Yhtään ei vituta. Katotaan kauanko tuo tunne kestää. 30 vuotta vitutti. Palataan huomenna asiaan.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
En ymmärrä miksi jotkut kulkee naama norsunvitulla. Minä olen hymyillyt 69 vuotta niin leveästi, että joskus nauran ihan ääneen.
- Anonyymi00006
Sinäkö se aina kaupassa hymyilet legot loistaen ja päästelet HEE HEE, HEE HEE-ääniä?
- Anonyymi00003
Jotain on vialla jos ei edes vähän vituta. Pitää olla huolissaan.
- Anonyymi00004
Pääsikö aloittaja sinkuksi, vapaaksi ja itsenäiseksi tekemään vain omia valintoja elämässä.
- Anonyymi00012
Introverteille aika cool!
Nehän nauttii siitä ett voi itekseen tehä kaikkee. Eivät tarvitse toisten hölötyksiä. Ihmisiä on erilaisia.
Näyttää vähän siltä ett ne jotka on täydellisen riippuvaisia kaikista muista ihmisistä niin heille asia nimeltä itsenäisyys ja vahvuus on käsittämättömiä.
Tarvitaan vahva itsetunto, riippumattomuus, vahvuus selviytymiseen kaikissa olosuhteissa sekä lisäksi normaalia korkeampi älykkyys ja nämä asiat liitetään introvertteihin.
Siinäpä sosiaalisesti täysin muista riippuvaisille mietittävää. 😉
- Anonyymi00005
Veikkaan että aloittaja pääsi eläkkeelle.
- Anonyymi00009
Kateuksissaan poistattelevat.
- Anonyymi00010
Eniten vituttaa ihan kaikki.
- Anonyymi00015
Älä sure. Kyllä se tilanne normalisoituu hyvinkin pian.
- Anonyymi00016
Kateuksissani panen poistoon kaikki enempi mieltäni viehättävät mielipiteet.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411897Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101290- 991031
- 102908
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66751
- 33642
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68518Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78501