Huhut kiirivät että kyseinen kuski on kohta poissa...toivottavasti poliisit ehtii ensin. Järjetön kaahaus esim. tekun kautta allintielle siitä ties minne ym. niin kuin teku oli jotenkin tyhjä liikenteeltä...? Ja allintiellä ON 40km rajoitus. Kohta alkaa koulut myös. Ääliö pois!!!
Jalankulkijat vaarassa ym. TÄYSIN VASTUUTON ÄLYKÄÄPIÖ ! Ja huumeet taatusti pelissä.
Jos ku...si..ää näet viestin ota onkeesi.
Putket poikki wanhalla paskalla mustalla volvolla sarjaa 7.jotain, koittaa olla liikenteen kunkku. Mutta onkin runkku! Ja kumi vinkuu....luoja mikä surkimus!!
Kilven numerot tiedossa jos tämä rikollinen ei niitä vaihtele. Ei olisi ihme.
VARO POIKA, ettet satuta ketään muuta kuin itseäsi!!!
Kunhan poliisit tartuu taas asiaan loppuu ääliön tappava toiminta!! Tai sitä ennen...
Metsolassa kaahaava musta volvo
4
87
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Näin kuinka lapsia jäi alle! Kuski huuti vain omistavansa tien ja pennut pois hänen omistamaltaan tieltään!
- Anonyymi00002
En viitsisi enään Volvolla ajaa kun nekin valmistetaan Kiinassa.
Toista se oli ennen kun oli Volvo Amazon. Maailman paras auto jolla mm Batman ja Pyhimyskin ajoivat. Myös Clark Kent on nähty Volvo Amazonin ratissa.
Kiinalaisella volvolla ajelee nykyään vain Kim ill Jong Pohjois Korean hiekkateillä.
Onko kukaan lähdössä Jyväskylän Suurajoihin?
Mä ole menossa. Ajartelin käydä Mäkkärissä ja juoda lonkeroa reissussa - Anonyymi00003UUSI
Se sama kuski nykii vieläkin sillä P...kalla!! Holtittomasti. Rekno:annettu poliisille.
- Anonyymi00004UUSI
Näin kun ajoi lapsijoukkoon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a430899- 56569
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o157550- 51535
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä164517Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.216485Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20436Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta90424Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.63418Se siitä sitten
Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.22410