Siksi koska olet niin komea ja iso vaalea mies, just minun makuun. Luonteesta en tiedä oikeen mitään. Ylimielinen ja itserakas ehkä olet.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001UUSI
Tykkään kyllä nyt vähän erilaisesta miehestä. Vanttera on hänkin, mutta tummatukkainen sinisillä silmillä. Aloittaja
- Anonyymi00002UUSI
Oi mä rakastan sua
T. Virpisi ❤️- Anonyymi00003UUSI
Virpi oletko sinä komea ja iso vaalea mies?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mä olen Ap:n nainen
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä tämä itselleen muina virpeinä vastaileva aapeemies on varmaan juuri sellainen kuin kulloinkin kokee. Gezunheit
- Anonyymi00005UUSI
Miks lyhyet akat aina himoilee raamikkaita miehiä, mitä ne ajattelee että tapahtuu, kun se raamikas äijä tapaa veroisensa naisen, joka toteaa lakonisesti, että "sullapa on hieno "pikkunarttu", meinaako ne suttua? Se isokokoinen akkahan työntää sen pikkusen vaan naamasta perseelleen höhöö
- Anonyymi00006UUSI
Ehkä se on jotain isä tai luolamieskompleksia
Minusta on näyttävää, jos nainen on pitkä - Anonyymi00008UUSI
Isot miehet rakastaa pieniä tulisieluisia naisia 😉 siivust
- Anonyymi00009UUSI
minä tykkään tummista, jäänyt traumoja vaaleista miehistä ja heidän tykkääjistään 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi00010UUSI
No niin gubbe toivotaan, että aivottomien sosiokulttuurinen innostaminen wörkkii.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
No niin gubbe toivotaan, että aivottomien sosiokulttuurinen innostaminen wörkkii.
ei ole Gubbelta tämä. ei kai kaikki teidän tekoista puhuminen ole gubbeilua 😂😂😂😂😂😂 tämä hymiö on iso nauru 🫶
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
ei ole Gubbelta tämä. ei kai kaikki teidän tekoista puhuminen ole gubbeilua 😂😂😂😂😂😂 tämä hymiö on iso nauru 🫶
sisältää katkeruutta ja ikäviä muistoja 😂 teidln toiminnasta, ei niitä pyyhitä pois vaan tulevat eteenne miten milloinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1662650- 821135
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2371025- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82858- 87717
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104618Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50577- 38552
- 36508