Olen alkanut uskomaan että oikeaa todellista kaikkein mieleisintä rakkautta ei ole olemassakaan. Siksi on mentävä yhteen sellaisen ihmisen kanssa joka ei välttämättä nosta tunnekuohua tai suurempia tunteita (ainakaan heti tai vasta paljon myöhemmin sellaiset kunnon tunteet). Silleen että on ainakin ihan hyvä olla yhdessä.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
Varmaan kannattaa ensin käsitellä ero, ettei pilaa sitä kädenlämpöistäkin.
- Anonyymi00005UUSI
Olen eroni käsitellyt.
Sivusta
Kuulostaa enemmän riippuvuudelta tuollainen "pakko."
Rakkaudessa ei sellaista ole. Ei siihen ole "mentävä".
Rakkaus, se vain on.- Anonyymi00006UUSI
En välitä enää mistään pakko rakastamisesta. Jos sellainen joskus syntyy niin okei, mutta minusta tällä hetkellä ja aiemminkin rakkautta ei ole ollut eikä ole olemassa. En usko rakkauteen, ainakaan nyt tai en ole pitkään aikaan.
Anonyymi00006 kirjoitti:
En välitä enää mistään pakko rakastamisesta. Jos sellainen joskus syntyy niin okei, mutta minusta tällä hetkellä ja aiemminkin rakkautta ei ole ollut eikä ole olemassa. En usko rakkauteen, ainakaan nyt tai en ole pitkään aikaan.
Älä etsi sitä toisista ihmisistä. Se on suurin harha että se rakkaus olisi kukaan muu kuin sinä itse.
- Anonyymi00002UUSI
Pelkäät olla yksin ja itsesi kanssa. Siitä tuossa on kyse.
- Anonyymi00004UUSI
Ei tykkään olla itseni kanssa enemmän kuin hyvin. Et vain luonnollisesti tunne elämääni tai elettyä elämääni, nyt meni pahasti metsään diagnoosisi.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei tykkään olla itseni kanssa enemmän kuin hyvin. Et vain luonnollisesti tunne elämääni tai elettyä elämääni, nyt meni pahasti metsään diagnoosisi.
Jos noin olisi, et ottaisi vain jotakin ihmistä ettei tarvitsisi olla yksin.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos noin olisi, et ottaisi vain jotakin ihmistä ettei tarvitsisi olla yksin.
Eikös aika monet sitä tee, tuskin monetkaan ovat alkaneet olemaan että on tunnettu välitöntä rakkautta heti. Nyt laitat sanoja suuhuni, en ole sanonut että menen jonkun kanssa yhteen ettei tarvitse olla yksin.
- Anonyymi00003UUSI
Ehkäpä et ole vielä kohdannut sitä oikeaa, joka tuo sen tunnekuohun, arvelisin.
- Anonyymi00007UUSI
Voipi olla hyvin mahdollista. Vääriä ja epäsopivia.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Voipi olla hyvin mahdollista. Vääriä ja epäsopivia.
Niin. Ei kannata luovuttaa. Se oikea. Se voi olla vaikka huomenna. Be positive!
- Anonyymi00009UUSI
Tuohan on juurikin sitä aikuistumista. Terveet ihmissuhteet rakennetaan juuri noin. Useimmiten ne nopeat tunnekuohut paljastavat jo alussa, että kyseessä on traumakemiasuhde eikä terve suhde. Nopea eteneminen on aina hälytysmerkki sama kuin nopeasti etenevät tunteet. Tasapainoinen suhde rakennetaan tunnustellen ja syventäen tunteita hiljalleen aidon yhteyden ja yhdessä elettyjen hetkien kautta. Kun oppii tunnistamaan jo heti alussa ne traumasuhteiden merkit ja ottamaan takapakkia jo heti alussa jos tunteet kuumenee nopeasti, voi välttyä kaottisilta ihmissuhteilta. Parhaimmillaan jättää myös pettämättä myöhemmin kun ei lähde jokaisen tunneimpulssin mukaan.
- Anonyymi00012UUSI
"Tasapainoinen suhde rakennetaan tunnustellen ja syventäen tunteita hiljalleen"
Juuri näin. Itse ainakin tarvitsen paljon keskusteluja, ennenkuin edes harkitsen suhdetta. Jos toinen ei ole kovin halukas keskustelemaan, jatkan matkaani. - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
"Tasapainoinen suhde rakennetaan tunnustellen ja syventäen tunteita hiljalleen"
Juuri näin. Itse ainakin tarvitsen paljon keskusteluja, ennenkuin edes harkitsen suhdetta. Jos toinen ei ole kovin halukas keskustelemaan, jatkan matkaani.Omasta puolesta voin sanoa vain sen, etten ole enää koskaan kokenut mitään tarvetta saada uutta parisuhdetta, kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen! Olen tykännyt yksin olemisesta ja siksi etsin vain pelkkää ystävyyssuhdetta suunnilleen samaa ikäluokkaa olevan miehen kanssa, kuin itse olen! Parisuhteessa ei ole mielestäni mitään sellaista, mitä minä haluaisin, tai tarvitsisin! En todellakaan jaksa enää yhdessä asumista kenenkään muun, kuin oman lapseni kanssa! Tuntuu jo ajatuksen tasolla todella ahdistavalta, että minun pitäisi jakaan elämäni minulle vieraan ihmisen kanssa! Sellaisesta en ole koskaan edes haaveillut eroni jälkeen!
- Anonyymi00014UUSI
Ehkä olet itse toksinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133721Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196656Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45617Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars95586- 56570
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520- 41519
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505