heinäsuovasta. Siis kerran, panisin tähän nyt parkuvan emojin jos osaisin.

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Valitettavasti näin. Oma kokemus on myös samanlainen. Mutta sattui kerran löytymään täydellinen neula heinäsuovasta. Siis kerran, panisin tähän nyt parkuvan emojin jos osaisin.

😥😓
        😭😢
        🤯😨
        😱
        Oisko tuossa mitään sellaista hymmärii / tunnetta,
        mikä sopis tilanteeseen?

• Niin - miksiköhän Ihmiset kirjoittelee itsestään vääriä lausuntoja, tai antavat itsestään ihan toisenlaista mielikuvaa, kuin todellisuudessa ovat? Mitähän esitystä se on ja kenelle?

• Anonyymi00010
        Mummunen kirjoitti:

😥😓
        😭😢
        🤯😨
        😱
        Oisko tuossa mitään sellaista hymmärii / tunnetta,
        mikä sopis tilanteeseen?

Kiitos. Varmaan nuo kaikki sopivat ja kuvastavat niiden miesten määrää jotka siellä eivät ole tosissaan paria etsimässä. Ovat kyllästyneet pitkään parisuhteeseen ja katsovat jos olisi vähän virkistystä muualla. Ihan pilaavat muutaman tosissaan olevan maineen, että heidänkään kanssa ei uskalla ruveta olemaan.

• Anonyymi00008

En käytä. Entisaikoina joskus tuli kirjeitä kirjoiteltua, mutta siitä on jo kaaauuuan aikaa... ⏳

• Anonyymi00009

Selaa kuvia sopivasta tarjokkaasta, ja kilauta tai laita viesti. Siitä se homma alkaa pelittää , jos ei , niin sitten uutta matoa koukkuun!

• Anonyymi00011

Kontaktin jälkeen vaatii kokelas pari ajokertaa petipuolella, selviää jatko.
      Joskus riittää yksikin.

• Minusta nää petijutut sujuu, jos muuten sujuu =D se on vaan yksi tapa olla lähekkäin:) muutenkin kuin samassa aamupalapöydässä ... pekonit vai puurot :)

• Anonyymi00012

Vois kokeilla kaupan sinkku-koria, mut meidän kaupoissa ei sellaisia ole, ei missään. Sinkku-kori on hyvä idea, kyllä kaupasta voi löytää sopivan, siinä kuin baarista.

• Anonyymi00013

Onneks tuo ulkonäkö jo suojelee niin että kukaan ei huomioi edes siinä kassajonossa. yhden ainoan kerran on joku mies jotain sanonut kassajonossa ja hänkin oli mua huomattavasti nuorempi raksamies kun päästin hänet edelleni eväineen kun selvästi oli ruokatauollaan tullut ostamaan kaupasta lounaaksi jotain. Itselläni oli kärryssä kuukauden ostokset. Muutama sana siinä vaihdettiin. Sinkkukoreja en ole täällä nähnyt kun yhdessä K-supermarketissa

• Meille vanhemmille ei taida olla hirveesti
      sellaista päiväsaikaan sopivaa toimintaa, että tapaisimme toisiamme - vai osallistutteko johonkin harrastukseen tai käyttekö päivätansseissa:)

• Anonyymi00016

Isossa Helsingissä nyt on tapahtumia, päivätansseja ja mummotunneleita, ei näissä maaseutukaupungeissa sellaisia, ja maaseuduista puhumattakaan.

• Anonyymi00018

Jonkin kerran kävin muutama vuosi sitten päivätansseissa, aina samat naamat paikalla ja haut loppui kun en tarttunut muutaman ukon kyytitarjoukseen. Nykyään käyn tansseissa vain kesäisin ihan lähilavalla jos sellainen bändi mitä haluan mennä kuntelemaan ja talviaikaan muutamalla laivaristeilyllä tai hotellilomasella sellaisessa hotellissa missä tanssiravintola.

• Anonyymi00019

Eläkeläisyhdistykset järjestää kerhoja ym, mutta niiden takia en enää liity yhteenkään yhdistykseen. Senverran huonon kokemuksen sain eräästä jossa pari vuotta olin.

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Eläkeläisyhdistykset järjestää kerhoja ym, mutta niiden takia en enää liity yhteenkään yhdistykseen. Senverran huonon kokemuksen sain eräästä jossa pari vuotta olin.

Meilläpäin ois liikuntaa - oliko varhaiseläkeläiset. tms.

• Anonyymi00018 kirjoitti:

Jonkin kerran kävin muutama vuosi sitten päivätansseissa, aina samat naamat paikalla ja haut loppui kun en tarttunut muutaman ukon kyytitarjoukseen. Nykyään käyn tansseissa vain kesäisin ihan lähilavalla jos sellainen bändi mitä haluan mennä kuntelemaan ja talviaikaan muutamalla laivaristeilyllä tai hotellilomasella sellaisessa hotellissa missä tanssiravintola.

