Sitte kohdillaan jos meinaat että lähestyn sua nuorempi nainen. Tiedän että oot musta kiinnostunut, mutta nää jutut ei mee niinku elokuvissa. Se oliski helppoo, jos olisi.
M>N
Tähdet pitää kyllä olla
31
306
Vastaukset 31
- Anonyymi00001
En jaksa enää odottaa sua.
- Anonyymi00003
Selvitetään tää solmu, osataan kyllä molemmat.
- Anonyymi00002
Kuinka paljon nuorempi?
- Anonyymi00006
Ihan riittävästi.
Ap
- Anonyymi00005
Kyllä ne on juuri niin helppoja kuin niistä tekee. ❤️ -89
- Anonyymi00007
Sulla on hyvä asenne👍
Ap - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sulla on hyvä asenne👍
ApNiin, mene sinäkin sillä. Minkä ikäiselle viestisi on?
- Anonyymi00012
Kuinka paljon?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kuinka paljon?
Aika paljon on.
- Anonyymi00009
Ei mulle aloitus, mutta kommentoin tähän että minkä hattivatin takia asiat pitäisi mennä kuin elokuvissa kun ei me ihmiset eletä elokuvissa. Tärkeintä on rehellisyys ja omanarvontunto siinä samassa, sekä se että on valmis tilanteen huomioon ottaen olemaan avoin toiselle, tilanteessa mikä se nyt sitten onkaan, inhimillisiä tunteita saa ja pitääkin näyttää. Se että ei ole helppoa, tekee onnistumisen kokemus ja mieleinen lopputulos sitäkin arvokkaammaksi ja iloisemmaksi.
- Anonyymi00010
Hyvin sanottu, sivusta naiselta.
- Anonyymi00025
Ehkä tämä mies juuri haluaa niin kuin elokuvassa olkaa varovaisia ettette ole listalla
- Anonyymi00014
Välillä se fiilis että jos vaan luopuis koko jutusta.... en tiedä.
Ap- Anonyymi00026
Eli olet valmis luopumaan jos ei ole tarpeeksi helppo tapaus. Yöllä luonnosta tai kadulta löytää nopeammin uhrin?
- Anonyymi00015
Milloin ne tähdet sitten ovat kohdillaan?
- Anonyymi00016
Kuka helvetti sitä nyt tietää?!
Ap - Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
ApNii. Olet tainnut aikaisemminkin sanoa tätä samaa ja nyt on vuosia kulunut tässä välissä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Nii. Olet tainnut aikaisemminkin sanoa tätä samaa ja nyt on vuosia kulunut tässä välissä.
No niin on kulunut. Eipä oo mua onnistanu näissä asioissa. Joissakin muissa asioissa kyllä senkin edestä...
Ap - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
No niin on kulunut. Eipä oo mua onnistanu näissä asioissa. Joissakin muissa asioissa kyllä senkin edestä...
ApMiksi ei nyt onnistaisi?
- Anonyymi00027
Anonyymi00016 kirjoitti:
ApHuOM! *(selitys)
- Anonyymi00028
Anonyymi00017 kirjoitti:
Nii. Olet tainnut aikaisemminkin sanoa tätä samaa ja nyt on vuosia kulunut tässä välissä.
Hui. Tulee ihan huono olo näistä jutuista. Että monta vuotta jo.
- Anonyymi00020
Eli tämä M>N
Kirjoittaja seuraa tarkasti horoskooppeja
Miksi naisesi pitää olla nuorempi? Reilustikkin?
Ei laita hanttiin ei ymmärrä?
Käykö niin kuin muidenkin?
Tyttö lähtee miehen matkaan
Sitten onkin kadonneiden listalla- Anonyymi00029
Toi on sanonta dille.
- Anonyymi00033UUSI
Sairasta tuollainen. Ei kuulu mun ajatusmaailmaan.
Ap
- Anonyymi00021
Miksi sinulla mies on niin paljon takaumia? Vaadit tuotteelta tiettyjä asioita? Oletko joku rituaaliwelho. Velhoksi kutsuit iseäsi joskus. Kerroppa missä ne sinun kaikki treffisi on. Vakiintumaan sinä et ole pystynyt. Et voi sietää juoppo naisia. Tummia. Muistuttaako äitiäsi?
- Anonyymi00022
Seisooko vasta sitten kun hallusinoit jollain naisella. Kuinka se päätyy ansaasi. Erään kanssa tuli tunteet peliin.
- Anonyymi00023
Olen seurannut toimintaasi vuosia. Ex rvasi osasi myös laskea 2+2
- Anonyymi00024
Eli nainen on mielestäsi sinusga kiinnostunut mutta sinä et hänestä kovinkaan aidosti vaan ..... ? Miten? Rituallina
- Anonyymi00030
Sulla on kovat luulot itestäs
- Anonyymi00031
En jää odottelemaan että lähestyisit minua koska tiedän että sitä ei nyt pitkiin aikoihin tule tapahtumaan. Välttämättä ei enää koskaan. Se menee meillä näin ja joo, me ei olla elokuvissa.
- Anonyymi00032UUSI
Banksy ei piirtele/maalaile tähtiä. -sivu
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid126806En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42589Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi19527Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50515- 36512
Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.109500Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33451- 37416
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää109392- 46383