Kun menet suojatielle Teboilin tai entisen Esson risteyksessä pyörälläsi niin sinun on väistettävä autoja Iisvedentiellä kun ajat pyörälläsi suojatiellä.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Tämä tuli nyt selväksi kaikille
Eikös tullutkin?
Minun pitää vaan tulla täältä toiselta paikka kunnalta se kahtommaa. - Anonyymi00002
Autokoulussa opetettiin väistämään kävelijöitä ja pyöräilijöitä suojatiellä
- Anonyymi00003
Se on selvää, että typeryksiä on Suonenjoella on yllinkyllin.
- Anonyymi00004
Kyllä tähän asti on väistetty taajamassa suojatien ylittäviä. Muropaketistako ajokortin sait?
- Anonyymi00005
Typeryksiä riittää. Jalankulkijoita väistetään, Tieliikennelaki 27 pykälä.
Netistä löytyy ohjekirja Pyöräilijänä ja jalankulkijana liikenteessä.
- Anonyymi00006
Kevennä mieltäsi ja mene buariin ja vieläpä pimmeeseen.
- Anonyymi00009
Sinä pimmeen jankuttaja voisit mennä Niuvaan tai hypätä junan alle.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Sinä pimmeen jankuttaja voisit mennä Niuvaan tai hypätä junan alle.
Männöökö tuas ihon alle? kannattaa mennä ottamaan pimmeeseen pari olutta niin helpottaa ja sen jälkeen lasisille laduille mars.
- Anonyymi00007
Onko varma kans?
- Anonyymi00008
Missä tämä risteys?
- Anonyymi00010
Aloittelevalle puhisijalle tiedoksi: Palstalla on n. 10 käyttäjää - ja kuvittelet, että viesti meni perille? Aika huono arvaus. Autoilijana tosin tiedät, että syytteeseen joutuu autoilija, koska pyörä on paljon kevyempi kulkuneuvo - ei saa ajaa yli, vaikka rikkoisikin lakia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013438Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721093- 471047
- 70855
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit81774- 94697
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi50690Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k31643- 48614
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.110599