Lavatanssit sais kyll uudistuu ja lisääntyy *vahvasti tätä mieltä*
        Myös talvilavat =)

• Anonyymi00022
        Mummunen kirjoitti:

Lavatanssit sais kyll uudistuu ja lisääntyy *vahvasti tätä mieltä*
        Myös talvilavat =)

Johan ne uudistui reilu 20 vuotta sitten kun alko nää kädenaliveivaukset yleistymään. Mä oon vanhan perinteisen lavatanssien kannalla ollut koko tään 59 vuotta mitä oon enemmän tai vähemmän tansseissa käyny. Kädenaliveivaukset ei kiinnosta alkuunkaan. Nopea foxi on aina ollut lempparini, mutta harvempi mies ikäluokastani tai vanhemmista enää niitä tanssii kun mieluummin teputtavat paikallaan nykyveivauksia

• Anonyymi00014

Ravintoloitten päivätanssit ja naiset hakee vuorot olivat todella suosittuja takavuosina.
      Monet kiiruhtivat suoraan töistä joraamaan.
      Stadissa oli useita rafloja, joissa oli säännöllisesti iltapäivätansseja. Kontaktin luominen oli helppoa.
      Nyt nuoriso selaa älypuhelimesta kuvia, ei paljon järkee moisessa, mutta yrittää pitää, kun hormoonit hyrrää housussa pinkeenä.

• Anonyymi00030

Nyt ainakin yksi kylpylähotellin ravintola on ilmoittanut järjestävänsä maanantai-iltaisin senioritansseja klo 20 - 22.30 ajalla 31.8. - 9.11.
        Saapa nähdä miten vetää, pitää uteliaisuuttaan lähtee käymään Savossa :)

• Anonyymi00015

Kävin niissä kahden ravintolan järjestämissä päivätansseissa kerran pari vuodessa. Meno oli vauhdikas, innokkaasti tanssittiin, ei ollut liikaa kännissä olevia, monet olivat tuoremehulinjalla.

Muuten arkisin käyn kirjastossa lukemassa lehtiä, siellä tapaa tuttuja.
      Kokoonnutaan kaupan kahvioon hetkeksi lörpöttelemään.
      Seurakuntakin taitaa järjestään jonkun keskustelupaikan joinakin päivinä.
      Kirjastossa on tarina- ja pelitapaamisia.
      Kyllä sosiaalista seuraa on kesälläkin.
      Talvella kunta vielä järjestää liikuntapuistoissa kuntohetkiä sekä uimahallin ja sen yhteydessä kuntosalin.
      Yksin ei tarvii olla jos ei taho. Taksit pörrää ja kuljettaa heitä jotka siihen on katsottu oikeutetuiksi.

• Anonyymi00020

Jääkö pelkäksi tarinoiksi, ettei johda saatille?

• Anonyymi00025
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Jääkö pelkäksi tarinoiksi, ettei johda saatille?

Nyt on johtanut uuteen suhteeseen kevät-talven harrastuksesta, katsotaan miten tässä käy.
        Kirjaston treffipyyntö oli valloittava: Lähekkö munkans kierrätyskeskukseen kun puuttuu kunnon nahkavyö, kaupassa on kovia koppuroita, jos sattuisi vanhaa löytymään. Menin, hän ei löytänyt mitään, minä jotain pientä. Mutta siitä ei tullut mitään kun hän oli enemmän mersumiehiä kuin lenkkeilijöitä, ja minä kun arvostan liikkuvaista.

• Anonyymi00021

Joo, Ridge ja Brooke, kunpa elämä oisikin kuin aikakauslehti vain, lauloi Juice.

• Anonyymi00026

ei jaksa....

• Ei jaksa eikä oikein kiinnostakaan, mikähän siinä on :/ uusiiin ihmisiin menee niin paljon aikaa ;)

• Anonyymi00027
        Mummunen kirjoitti:

Ei jaksa eikä oikein kiinnostakaan, mikähän siinä on :/ uusiiin ihmisiin menee niin paljon aikaa ;)

Kaikki eivät muista ihmisistä piittaa.

• Anonyymi00028
        Mummunen kirjoitti:

Ei jaksa eikä oikein kiinnostakaan, mikähän siinä on :/ uusiiin ihmisiin menee niin paljon aikaa ;)

Tuo on muuten totta. Parisuhteeseen just menee. Kun olin jonkin aikaa yksin, lisäsin ajankulua. Täytin ristikoita tai palapeliä, kun kuuntelin ja katselin musiikkiohjelmia. Katsoin enemmän tv:tä, kuin vähän kirjaa ja ehkä vähän enemmän järjestyksessä pidin kotia. Kun löysin parisuhteen, nämä kaikki ovat vähentyneet huomattavasti.
        Mutta ajankäytössä vain on tapahtunut muutos. Tilalle on tullut joskus karaokea, tansseissa käyntiä ja mm. tänään hänen mökilleen jonnekin missä en ole koskaan käynyt. On sellaisia joita nyt teemme yhdessä, esim. kävelylenkit ja uimassa käynti.

• Anonyymi00029
        Mummunen kirjoitti:

Onhan uudessa suhteessa hienoakin, mut.....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      65
      1842
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1199
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      139
      982
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      16
      891
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      82
      655
    6. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      642
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      628
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      99
      611
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      538
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      56
      529
    Aihe