Ottaispa joku syliin ja antais olla siinä niin pitkään kun paha olo katoaa.
Vastaukset 23
- Anonyymi00001UUSI
Voin olla se joku jos annat..
M- Anonyymi00006UUSI
Mitä sulle pitäisi antaa?
M sivusta - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä sulle pitäisi antaa?
M sivustaItses
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Itses
No tulee ja ottaa. Eihän siinä...
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Itses
Kultaiselle herkälle naiselle annan itseni.❤️❤️❤️
- Anonyymi00002UUSI
Ei minulta...
- Anonyymi00003UUSI
Joo🫶🏻
- Anonyymi00009UUSI
Salaa toivot ihan samaa 😄
- Anonyymi00004UUSI
niii
- Anonyymi00005UUSI
Saako käydä välillä toiletissa?
M - Anonyymi00007UUSI
Minä en ikinä ottaisi oman lapseni ikäistä syliini! Mutta 70v miehen kanssa voisin halata!
- Anonyymi00016UUSI
Entäs jos se seventi miettii samoin?
Se pitää oppia että lämmintä syliä ei ole. Ainot johon voit luottaa on sinä itse.
- Anonyymi00010UUSI
Ei kai toista ihmistä voi tilata omaan tarpeeseen kuin jotain pizzaa..?
Jos jo valmiiksi ollaan yhdessä, niin sitten tietty puolin ja toisin lohdutetaan. Mutta ensin ihan itse haetaan apua pahaan oloon. Siitä ne palkan saa. Sori, kun oon paska ihminen ja sanoin tän.- Anonyymi00011UUSI
Ei todellakaan voi! Olet täysin oikeassa tuota ns. tilaamisesta! Ja ihan jokaisella ihmisellä on oikeus olla ottamatta syliin ketään sellaista ihmistä, josta ei pidä ollenkaan! Häirikkö ei voi koskaan olla sellainen ihminen, jonka kanssa haluaisin aikaani viettää! Joten myös hänen syliin ottamisensa on täysi mahdottomuus!
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei todellakaan voi! Olet täysin oikeassa tuota ns. tilaamisesta! Ja ihan jokaisella ihmisellä on oikeus olla ottamatta syliin ketään sellaista ihmistä, josta ei pidä ollenkaan! Häirikkö ei voi koskaan olla sellainen ihminen, jonka kanssa haluaisin aikaani viettää! Joten myös hänen syliin ottamisensa on täysi mahdottomuus!
En tiedä mistä häiriköstä puhut. Ihmettelin vain, että jonkun pitäisi ottaa toinen syliin ja hoitaa paha olo pois. Ihmiset nykyään haluavat itselleen kaikkea. Myös ihmisiä. Eihän se niin mene. Itse pitää hoitaa itseään ja mennä lääkäriin. On raskasta elää ihmisen kanssa, joka ei ota itsestään yhtään vastuuta.
- Anonyymi00012UUSI
Toivon että löydät sylisi. Täällä taas karmeita kommentteja älä niistä välitä. Ovat jotain psykoja. Kukapa tunteva ihminen ei toivoisi kun on paha olla jotain hellyyttä ja huolen pitoa se on inhimillistä. Itsekin sitä toivoo. Ei vaan uskalla siitä kirjoittaa. ❤️🫂
- Anonyymi00020UUSI
Tietenkin parisuhteessa tuetaan toista ja ystävät tukevat toisiaan. Mutta sitä en ymmärrä, että jotkut ihmiset odottavat jotain pelastajaa itselleen.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Tietenkin parisuhteessa tuetaan toista ja ystävät tukevat toisiaan. Mutta sitä en ymmärrä, että jotkut ihmiset odottavat jotain pelastajaa itselleen.
En ymmärrä kuka tuollaista tunneköyhää ja tilannetajutonta haluaa suhteeseen kanssaan. Ymmärrätkö mitä on empatia tai myötäeläminen edes? Potkit maassa makavaa ja sitä rataa. Tunnetko muka aloittajan? Mistä tiedät mitä hän odottaa. Kirjoitti vaan tunteen, ajatuksen tai toiveen tänne. Tuskin liittyy yhtään mitenkään kehenkään edes täällö. Kukaan tänne uskalla tunteitaan purkaa kun heti hyökätään ja ilkeillään.
- Anonyymi00013UUSI
Niin sitä yleensä saa yksin olla,kun on heikoimmillaan. Elämä on usein aika julma.
- Anonyymi00017UUSI
Sama toive minullakin 😢😢☹️
- Anonyymi00018UUSI
Ei se auta, kuin tyynyjä halailla.
- Anonyymi00019UUSI
Ne ei ainakaan petä eikä valita mistään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1321583Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.144851Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois220808Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!34746- 72728
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47717- 49662
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä63598- 78580
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29551