Ei kannata antaa turhaa toivoa

Anonyymi-ap

Ihmiselle. Kerro selvästi mitä haluat.

43

316

Vastaukset 43

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Mitä itse haluat?

• Anonyymi00002
        UUSI

Että ihmiset kommunikoivat.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Joo, arvostan IRL kommunikointia. Täällä ei mikään asia selviä ja toiset mielellään tulevat välistä tahallisesti sotkemaan.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Itse et kommunikoinut.Mennään naimaan/panemaan oli ainoa mitä kommunikoit

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Itse et kommunikoinut.Mennään naimaan/panemaan oli ainoa mitä kommunikoit

Ja viesteihin et vastannut milloinkaan

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Joo, arvostan IRL kommunikointia. Täällä ei mikään asia selviä ja toiset mielellään tulevat välistä tahallisesti sotkemaan.

Lisään tuohon: Selkeää kommunikointia irl.

• Anonyymi00003
      UUSI

Jos toinen ei koskaan pyydä ulos tai tee muutakaan ratkaisevaa liikettä/aloitetta, niin miten pystyy kertomaan selvästi mitä haluaa?

Odotatko, että jokainen joka näkee, että sinulla on mahdollisesti jotain ihastusta tai kiinnostusta häntä kohtaan, vetää sinut syrjään kertoakseen, että sori, en ole kiinnostunut sinusta.

• Anonyymi00010
        UUSI

Eikö tuossa ole jo sinulle vastaus, ettei ole riittävästi kiinnostunut.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Minä en tarvitse siihen vastausta, vaan epäilen että ap:llä on tilanne, jossa ap on ihastunut johonkin mieheen, mutta ei uskalla tehdä mitään aloitetta. Ap kuvittelee näkevänsä merkkejä miehen kiinnostuksesta ja nyt syyttää miestä siitä, että mies on antanut hänelle turhaa toivoa. Mies tuskin on kiinnostunut ollenkaan ja kaikki merkit ovat olleet vain ap:n mielikuvitusta. Ap:n pitäisi itse oppia tekemään aloite niin saa heti kättelyssä tietää mitä mieltä toinen on.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Juuri noin se on, etten koskaan halunnut tútustua tiettyyn henkilöön ja siksi aina vaikenin! Josaain vaiheessa tuli se tunne, että hän on yhtä mykkä kuin lasteni isä ja sen jälkeen jo vuosia sitten tulin siihen tulokseen, etten halua olla missään tekemissä hänen kanssaan! Ja se päätös on pitänyt ja pitää!

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Minä en tarvitse siihen vastausta, vaan epäilen että ap:llä on tilanne, jossa ap on ihastunut johonkin mieheen, mutta ei uskalla tehdä mitään aloitetta. Ap kuvittelee näkevänsä merkkejä miehen kiinnostuksesta ja nyt syyttää miestä siitä, että mies on antanut hänelle turhaa toivoa. Mies tuskin on kiinnostunut ollenkaan ja kaikki merkit ovat olleet vain ap:n mielikuvitusta. Ap:n pitäisi itse oppia tekemään aloite niin saa heti kättelyssä tietää mitä mieltä toinen on.

Miksi puutut niin hanakasti? Tuo on vain yksi mahdollisuus.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Miksi puutut niin hanakasti? Tuo on vain yksi mahdollisuus.

Tämä on keskustelupalsta. Täällä keskustellaan erilaisista mahdollisuuksista ja todennäköisyyksistä.

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Mies on kiinnostunut naisesta. Selvennyksenä.

• Anonyymi00004
      UUSI

Meni kauan ymmärtää, että epäselviä tilanteita luodaan tarkoituksellisesti. Ne ovat keino pitää otteessa.

• Anonyymi00007
        UUSI

Oon huomannut saman.

• Anonyymi00008
        UUSI

Väitän, että harva muodostaa epäselviä tilanteita tarkoituksella, vaan kyse on siitä, että ihastunut osapuoli kuvittelee näkevänsä merkkejä siellä missä niitä ei ole ja luo itse "epäselvän" tilanteen.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Väitän, että harva muodostaa epäselviä tilanteita tarkoituksella, vaan kyse on siitä, että ihastunut osapuoli kuvittelee näkevänsä merkkejä siellä missä niitä ei ole ja luo itse "epäselvän" tilanteen.

