Olette näyttäneet, tänä lyhyenä aikana, että "lounasravintolakin" voi tarjoilla tuotteitaan, kuten, a'la ravintolat. Sen peruslounasmötön tilalle. UPEETA KASKI!
Raivatte polkua uudelle lounasravintolan uralle. Tulette pärjäämään konseptinne myötä ja tämä toinen, keskustan "lounaspaikka" joutuu sopeutumaan, yli 150 hlön lounaspoistuman myötä. Voisiko lounasta tarjota "perus sekamötöttöä" konseptia,
Oikeiden kokkien myötä. Grilli kokkien ammattitaito kun ei riitä.
UPEAA KASKI RAVINTOLA!
Upeaa, Kaski ravintola!
20
433
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Komppaan! Lounas on ollut tänä parina kertana minä käynyt, uskomattoman herkullista ja monipuolista
- Anonyymi00002
Kahdelle lounaspaikalle on tilaa mutta kilpailu on veristä. 150 hlö on yläkanttiin arvio, okussa tuskin lounastajia on niin paljoa, itse syön omia eväitä kun pieni palkka ei riitä kuppilaruokaan..
- Anonyymi00003
Totta kyllä, mutta hyvä että on vaihtoehtoja. Uudistusta tämä kylä tarvitsikin
- Anonyymi00004
Todellakin huippu annoksia mm maksa, joka oli myös kypsää, ei raakaa kuten kylän toisessa lounaspaikassa oli. Salaatit Kaskessa ovat herkullisia ja pitkälti tuore tuotteista tehtyä, ei purkista otettuja. Toivotan onnea jatkoon teille. Ja toivon, että teidän oven läheisyyteen ei ilmesty " matriarkka" joka katsoo tulevan asiakkaan päästä jalkoihin tervehtimättä kuten kylän toisessa lounas paikassa.
- Anonyymi00007
Maksa samoin kuin naudan pihvi pitää olla medium tai medium -. Kuivaksi paistettu lähtee takaisin keittiöön ainakin minun lautasella..
Uutuus viehättää mutta eiköhän kaikki palaa totuttuihin tylsiin uomiinsa..
Vaihtelu siis virkistää mutta mikä lounaspaikka kuolee ensimmäisenä jää nähtäväksi, vuosi tai pari sen näyttää..
- Anonyymi00005
Tuo 150 ei ole huuhaata. Olimme joku pvä syömässä klo. 12.40.Siihen aikaankin oli ruokailijota, tulevia / lähteviä yli 60.
"Työväki käynyt jo heti klo. 11.
Mut upea paikka kerta kaikkiaan.- Anonyymi00008
Paikan ulkoinen olemus virttyneine markiiseineen ja kulahtaneen ilmeen myötä ei houkuttele paikanpäälle. Rakennuksen ulkoinen freesaus olisi paikallaan, pelastaisi paljon..
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Paikan ulkoinen olemus virttyneine markiiseineen ja kulahtaneen ilmeen myötä ei houkuttele paikanpäälle. Rakennuksen ulkoinen freesaus olisi paikallaan, pelastaisi paljon..
Ompas vaativa kuluttaja. Markiisit saa syödä varmaan puoleen hintaan.
Ruoka ja palvelu on ihan sata!
- Anonyymi00006
Ammatilaisen laittamaa ruokaa!
Tuoreet raaka-aineet!
Leivät suoraan uunista...
Ja vielä silmänruokaakin.. mikäs sen parempaa! - Anonyymi00009
Kasken ruoan ja leipomusten on sen verran korkea, että kävijöitä voi tulla lähikunnistakin. Todella maukasta ruokaa, leipää ja leivonnaisia, ei se määrä vaan laatu.
Hyvin mahtuu keskustaan toinenkin lounaspaikka, joka on keskittynyt palvelemaan paikallisia perinteisellä tyylillä.- Anonyymi00010
Joensuusta en viitsi sinne syömään tulla, ruokapaikkoja on sen miljoona mistä valita. Ruoka loistavaa ja edullista mikäli haluaa mahansa pyöreäksi syödä. On kreikkalaisia makuja ja monia muita eksoottisia ruokapaikkoja mitä ei okusta takuulla löydy..
