Että mun elämä loppuuu. Sitte voit olla onnellinen ❤️
Vastaukset 41
- Anonyymi00001
Tää homma oli se viimenen niitti
- Anonyymi00003
Joten en tarvii porttikieltoja mihinkään ku en tulis muutenkaan!!
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
Joten en tarvii porttikieltoja mihinkään ku en tulis muutenkaan!!
Kielskö heppas portilla? ;)
- Anonyymi00012
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kielskö heppas portilla? ;)
Ihan itte lähdin
- Anonyymi00002
Ajoit hänet itse pois. Ei toivo sitä.
- Anonyymi00005
Mikä sulla on hätänä?
- Anonyymi00016
Entinen ihastus osoittautui kusipäiseksi mustikseksi.Ja koko muuki elämä on palasina
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Entinen ihastus osoittautui kusipäiseksi mustikseksi.Ja koko muuki elämä on palasina
Äläpäs nyt..kyllä sinä selviät. Nyt et LUOVUTA!
Löytyy vielä ihminen joka rakastaa sinua.
-eräs mies vaan- - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Äläpäs nyt..kyllä sinä selviät. Nyt et LUOVUTA!
Löytyy vielä ihminen joka rakastaa sinua.
-eräs mies vaan-Hyvä kun joku tsemppaa häntä olemaan luovuttamatta. Samaa mieltä älä luovuta ja anna periksi, sirpaleista voi luoda jotain kaunista.... Anna ajan kulua, aika kuivaa kyyneleet
Eräs nainen - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Vai,että ihan mustis oli susta,olitko koskaan oma ittes vai muunneltu versio?eikös se mies ole varattu aidolle suomalaiselle naiselle?
- Anonyymi00007
miksi mua liikuttaa jonkun toisen ittelle täysin merkityksettömän ihmisen kuolema? olen vuosien varrella kovettanut ihtiäni aivan hel vetisti. yksin täällä lopulta seisot kivireppu selässäsi
- Anonyymi00009
Lopulta näytitki sen että olen täysin merkityksetön
- Anonyymi00039UUSI
Aika surullista tuollainen elämä.
Vai voiko edes sanoa elämäksi jos noin on.
Toisaalta aika julmaa sanoa noin jostakin.
Jos sä olet vahva, ja pystyt olemaan/elämään tollain vaikeuksista huolimatta, ei kaikki pysty.
Etkä sä myöskään voi tietää jonkun muun tilanteesta mitään, et sitä miten raskasta sillä jollain on, et sitä mitä se on kokenut jne.
Ehkä sä et ole itse sitten kokenut oikeasti pskaa ja totaalista julmuutta ja pahuutta,
kun voit noin kylmä, julma ja tunteeton toista kohtaan.
Itse olen kokenut, itseasiassa koen koko aika nytkin sellaista, mutta siltikään en pysty noin julmasti sanomaan kenellekään.
Yksin joudun kestämään, ilman kenenkään tukea pahuutta, ja samalla pitämään kasassa muita osapuolia että selviivät ja jaksavat.
Sanoppa ihan rehellisesti oletko joutunut kaikesta selviimään täysin omin voimin,
ilman kenenkään apua tai tukea?
Joku sivusta
- Anonyymi00008
ei munkaan kropassa hyvälle tunnu silti en puhu kokoajan kuolemastani nytkähdän sikku on aika ja sen pitunen oli se kiusaajat varmaan nauraa pskset naurut mut onneks on jälkeläisiä varmistamassa et hommat jatkuu vaikka orginelli poistuu
- Anonyymi00022
Ei sitten kannata kuitenkaan yrittää originalin kirjoittamaksi kirjoitella tuollaisia. Väitän että tiedät kyllä sen nikillisen täältä palstalta jota on kiusattuvaik kuin paljon ja pahasti.
- Anonyymi00010
Lopeta jo toi draama jaa mieti hetki järjellä
Mitä kirjoitat tänne .
Sä oot vahvempi mitä sä luulet vaikka juuri nyt tuntuukin pahalle .
Minä en halua sinun loppua .
Nyt vain on aika vaikea vaihe
Mieti hetki että joudun kärsimään joka päivä koko loppuelämän ajan sydänkipuja. Jos sä kuolisit pois nyt kun tavin sua enemmän kun koskaan . 😭❤️
Voisitko nyt vain huomata katsoa meitä muita.
Entäs miten sä ajattelit selittää asian sun lapsillesi! ?- Anonyymi00015
Mulla ei oo lapsia
- Anonyymi00023
Kenestä sä tossa kirjoitat?
- Anonyymi00024UUSI
Kerrotko miten sinä kärsisit loppu elämäsi jos joku jolle kirjoitat vain palstalla tekee noin?
