En mä oo sinne espooseen muuttamassa. 🫢🫢
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
No johan minä arvelin että miten kukaan voisi Lieksasta pois lähteä
- Anonyymi00002
Ai, peruuntuiko hoitojakso Espoon päihdesairaalaan...?
- Anonyymi00003
Minä pääsin onneksi reunatielle ryyppäämään niin ei tarvitsekaan mennä päihde sairaalaan 🙋♂️
- Anonyymi00004
Kaikkihan sen ovat tienneet jo alusta pitäen. Siinä se vasta olisikin näky. Lieskalainen Espoossa. Siinä olisi molemmilla ihmettelemistä....se voi tulla yllätyksenä, että on olemassa paikkoja missä kauppa ja muitakin ihmisiä. Liikennevalot löytyy myös ja autoja. Katuvalot on ja kaupoissa coca-colaa. Se voi olla kova paikka, jos Lieskasta muuttaa pois....
Kaupoissa on sika valmiina jo pakattuna vakuumiin ja kanat kanssa. Ei tarvitse ensin juosta neljää tuntia kirveen kanssa perässä jne....
On tämä totta, Espoossa on kaikkea ihmeellistä. Tule katsomaan. - Anonyymi00005
Tulee mieleen Immun tarinat Joensuun jengiläisistä, miten ihmeissään ne oli Helsingissä liukuportaista.
- Anonyymi00006
Suuri helpotus meille Lieskalaisille. Olisimme menettäneet huomattavan summan vero € ja 😂
- Anonyymi00007
Luulen myös, että varmasti tulisi Lieskalle kalliiksi, kun kaupungista lähtisi noin ahkera työmies parhaassa iässä pois.
- Anonyymi00008
Muutin siis Hellsinkiin, en Espooseen. Asun nyt täällä Punavuoressa eli rööperissä. Tosi mukavaa!
- Anonyymi00009
Moikka sinne Reunatille, tuutko yöllä pusikkoon?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Moikka sinne Reunatille, tuutko yöllä pusikkoon?
EN TUUN
- Anonyymi00013
Vantaalle jos aikoo muuttaa, niin ensin on opeteltava kaikki Afrikan ja lähi-idän kielet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l275941Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni48737- 67681
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et35584- 52574
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona31504- 44500
- 48477
- 40465
- 30459