Muuten kuin että olet mielestäni aivan IHANA💞
Täydellinen nainen.
Mulla on mehtä hommia nyt...
Ei ole mieltä kuvailla sua
4
96
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Millainen on se sun täydellinen nainen? Vähän kuvausta myös kiitos.
Minusta on mieletöntä kuvata häntä ulkonäöllisesti tai muutenkaan, sillä ei kaikkien mielestä hän ole sellainen kun minä hänet näen. Järjetöntähän sellainen, sillä ihmiset lähtee helposti väittelemään omista mieltymyksistään, jotka ovat kuin musiikkimaku, jossa jokaisella on omansa.
Mutta hän on sellainen ihana suomalainen nainen💞- Anonyymi00002UUSI
Fadenkreuz kirjoitti:
Minusta on mieletöntä kuvata häntä ulkonäöllisesti tai muutenkaan, sillä ei kaikkien mielestä hän ole sellainen kun minä hänet näen. Järjetöntähän sellainen, sillä ihmiset lähtee helposti väittelemään omista mieltymyksistään, jotka ovat kuin musiikkimaku, jossa jokaisella on omansa.
Mutta hän on sellainen ihana suomalainen nainen💞Oletko rasisti?
Anonyymi00002 kirjoitti:
Oletko rasisti?
Kävin lapsena Korkeasaaressa. Näin siellä valtavan tiikerin makaamassa auringossa. Se oli minusta aika outo näky. Todella hieno eläin ja sen raidat oli tosi värikkäät.
Tykkään Jumalan luomasta isosta kissasta ja kunnioitan sen olemassaoloa. En vain voi sietää että se on tuotu kotiseudultaan näin kauas alueelle, jossa se ei selviäisi ilman häkkiä ja ruokintaa. Haluaisin että se palautetaan sinne, missä se elää vapaana ja voi selvitä omin voimin. En tykkää siitä että joku ihminen ajatteli olevan hyvä idea tuoda se tänne, koska ei se selviäisi vapaana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133731Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196666Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45617Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars96592- 56580
- 41529
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505