Huumaannuttiin toisistamme. En olisi uskonut että sellaista voisi vielä elämässä käydä
Vastaukset 18
- Anonyymi00001UUSI
Hän ei ainakaan ollut millään tavalla kiinnostunut.
- Anonyymi00002UUSI
Minulla alkoi valua kuola kun häntä katsoin ja kyllä tuli hätäpissat housuihin ja saattoi seassa olla jotain valkoista spermaakin. En enää tiedä mitä eritteitä!
- Anonyymi00004UUSI
Kerrot tämän täällä?
Ei ihan kaikkea kannata jakaa edes täällä. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kerrot tämän täällä?
Ei ihan kaikkea kannata jakaa edes täällä.Huolestuttavinta tuossa taitaa olla se, että joskus tuon tyypin sprma ei ilm. ole valkoista....-
- Anonyymi00003UUSI
Minä kyllä, mutta miehestä en tiedä, kun ei ole suostunut treffeille.
- Anonyymi00005UUSI
"Kotka-Rankki Paksua yläpilveä". -sivu
- Anonyymi00008UUSI
Loviisa porvoon välissä vanhalla kylällä ohutta yläpilveä sumua vanhassa metässä
- Anonyymi00007UUSI
Se on näitä elämän ihanuuksia, kun tuollaista tapahtuu.
- Anonyymi00009UUSI
R nainen ei tainnut kokea niin ihanaa ja kivaa
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
R nainen ei tainnut kokea niin ihanaa ja kivaa
Miten niin? Mulla oli se tunne ja ihanaa ja kivaa sun seurassa 🔥
- Anonyymi00010UUSI
Uskomatonta, totta tosiaan 🥰
- Anonyymi00011UUSI
Tunne-mastur baatiota kun ei mitään selkeää ole aloituksissa täällä. Haaveilulle tulta kaipaamassa ilman realismia tai että selvittäisi asian tai päästäisi irti jos ei onnaa
- Anonyymi00012UUSI
Huumaantua ja humaltua voi ilmeisesti ilman päihteitäkin, todistettu. Sitä sitten tiedä onko se ihan tervettä vai hitaasti rappeuttavaa. Yliannostuksen vaara.
- Anonyymi00014UUSI
Niinhän siinä kävi kyllä ❤️🫂
- Anonyymi00015UUSI
Mä huumaannun susta edelleen ❤️😘
- Anonyymi00016UUSI
Näin käy Suomessakin sadoille tuhansille.
- Anonyymi00017UUSI
Mukava kuulla
- Anonyymi00018UUSI
Elämä on parasta huumetta. Joskus se tarjoilee koviakin trippejä. ❤️🔥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1612478- 801077
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236997- 121966
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 79644
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun94579Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50556- 38532
- 36498