En mä oo sinne espooseen muuttamassa. 🫢🫢
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
No johan minä arvelin että miten kukaan voisi Lieksasta pois lähteä
- Anonyymi00002
Ai, peruuntuiko hoitojakso Espoon päihdesairaalaan...?
- Anonyymi00003
Minä pääsin onneksi reunatielle ryyppäämään niin ei tarvitsekaan mennä päihde sairaalaan 🙋♂️
- Anonyymi00004
Kaikkihan sen ovat tienneet jo alusta pitäen. Siinä se vasta olisikin näky. Lieskalainen Espoossa. Siinä olisi molemmilla ihmettelemistä....se voi tulla yllätyksenä, että on olemassa paikkoja missä kauppa ja muitakin ihmisiä. Liikennevalot löytyy myös ja autoja. Katuvalot on ja kaupoissa coca-colaa. Se voi olla kova paikka, jos Lieskasta muuttaa pois....
Kaupoissa on sika valmiina jo pakattuna vakuumiin ja kanat kanssa. Ei tarvitse ensin juosta neljää tuntia kirveen kanssa perässä jne....
On tämä totta, Espoossa on kaikkea ihmeellistä. Tule katsomaan. - Anonyymi00005
Tulee mieleen Immun tarinat Joensuun jengiläisistä, miten ihmeissään ne oli Helsingissä liukuportaista.
- Anonyymi00006
Suuri helpotus meille Lieskalaisille. Olisimme menettäneet huomattavan summan vero € ja 😂
- Anonyymi00007
Luulen myös, että varmasti tulisi Lieskalle kalliiksi, kun kaupungista lähtisi noin ahkera työmies parhaassa iässä pois.
- Anonyymi00008
Muutin siis Hellsinkiin, en Espooseen. Asun nyt täällä Punavuoressa eli rööperissä. Tosi mukavaa!
- Anonyymi00009
Moikka sinne Reunatille, tuutko yöllä pusikkoon?
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Moikka sinne Reunatille, tuutko yöllä pusikkoon?
EN TUUN
- Anonyymi00013
Vantaalle jos aikoo muuttaa, niin ensin on opeteltava kaikki Afrikan ja lähi-idän kielet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22822Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha535756- 80677
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561