Olen ostamassa dynax 7 d:tä ja löysin ulkomailta hiukan päälle 1000€ rungon ja objektiivin AF 28-100MM , mutta onko kellään kokemuksia kyseisestä firmasta?
http://www.eg-electronics.de/digitalkamera/index.htm
Konica Minolta Dynax 7D ulkomailta
4
3267
Vastaukset
- Pilot
-tuntuu näillä valokuvauspalstoilla olevan.Itseänikin kiinnostaa ko.Dynax 7D kamera ja olen tutkinut kaikki saksalaiset ym.hintatiedot ja kyllähän tuo kotimaisen Topshotin rungon tarjoushinta on melko kilpailukykyinen.Runko on siellä 1077 euroa ja käyttöohjeet ym.takuujutut helpompia.Olen ajatellut säästää ja hankkia Sigman 18-125 mm:n objettiivin tuon Minoltan"vakion"tilalle.Sigma on 360 euroa ja vakio Minolta on n.620 euroa!.Vähän vaikuttaa tuo kysymäsi zoomin alapään 28mm isohkolle,sillä se vastaa kinokoon 42:a mm.
- ??????????
Se onkin tutkimisen arvoinen juttu, jotta kuinka Minoltat huolletaan jos ne on ostettu jostain muualta. Itse en ainakaan muutaman kympin takia ulkomailta tilaisi jos sen Suomesta kohtuullisesti sais.
- Jussi
?????????? kirjoitti:
Se onkin tutkimisen arvoinen juttu, jotta kuinka Minoltat huolletaan jos ne on ostettu jostain muualta. Itse en ainakaan muutaman kympin takia ulkomailta tilaisi jos sen Suomesta kohtuullisesti sais.
Kyselin asiasta vuonna 2003 maahantuojalta. Tällöin vastattiin, että takuu on maailmanlaajuinen ja toimii kunhan kameran mukana tulee kansainvälinen takuukuitti. Samansuuntaista sanottiin myös Technikdirektistä kun viime viikolla ennen tilausta tiedustelin.
Nyt on postissa Dynax 5 28-100mm objektiivi pakettihintaan 138 eur. Eiköhän sillä kelpaa räpsiä :)
Niin muuten, Suomestakin ostetut Minoltat takuuhuolletaan nykyään Ruotsissa. - Bigglesson
Jussi kirjoitti:
Kyselin asiasta vuonna 2003 maahantuojalta. Tällöin vastattiin, että takuu on maailmanlaajuinen ja toimii kunhan kameran mukana tulee kansainvälinen takuukuitti. Samansuuntaista sanottiin myös Technikdirektistä kun viime viikolla ennen tilausta tiedustelin.
Nyt on postissa Dynax 5 28-100mm objektiivi pakettihintaan 138 eur. Eiköhän sillä kelpaa räpsiä :)
Niin muuten, Suomestakin ostetut Minoltat takuuhuolletaan nykyään Ruotsissa.Minoltan huolto valitettavasti ei ole tästä maailmasta sen jälkeen kun Eiri lopetti. Olen odottanut salamaa takaisin huollosta nyt neljä kuukautta! Kesäkuussa se oli lähetetty Saksaan, eikä siitä ole se koommin kuultu mitään, luvattu vain. Tapaus ei kuulemma ole harvinainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303441Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81484Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241235Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34873Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60859
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.122818Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97798