-85 rakennettu talo, vaatehuoneessa alhaalla seinässä pieni sähköpatteri, sellainen missä vastus peltikuoren sisällä. Hieman oli hankalassa paikassa kun heti ovesta mentäessä jalka osui patteriin. Poistin patterin ruuvasin piuhoihin jakorasian. Ehkä tein oikein. Ollut noin jo kolme vuotta.
Vaatehuoneen katossa ilmastointi putki joka painovoimainen, usein sää sellainen ettei ilma kierrä kumpaankaan suuntaan. Myytävänä pieniä 100mm putkeen tarkoitettuja kanavapuhaltimia joissa 1,5m kaapeli pistotulpalla.
Onkoahdollosta että sähkömies kytkee jakorasiasta kaapelilla ylemmäs pistorasian mihin kytkisin töpselillä kanavapuhaltimen?
Onko mielestänne mahdollista. Sähkömiestä tänne matkojen päähän vaikea saada pikkuhomman takia niin siksi kyselen etukäteen olisiko mahd. ja järkevää ennen kuin hätyyttelen asentajaa.
Nyt ihan asiaa
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Miksei olisi... Tuollaisen pikkuhomman tekee vaikka se maalaisjärjellä varustettu naapurin reiska, kolmen piuhan kytkemiseen mitään sähkömiestä tarvita.
- Anonyymi00003UUSI
Tietämättömälle kuten minä, on viisi mahdollisuutta kytkeä johtimet väärin.
- Anonyymi00002UUSI
Se mitä tulee maksamaan ei varmaan järkevä ellet saa osaavaa kaveria tekemään palveluksena kun hommaat itse tarvikkeet
- Anonyymi00004UUSI
Ei ole osaavaa kaveria kun ei ole kavereita lainkaan.
- Anonyymi00005UUSI
Lämmittimen johdot voivat olla lämmitysohjausten kontaktorien takana, puhallin ei välttämättä toimisi silloin kuin pitäisi.
- Anonyymi00006UUSI
Ei oo mitään lämmityksen ohjausta.
- Anonyymi00007UUSI
Taidan kokeilla itse kytkeä. Silloin lienee oikein jos puhallin pyörii.
- Anonyymi00008UUSI
Helppo homma , kysy lisää kun urakka lähestyy lupaan nantaa hyviä neuvoja.
Asiantuntija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197690Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!24632Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99614- 61609
- 42544
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59515