että ne jotka tekevät terroritekoja eivät ole Islam uskoa lähelläkään.
Ne jotka noudattavat Koraania oikein ovat oikeita muslimeita.
Tämä on totuus,
Koraanista sen verran
14
<50
Vastaukset 14
- Anonyymi00001UUSI
Mitäs tehdään oikeaoppisessa muslimimaassa jossa joku luopuu Islamista julkisesti?
- Anonyymi00005UUSI
Uskon vapaus on siellä enemmän kuin Suomessa, lännen valheisiin usko vain Islamin vihaajat. Ei mitään videoita eikä netti palstoja ole perustettu haukkumaan muita. Siellä uskokoon mihin haluaa muttei saa lähteä pakottamaan muita. Suomessa on toisin. Lännestä niin paljon siellä asuu ja muuttaa sinne, että saudissakin on 10 miljoonaa ei muslimia. LÄNNEN PROPAGANDAA RAKAS KUN KRISTINUSKO EI KIINNOSTA.
- Anonyymi00009UUSI
Kerro sinä kun sellaisia väität
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kerro sinä kun sellaisia väität
Niin ja todisteita vielä pitää olla, huhut ei käy
- Anonyymi00014UUSI
Sahih al-bukhari 3017 kertoo kaiken
- Anonyymi00002UUSI
0vat oikeita sikojah
- Anonyymi00011UUSI
Itse sellaisia
- Anonyymi00013UUSI
suojassa on helppo luuserin hyökätä toisia vastaan
- Anonyymi00003UUSI
Päivän sana
Torstai 30.7.2026
Herra, minun Jumalani, minä kerron sinun voimateoistasi ja julistan vanhurskauttasi, sinun, ainoan.
Ps. 71:16
Elämä joka on minussa on Herran - ainoastaan hänen ainaolevaa - - Anonyymi00004UUSI
Sinä päivänä minä teen Juudan sukuruhtinaat ikään kuin tulipannuksi puitten sekaan ja ikään kuin tulisoihduksi lyhteitten sekaan ja he kuluttavat oikealta ja vasemmalta kuluttavat kaikki kansat yltympäri. Ja Jerusalem saa yhäti asua paikoillansa Jerusalemissa.
Sakarja 12: 6
Sakarja 9:6-7 kertoo että Asdod ja Filistea ovat Juudan sukuruhtinas. Ja Ekron on oleva niinkuin jebusilainen (Ruuben, Pohjanmaa).
Palestiinasta terrorismi sai alkunsa 1970- luvulla. Ja sen tarkoitus Jumalan silmissä on tukea Jerusalemin olemassaoloa. ELI TOSI KIRKON JA TOSI ISLAMIN JA TOSI JUUTALAISUUDEN TUKEMINEN ON TERRORIN VÄLITÖN SEURAUS.
Terrorismia on vaikea kitkeä. Luin sitä käsittelevän kirjan jonka mukaan JOKAISEEN MAAILMAN KAUPUNKIIN TULEE ITSENÄISESTI TOIMIVA TERRORISTI SOLU JA JOKAISELLA VALTIOLLA ON MAHDOLLISUUS LUODA OMA TERRORI JÄRJESTÖ VASTAISKUJA VARTEN. Puhutaan HYBRIDI SODANKÄYNNISTÄ.
Jerusalemin olemassaolon turvaaminen on kaiken takana. Samat seliselit kuin kristinuskonharhaisilla.
- Anonyymi00012UUSI
Meidän ei tarvitse selittää. En näe tarvetta keskustella uskonnostani luola ihmisten kanssa
- Anonyymi00007UUSI
Ei tarvitse selittää kun maailma käy sotaa Islamia vastaan, sen näkee kun sellaista media propagandaa ei koskaan ennen ollut. . Mutta niin kuin koraanissa on "»Etsikää apua kärsivällisyydestä ja rukouksesta.»
Anna puhua kun jokaisesta sanasta ovat vastuussa tilipäivänä.
Kristittyjen rikoksista ei puhuta kun lehdet täynnä. Muslimit, Islam ovat pakkomielle, mutta eikö sanota, että hyvää puhuttaa. Kärsivällisyys, Rukous ja Boikotti kunnes
tili päivä on.
"päivänä, jolloin eivät varat eikä lapset hyödytä"
Q26:88. - Anonyymi00008UUSI
En viittinyt tehdä rikos ilmoitusta kun ei ehtinyt tapahtua mitään. Seisoin auton vieressä ja mies lähti maksamaan parkilippua, kun nuori Kantasuomalainen mies käveli minua kohti tien toiselta puolelta minua katsoen koko ajan. Onneksi huusin nimellä miestä ja tyyppi teki U käännöksen ja lähti kovaa vauhtia takaisin.
Siksi en liiku ilman miestä rinnallani. Näin näkyy Suomalaisten vihaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1933197- 951443
- 1291127
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2481122Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä86975- 97851
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun112697Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55685Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid108668- 39597