Aha 🙄
        Jotkut ei näe merkkejä siellä missä niitä on.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Joidenkin kohdalla kyllä, mutta valitettavan usein tämä on myös osa psykologista hämmentämistä jossa yleensä naisia koitetaan saada epävarmaan asemaan suhteen tilasta jolloin voi poimia kirsikat kakusta. Ei luvata muuta kuin minimi jotta saadaan hyöty ja toinen odottamaan suhteen etenemistä. Tarkoitus ei kuitenkaan ole sitoutua aidosti ja vilpittömästi vaan pysytellä mahdollisimman pitkään tilassa jossa ei tarvi sitoutua mutta voi hyötyä. Yleensä useammasta samaan aikaan.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Joidenkin kohdalla kyllä, mutta valitettavan usein tämä on myös osa psykologista hämmentämistä jossa yleensä naisia koitetaan saada epävarmaan asemaan suhteen tilasta jolloin voi poimia kirsikat kakusta. Ei luvata muuta kuin minimi jotta saadaan hyöty ja toinen odottamaan suhteen etenemistä. Tarkoitus ei kuitenkaan ole sitoutua aidosti ja vilpittömästi vaan pysytellä mahdollisimman pitkään tilassa jossa ei tarvi sitoutua mutta voi hyötyä. Yleensä useammasta samaan aikaan.

Mikä tämä hyöty on, jota mies tästä saisi?

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mikä tämä hyöty on, jota mies tästä saisi?

Huomio varmaan? Sivussa saa sitten vielä muiden mustasukkaisten naisten huomiota.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Huomio varmaan? Sivussa saa sitten vielä muiden mustasukkaisten naisten huomiota.

Miehet eivät ole teitä vedättäneet. Olette harhaisia.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Aina kannattaa puhua ja selvittää. Tästähän voi paasata kyllä ummet ja lammet, mutta ei se sitä tosiasiaa muuta, että keskustelulla suurin osa selviää. Muuten tilanteita voi tulkita miten vaan. Syitä kun voi olla roikottaminen, huomionhaku, ujous, kiristäminen, väärä ympäristö, elämäntilanne jne. Tunteet voivat olla silti aitoja tai epäaitoja.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tuo tuli minullekin mieleen jo monia vuosia sitten! Ihmettelin että miksi ihmeessä tietty minua paljon nuorempi henkilö, muka sattumalta oli useasti, siis todella useasti samoissa paikoissa kuin minä! Ja minulle "kerrottiin hänestä" jatkuvasti ja se sai minut voimaan todella huonosti joka ikinen kerta! Vaikka kuinka monta kertaa pyysin, ettei hänestä enää kerrottaisi sitä ei otettu huomioon! Minulla ei ollut minkäänlaista kiinnostusta edes tutustua häneen koskaan! Siksi en koskaan sanonut hänelle mitään!

• Anonyymi00025
        UUSI

On myös ihmisiä, jotka ovat ujoja ja saattavat vahingossa olla epäselviä.
        Sivusta

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Noin juuri ymmärsin sen olevan jo siinä vaiheessa, kun muutin tähän taloon!

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Sivusta

Senkin ymmärsin kyllä, mutta syy miksi en halua olla hänen kanssaan missään tekemissä on hänen ikänsä ja hänen stalkkaamisensa! Mikä on niin vaikeaa ymmärtää, että pidän vain oman ikäluokkani miehistä ystävyyden merkeissä? Miksi en saa olla oma itseni´ja yritätte saada minua pitämään ihmisestä, jota en voi sietää millään tavalla?? Eikö kukaan teistä ymmärrä sitä, etten halua olla koskaan tekemisissä stalkkerin ja homon kanssa!

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Sivusta

Tämä on totta.

• Anonyymi00006
      UUSI

minulla on minun oma perhe ei kiinnosta mikään muu

• Anonyymi00009
        UUSI

Eli kuka ei kiinnosta? Sano hänelle suoraan

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

maailmassa on miljoonia ihmisiä mutta mulle on vain hän

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ei se toimi noin päin. Jos joku on kiinnostunut, se on hänen tehtävä tehdä tuo selväksi.

• Anonyymi00039
        UUSI

Palsta kiinnostaa siis missä mielessä? Olet tänne tullut perhettäsi ikävöimään? Vai katsomaan, että mitä kirjoitetaan, kun olet antanut ymmärtää muuta kuin mihin on tarkoitus ryhtyä.

• Anonyymi00016
      UUSI

En halua mitään muuta kuin 70v miehen kanssa pelkän ystävyyssuhteen!