Jos välität jostain ihmisestä mukamas noin paljon, tai edes jonkun verran niin mikset ole siellä sen jonkun elämässä tukemassa sitä ettei tee noin?
- Anonyymi00011
joku peto voi nopeuttaa sitä:
You can hear the thunder long before the storm.
But you can't a lion when he stalks his pray.
... this killer knows his business, he's a predator ...
You're his only target, his only goal.
Twisted Sister - The Beast.- Anonyymi00014
En tarvitse petoja mun elämään. Häipykää pirut. Mä uskon Jumalaan 🙏
- Anonyymi00018
"Johnny The Tiger". Osaako se ajaa nuppia ilman pankinjohtajaa?
- Anonyymi00013
Mullahan on ikävä sua. Miksi olisin tuollaisesta onnellinen.
- Anonyymi00019
Marttyyri, uhriutuja ja itsarilla uhkailu. Hieno ihminen!
- Anonyymi00021
En välitä mitä oot mieltä mistään
- Anonyymi00027UUSI
Aika hieno ihminen oot ihan itse.....
Eipäs kun siis, et taida olla kuitenkaan.
Ei kaikki ole aina uhkailua tai kiristämistä
kun sanoo ulos miltä tuntuu.
Parempihan se on että jonnekin edes voi sanoa tuollaiset olot ja tuntemukset, kuin että pitää ihan kaiken vain omassa mielessään.
Jos ei ole mitään minne voi sanoa,
tai ketään jolle voi sanoa tai jonka kanssa
voisi jutella kun on ihan loppu a tuntee noin,
se on aika pska tilanne.
Silloin lopputulos on useimmiten juurikin
se lopullinen ratkaisu.
Se olisi useimpien kohdalla vältettävissä sillä että siitä saisi ja pystyisi puhumaan jollekin
tai edes jossain ihan vapaasti ilman että heti lytätään ja saadaan lisää syitä siihen.
Kun ei noista asioista ja tuntemuksista pysty kertomaan kenellekään se vaan pahentaa koko tilannetta ja saa aikaan just sen IM.
-Joku samaa kokeva joka ei voi kertoa... - Anonyymi00028UUSI
Syyllistäjä, satuttaa, mielenpahoittaja, manipuloiva tunteeton julmuri..
- Anonyymi00020
..tuokin laulun-luritus Twisted Sisterin... minulla paljon, kaikki melkein jotain rock-juttuja, teimmekin itse pari levyä...
- Anonyymi00026UUSI
Jep. On sen ihan oikeenki levy-yhtiön tiedossa.
- Anonyymi00025UUSI
Sitä tässä onkin odoteltu.
Jos ollaan rehellisiä niin ei kiinnosta vittuakaan.
Kuten ei sinunkaan pitäisi kiinnostaa hänen mielipide- Anonyymi00029UUSI
En viitsi sinun enkä teidän takia itseltäni henkeä riistää mutta eipä sun tarvirse mua enää nähdä
- Anonyymi00030UUSI
miksi ihmiset eivät saa nauttia elämästään kun olet elossa?
- Anonyymi00031UUSI
Pitäisikö kysyä toisinpäin?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Pitäisikö kysyä toisinpäin?
aloittaja kirjoitti tuon, joten mielestäni ei ole kyse minusta. joten en ymmärrä kysymystäsi?
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
aloittaja kirjoitti tuon, joten mielestäni ei ole kyse minusta. joten en ymmärrä kysymystäsi?
Sinua ei kukaan estä olemasta onnellinen.
Paljon helpompi on ajatella muiden hyvinvointia ilman että oma kärsii. - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sinua ei kukaan estä olemasta onnellinen.
Paljon helpompi on ajatella muiden hyvinvointia ilman että oma kärsii.enhän minä ole puhunut itsestäni. vaan kysyin miksi ihmiset eivät saa, nauttia elämästään ennen kuin kuolet? niin kuin tuossa kirjoitat.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
enhän minä ole puhunut itsestäni. vaan kysyin miksi ihmiset eivät saa, nauttia elämästään ennen kuin kuolet? niin kuin tuossa kirjoitat.
Tuon voi yleistää.
- Anonyymi00035UUSI
Itsarilla uhkailu on sama kun sanoisit oot rasisti.
Niin loppuun kulutetut fraasit.- Anonyymi00037UUSI
Ehkä se on viimeinen hätähuuto.
Rasismi-sanan käyttö on nyt aivan toisessa kategoriassa.
- Anonyymi00038UUSI
Exä kuoli jo, ja hiljan myös naapuri. Pikkuhiljaa tässä pystyy vapautumaan. Yes, kukaan ei enää kyttää ..
- Anonyymi00041UUSI
Plaaplaaplaa en kuule sanaakaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111727En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42519- 36472
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50470Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17419Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.92398Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33391- 43355
- 46353
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130352