- Anonyymi00011
Kivan oloinen paikka. Pullaa kävin ostamassa. Kassalla ollut tervehti, muut seisoivat vieressä.
- Anonyymi00012
Ottakaa aito juureen tehty hapan ruisleipä työn alle.
Karkeita ruisjauhoja, vettä, suolaa 2 % Leipä olisi siis aidosti hapanta eli monien mielestä liian hapanta, tulen hakemaan sitä Joensuusta asti kun sellaista hyllyyn saatte.
Muori teki muinoin hapanta leipää mutta minulla kerrostaloasukkina ei onnistu yrityksistä huolimatta, kokeillut olen.
Veikkaan hapanleivälle menestystä, sellaista kun ei löydy mistään.. - Anonyymi00013
Joensuusta ei löydykkkään mitään uutta enää.Samaa suurten kaupunkien höttömättöö ilman tunnetta ja erikoistoiveita turha edes esittää.
- Anonyymi00014
Horiset tyhmyyttäsi joutavaa. Oletko edes käynyt Joensuussa jossa asun ??
Löytyykö Kreikkalainen ravintola okusta ? Thairavintola tai nepalilainen ravintola ?? Veikkaan ettei okussa tiedetä hyvistä ruuista ja mauista mitään.. Peruskuraa tarjoillaan hyvänä ruokana ja ollaan tyytyväisiä... - Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Löytyykö Kreikkalainen ravintola okusta ? Thairavintola tai nepalilainen ravintola ?? Veikkaan ettei okussa tiedetä hyvistä ruuista ja mauista mitään.. Peruskuraa tarjoillaan hyvänä ruokana ja ollaan tyytyväisiä...Tukuista hakevat jo valmiiksi vanhat raakaaineet ja loihtivat gourmee ateriat joensuulaisille ylpeilijöille jotka kuvittelevat olevansa olevansa maailman metropoleissa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tukuista hakevat jo valmiiksi vanhat raakaaineet ja loihtivat gourmee ateriat joensuulaisille ylpeilijöille jotka kuvittelevat olevansa olevansa maailman metropoleissa.
Todista väitteesi.. Vain faktat kelpaavat...
Saattaa olla okun ravintolat jotka tekevät vanhasta ruuasta uutta.. Söin takavuosina erään ravintolan annoksen ja paska lensi sen jälkeen kuin varpusparvi...
Tietääkseni kyseinen pulju lopettanut aikoja sitten.. Arvaatte varmaan ettei vierailullani syö enää missään okulaisessa raflassa mitään...
Joensuu on metropoli okun maalaiskuntaan verrattuna, joka alalla kilpaillaan asiakkaista eikä paskaa ole yhdelläkään yrityksellä varaa myydä... - Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Löytyykö Kreikkalainen ravintola okusta ? Thairavintola tai nepalilainen ravintola ?? Veikkaan ettei okussa tiedetä hyvistä ruuista ja mauista mitään.. Peruskuraa tarjoillaan hyvänä ruokana ja ollaan tyytyväisiä...Pysy siellä Joensuussa, täällä meillä on todella maistuva lounas, kiitos Kaski.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
Todista väitteesi.. Vain faktat kelpaavat...
Saattaa olla okun ravintolat jotka tekevät vanhasta ruuasta uutta.. Söin takavuosina erään ravintolan annoksen ja paska lensi sen jälkeen kuin varpusparvi...
Tietääkseni kyseinen pulju lopettanut aikoja sitten.. Arvaatte varmaan ettei vierailullani syö enää missään okulaisessa raflassa mitään...
Joensuu on metropoli okun maalaiskuntaan verrattuna, joka alalla kilpaillaan asiakkaista eikä paskaa ole yhdelläkään yrityksellä varaa myydä...Kyllä ne tukusta hakevat ainekset,itse tehtynä annosten hinnat tuplaantuisivat
- Anonyymi00018
Joillekkin näkyy tuo Joensuulaisuus nousevan päähän kellumaan kun pitää tulla tänne pätemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5861413Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43777Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432