On ollu hirmuhyvät ilimat tänä kesänä. Ei oo tarvinnu sen helekutin helteen kansa taistella. Se on tämmöselle pohjolan havumetsien jätkälle mualiman paras asia kun lämpötila pyörii siinä parinkympin kahtapuolta ja vettä sattaa ropssauttaa.
Kalaki syöpi paljo paremmin ku mitä helteellä. Niin ja itekki syö tietysti paremmin viilleellä. Janottaa kyllä ihan yhtä paljo olipa helle tahi pakkanen.
Jotain positiivista.
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset 3
- Anonyymi00001UUSI
Tämä on ollut paras kesä ei mitään hirmu helteitä tämmönen sen just pitää ollla
- Anonyymi00002UUSI
Minä se en mehtäläesenä tykkee kesästä, kevät ja syksy on parasta aekoo.
- Anonyymi00003UUSI
Koulluun kun hiihtelin niin tasan 40 jaarttii oli pakkasen puolella siellä Pielisjärven korpikylän koulun mittarissa, sano opettaja.
Puhe oli edellispäevänä, jotta on hiihttoo sitten huomenna. Minähän tietenki hiihin koulluun. Niin se opettaja sanokkii sitte jotta ei myö hiihetäkkää tänään, kun on niin pakkanen. Kyllä sillon otti pattiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1041064Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.137794Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197730Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47697Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!29666- 65659
- 47620
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59545Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29541Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102530