Voiko veneen kaksiliekkisellä Kosanilla lämmittää venettä?
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Voi, ainakin kerran.
- Anonyymi00002
Minkälainen laite on Kosan? Google ei tunnistanut.
- Anonyymi00003
Voi .
- Anonyymi00004
Ei ole turvallista.
Kosan käyttää palamiseen happea, jonka se ottaa sisäilmasta. Liekki sammuu, kun happea on jäljellä n.12-16 %. Jos ei ole liekkivahtia, niin sen jälkeen kaasua tulee sisätilaan.
Ihminen menee tajuttomaksi, kun happea on 12%.
Voi käydä niin, että ihminen on tajuton eikä havaitse liekin sammumista tai ei ole tajuton, mutta ei muutan vaan huomaa sitä.
Kun kaasupitoisuus ilmassa nousee, ihminen kuolee tukehtumalla. Nestekaasu on ilmaa raskaampaa, joten se ei poistu veneestä ilman tuuletusta.
Joka tapauksessa veneessä oleva kaasu voi syttyä pienestäkin kipinästä, kuten vaikka siitä, että laitetaan valot päälle, jääkaappi käynnistyy tai akkulaturi ryhtyy lataamaan.
Vaikka happi ei loppuisikaan ja laitteessa on liekkivahti, niin syntyy kosteutta.
Kilo kaasua tekee 1,5 litraa vettä.
Kosteus pitäisi poistaa tuulettamalla, mutta silloin menee lämpökin.- Anonyymi00006
Niin kuin tässä kerrottiin kaasulla ja avoliekillä lämmittäminen on huono idea. Vesihöyryä tulee ilmaan ja kun lämmittämisen lopettaa on entistä kylmempi kosteuden takia.
- Anonyymi00005
Pallo grilli, sillä grilla ja lämmittää mukavasti, häkä varotin suotava hankkia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368919Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 92803
- 64613
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta160560