Tänään oli taas yksi onneton Bemari huutelemassa naisille jotka ylitti suojatietä saivat kuulla varsinaisia järkevää kommentoimasta. Rekkarin selvittelyn jälkeen on parempi pitää suu kiinni kun olet nyt tästä asiasta tunnettu.
Vastaukset 30
- Anonyymi00001
Mikä bemari kyseessä? 3-sarja vai 5-sarja?
- Anonyymi00002
Uliuli!!!
- Anonyymi00003
No kerro kuka en mä ainakaan tunne.
- Anonyymi00004
Tutkittua tietoa että älykkyys korreloi automerkin kanssa kielteisesti😂
- Anonyymi00006
Linkki tutkimukseen olis niinku todiste puheistasi.
- Anonyymi00005
Mitä tapahtui, missä ja milloin? Ja miksi pitäisi kiinnostua?
- Anonyymi00007
Palsta-arvuuttelijan ulosanti surkeaa ei osaa nähtävästi kertoa ymmärrettävästi mitään
- Anonyymi00008
Mitä se huusi ja miksi?
- Anonyymi00009
Mitä tarkoittaa varsinaisia järkevää kommentoimasta?
- Anonyymi00011
Selvästi jonkun mamun kirjoittama. Suomalaisen koululaitoksen tuotos tuo kirjoittaja ei ole. Eivät päästäisi luokalta.
- Anonyymi00010
Itellä kans bemu ja kyllä meitä bemarikuskeja pitäis kuunnella enemmän, meikällä on paljon sanomista.
- Anonyymi00012
olin tilanteessa ohikulkija kuulin tämän huutelun ja ehdotin tehdä seksuaalisesta häirinnästä ilmoituksen poliisille , kun viranomainen ilmestyy kotiovelle niin häirintä ilmoitus on tehty tästä bemari kuskista.
- Anonyymi00013
No jo on. Mahtoi olla bemaristilla hyvä sanavarasto. Kerro nyt ihmeessä mitä se huusi?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
No jo on. Mahtoi olla bemaristilla hyvä sanavarasto. Kerro nyt ihmeessä mitä se huusi?
En voi ettei tapauksen tutkinta vaarannu
- Anonyymi00024
Anonyymi00014 kirjoitti:
En voi ettei tapauksen tutkinta vaarannu
Mene terapiaan, kateudesta voi päästä eroon.
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mene terapiaan, kateudesta voi päästä eroon.
Oletko kateellinen jonkun huonoista käytöstavoista?
- Anonyymi00016
Hyvät perät! Lähekkö kyytiin?
- Anonyymi00017
Vauhtia lehmä!
- Anonyymi00018
Paljon maksaa varvi mullon nahkapenkit.
- Anonyymi00019
Miksi bemari (auto) oli onneton ja mitä se huuteli?
- Anonyymi00020
Öljyähän tuo baijerilainen yleensä huutelee.
- Anonyymi00021
En kehtaa huudella naisille yleensä törkeyksiä, omistan käytöstavat. Mutta onko se törkeys jos kysyn kauniilta naiselta, että paljonko maksaa jos laitat minut käsistä roikkumaan ja samaan aikaan ruoskit minua. Sellaisella kunnon härkäruoskalla. Nyt on nimittäin niin seksikäs nainen kyseessä että mielelläni haluaisin maistaa nahkaruoskaa. Ainoa miinus että naisella on kaksi lasta
- Anonyymi00022
Heippa vanha pervo sinäkin heräsit
- Anonyymi00025
Anonyymi00022 kirjoitti:
Heippa vanha pervo sinäkin heräsit
Luuletko tietäväsi kuka minä olen? En tule kertomaan kyseisestä naisesta mitään muita tuntomerkkejä kuin sen että hän asuu Hämeenlinnassa ja hänellä on 2 alle 10-vuotiasta lasta. En siis kerro ikää enkä edes etunimeä. Kyseinen henkilö kyllä tunnistaa itsensä. Itsestäni kerron tuntomerkkinä että en asu Hämeenlinnassa.
Jos tunnistat itsesi niin haluaisitko tutustua paremmin? Voit luottaa siihen että kaikki asiat välillämme ovat luottamuksellisia. - Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Luuletko tietäväsi kuka minä olen? En tule kertomaan kyseisestä naisesta mitään muita tuntomerkkejä kuin sen että hän asuu Hämeenlinnassa ja hänellä on 2 alle 10-vuotiasta lasta. En siis kerro ikää enkä edes etunimeä. Kyseinen henkilö kyllä tunnistaa itsensä. Itsestäni kerron tuntomerkkinä että en asu Hämeenlinnassa.
Jos tunnistat itsesi niin haluaisitko tutustua paremmin? Voit luottaa siihen että kaikki asiat välillämme ovat luottamuksellisia.Ai sä olet oikein joku pahempi, ei-paikallinen rxnkkari!
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ai sä olet oikein joku pahempi, ei-paikallinen rxnkkari!
Olisi mukava tavata edes yhden kerran kasvotusten eikä luottaa siihen mitä olen netissä puhunut ja kirjoitellut.
Olen onnistunut selvittämään myös missä teidän kesämökki sijaitsee, sinun jakamista somejulkaisuista selvittäen. Tuntomerkki on se, että pari vuotta sitten et päässyt kesämökille sitä tietä pitkin jota yleensä käytätte, vaan se oli kesästä syksyyn pois käytöstä. Tie oli siis jouduttu katkaisemaan erinäisistä syistä johtuen.
En kerro tämän enempää julkisesti ja tämä on luottamuksen osoitus siitä, etten levittele asioita ympäriinsä - Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Olisi mukava tavata edes yhden kerran kasvotusten eikä luottaa siihen mitä olen netissä puhunut ja kirjoitellut.
Olen onnistunut selvittämään myös missä teidän kesämökki sijaitsee, sinun jakamista somejulkaisuista selvittäen. Tuntomerkki on se, että pari vuotta sitten et päässyt kesämökille sitä tietä pitkin jota yleensä käytätte, vaan se oli kesästä syksyyn pois käytöstä. Tie oli siis jouduttu katkaisemaan erinäisistä syistä johtuen.
En kerro tämän enempää julkisesti ja tämä on luottamuksen osoitus siitä, etten levittele asioita ympäriinsäVoi Jeesus!
- Anonyymi00031
Olympiakadulla aikamoista BMW kaahailua ja vanhempi herrasmies kyseessä.
- Anonyymi00032
Se onkin hyvä pätkä pääsee losottamaan alamäkeen ja soraralliympyrä odottaa alhaalla.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Se onkin hyvä pätkä pääsee losottamaan alamäkeen ja soraralliympyrä odottaa alhaalla.
Väärä arvio.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va731959Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661229- 1411028
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu241003- 90714
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa115692- 44685
Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63652- 59645
- 59598