Ees enää koskaan. En kertoisi sulle mitään enää elämästäni
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
OK.
- Anonyymi00002UUSI
Sukulaiset, entiset kaverit, pomot ja naapurit jälkipolvineen ja tekosineen on jo tiedossa. Ja tyttönimet, tietenkin.
- Anonyymi00003UUSI
Mää en kans ymmärrä miks ihmiset valehtelee toisilleen. Myöntäis vaan suoraan kaiken ja puhuis niiku asiat o
- Anonyymi00009UUSI
Et voinut itsekään sitä suoraan tulla sanomaan että satutin. Toimisit itse sitten myös niin. Kuulin sen muualta.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Et voinut itsekään sitä suoraan tulla sanomaan että satutin. Toimisit itse sitten myös niin. Kuulin sen muualta.
Muualta kuuleminen on sama kuin juoruihin uskominen.
Sivusta
- Anonyymi00004UUSI
Näin se on. Kokoontukaamme kaikki iltanuotiolle ja lauletaan joikauksia
- Anonyymi00005UUSI
miten voisin luottaa takaveto bemari kuskiin? siks panin ystäviäskin
- Anonyymi00008UUSI
Pankkitiskin takana on helppo panna. Kuulemma.
- Anonyymi00006UUSI
nelivetosessa oli ees vähän potentiaalia
- Anonyymi00007UUSI
Ei ole hänkään tulossa takaisin.
- Anonyymi00010UUSI
Hyvä!!
- Anonyymi00011UUSI
Ai miksi et luottaisi, onko jokin oma oletuksesi, että ei voi luottaa. Ainakin minä rakastan miestä. ❤️ haluan luottaa häneen ja rakastaa ❤️
- Anonyymi00012UUSI
Minä en rakasta ketään! Ja tuskin tulen koskaan rakastamaankaan, koska haluan vain suunnilleen ikäiseni miehen ystäväkseni!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minä en rakasta ketään! Ja tuskin tulen koskaan rakastamaankaan, koska haluan vain suunnilleen ikäiseni miehen ystäväkseni!
Ei sulle
- Anonyymi00013UUSI
Näsehän sun valinta. Mä lähden kohta leikkipuistoon ja huomenna tulee lisää lapsia hoitoon sekä rakennuspiirtäjä käymään. Ollu kyllä iha surkea kesä kelien puolesta ja kohta se on ohi. Mut jutelllaan lisää joskus toiste.
- Anonyymi00017UUSI
En vastannut sen soittoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197690Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!24632Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars99614- 61609
- 42544
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59515