Niinku se yks ässä sanoki. Silloin puolustin mutta nyt oon samaa mieltä. Vaikka se tarkoittikin eri tavoin
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Ja sinä kuvittelet Mustana Maijana olevas Ruutu 10.
- Anonyymi00002
En ole ikinä sanonut hänestä mitään tuollaista. Nää on taas näitä maalituksia joilla käännät ihmisiä toisiaan vastaan.
- Anonyymi00005
Kyllä hän on sanonut.Haukkuu muaki jatkuvasti. Hänellä valitettavasti on tapana haukkua ihmisiä. Itse en hauku kuin loukattuna
- Anonyymi00009
Joo. Mut nyt me ei enää söpis välitetä niistä 😍
- Anonyymi00014
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä hän on sanonut.Haukkuu muaki jatkuvasti. Hänellä valitettavasti on tapana haukkua ihmisiä. Itse en hauku kuin loukattuna
Ei kannata loukattunakaan. Asiallisesti tietysti voi vastata, jos saa tilaisuuden. "Ei ollut fiksua loukata." "Olet ymmärtänyt väärin" tai jotain muuta tuon kaltaista tarpeen tullen. Jos haukkuu loukattuna, ei periaatteessa ole yhtään sen kehittyneempi ihmisenä kuin nuo loukkaajatkin. Jos pysyy asiallisena ja hyväntahtoisena, osoitat olevasi todella hieno ihminen ja sinua puolustetaan jopa ylhäältä käsin. Voi hyvin!
- Anonyymi00015
Anonyymi00005 kirjoitti:
en ainakaan minä vaalea S. En edes tiedä miksi olisin noin sanonut saatikka kun olen ylipäätään asiallisesti käyttäytyvä ihminen.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Joo. Mut nyt me ei enää söpis välitetä niistä 😍
No niinpä 🥰
S
- Anonyymi00003
Omat sukulaisetko täällä mellastaa?Minulla on oikeus elää kerrankin.
- Anonyymi00004
Totuushan tulee aina julki.
- Anonyymi00006
millanen ystävä sä olit noin niinko omasta mielestä
- Anonyymi00008
Pönttöön teen kyllä tarpeeni kiitosta vaan
- Anonyymi00010
Ihan yks paskan lati jonku ässän höpinät
- Anonyymi00017
Valheet paljastuu aina joten kannattaa olla rehellinen.
S
- Anonyymi00011
Taidat puhua nyt omasta puolestasi mies
Kun ei oo taitoa puhus suoraan sitä ei sitten ole 😂😂- Anonyymi00012
Sun taitos rajoittuu toisten postiluukusta huuhteluun.
- Anonyymi00013
Jokainen on arvokas. Ei kannata puhua kenestäkään pahaa. Se riittää, että on hyväntahtoinen ja muita arvostava. Jos ei ole, ihminen tekee silloin vain vahinkoa itselleen. Pieniä virheitä voi toki tehdä, mutta niiden kautta usein opitaan ja kasvetaan. Usein niittenkin takana on vain esim. ujous, epävarmuus tai huono itsetunto, eikä tarkoituksena ole ollut tuottaa harmia kenellekään. Voimia!
- Anonyymi00018
Kaikki ne asiat joita olet minusta keksinyt ovat lopulta osoittautuneet perättömiksi. Kaikkesi olet tehnyt pilataksesi maineeni ja ihmissuhteeni. Kaikki se vain siksi, että olit kateellinen ja halusit jotain mitä minulla oli ja sinulla ei. Kaikki päivät trollaat ja mustamaalaat minua täällä. Olet syyttänyt minua mm.obsessiosta, henkisestä väkivallasta, narsismista, mustasukkaisuudesta, rauhallisuuttani salailuksi, asiallisuutta tunnekylmyydeksi, syyttänyt myös sinun kiusaamisesta ja ties mistä. Kuitenkin jokainen noista syytöksistä on lopulta todettu perättömäksi. Jokainen noista on lopulta osoittautunut olevan omaa toimintaasi. Projisoinniksi. Ja kaikki tämä vain siksi, että olet halunnut rikkoa ihmissuhteeni jonka vain päätit haluta kylmästi itsellesi. Ei ole onnistunut eikä onnistu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111727En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42519- 36472
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50470Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17419Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.92398Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33391- 43355
- 46353
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130352