• Anonyymi00018
        UUSI

No aloita, kyllä niitä löytyy

• Anonyymi00033
        UUSI

Ei kannata katella varattuja,joilla on perhe monessa polvessa,ota yksinäinen poikamies!

• Anonyymi00023
      UUSI

Kertoitkohan itse selväsi mitä haluat ja toivot? Loukkaantumisesi myös oisit voinut itse kertoa

• Anonyymi00030
      UUSI

Ymmärrän, ei vastausta, ei turhia ajatuksia..

• Anonyymi00034
      UUSI

En anna enää koskaan toivoa kenellekään. Haluan olla loppuelämäni ajan yksin, koska olen viihtynyt todella hyvin! Halusin vain tehdä itselle mieluisaa työtä, mutta muut luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse, mikä on juuri minun näköistä elämää! Ja sen takia olen voinut todella huonosti koko projektin ajan! Haluan vain ne rahat, jotka minulta mielestäni vääryydellä vietiin, jotta voisin todella huonosti ja minun olisi ollut pakko ruveta auttamaan sellaista ihmistä jota en voi sietää! Projektin aloittajat oletta helvetistä, kun ette kysyneet niitä kysymyksiä jo ennen projektin aloitusta!

• Anonyymi00036
        UUSI

Olet rakas<3

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Olet rakas<3

Kuka kirjoittaa jatkuvasti tuollaista soopaa!

• Anonyymi00040
      UUSI

Päätin etten enää koskaan halua edes uutta ystävää itselleni! En minkään ikäisestä! Projektin aloittajat pilasivat kaiken, koska eivät kysyneet niitä kysymyksiä jo ennen projektin aloitusta! Minä olisin vain halunnut tehdä itselle hyvin mieluisaa työtä, vielä ensi viikollakin, kun lomat lopppuvat ja työt alkavat! Olen ollut todella surullinen koko tämän viikon ajan, koska minäkin olisin halunnut aloittaa työt minulle todella rakkaassa työpaikassa ensi viikolla! Miksi muiden unelmat olivat muka tärkeämpiä kuin minun unelmani! Miksi minut piti "uhrata" sellaiselle ihmiselle, joka on aiheuttanut minulle vain pahaa oloa jo vuosien ajan! MIKSI MUIDEN UNELMAT OLIVAT MUKA TÄRKEÄMPIÄ KUIN MUIDEN UNELMAT?? Millä mittarilla ajattelitte voivanne mitat sitä, mikä on kullekin tärkeintä elämässä! Hyi teitä projektin aloittajat minkä minulle teitte!!

• Anonyymi00042
        UUSI

kuin MINUN UNELMAT, en jaksa enää ihmisiä ja haluan olla loppuelämäni ajan aina yksin, tai en minä ole yksin, koska minulla on lapsia, kun ei suunniteltu kunnolla niin näin siinä käy, että jossain vaiheessa ei vaan enää jaksa, kyse on ollut jo 14 vuoden ajan kiusaamisesta, koska en olisi koskaan edes halunnut osallistua projektiin, teitte todella törkeästi minua kohtaan koska ette antaneet minun jatkaa minulle niin tärkeää ja rakasta työtäni

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

kuin MINUN UNELMAT, en jaksa enää ihmisiä ja haluan olla loppuelämäni ajan aina yksin, tai en minä ole yksin, koska minulla on lapsia, kun ei suunniteltu kunnolla niin näin siinä käy, että jossain vaiheessa ei vaan enää jaksa, kyse on ollut jo 14 vuoden ajan kiusaamisesta, koska en olisi koskaan edes halunnut osallistua projektiin, teitte todella törkeästi minua kohtaan koska ette antaneet minun jatkaa minulle niin tärkeää ja rakasta työtäni

mitenkä projetki aloittajat tuumaisivat siitä, että he menettäsivät työpaikkansa ja joutuisivat keskelle jotain sellaista, mitä eivät haluaisi koskaan kokea

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      134
      752
    2. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      197
      710
    3. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      47
      667
    4. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      99
      661
    5. Töysä otsikoissa

Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!
      Alavus
      27
      641
    6. Lähdetkö kanssani

syömään joskus😘
      Ikävä
      61
      629
    7. 47
      580
    8. Mistäkö haaveilen

Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä
      Ikävä
      29
      531
    9. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      59
      525
    10. Kuinka hyvin kestäisit?

Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?
      Sinkut
      102
      520
    Aihe