Mutta et ole mitenkään uniikki. Oli mulla yhteen mies-hoitajaankin samanlainen pakkomielle ja vielä pahempi. 🤣
Vastaukset 13
- Anonyymi00001UUSI
Eli voit lohduttautua sillä että tämä menee ohi. Ap
- Anonyymi00011UUSI
Tiesitkö että tuo on
Tyypillistä käytöstä joko epävakaille,biboille tai adhd naisille tai niille jotka on hoitoalalla itse AP ..
Tosin paljon Mullon varaa puhua ku yks ex mies on kyttä ..
Uniformutyypit viehättää
Naiselta sivusta 😅 - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tiesitkö että tuo on
Tyypillistä käytöstä joko epävakaille,biboille tai adhd naisille tai niille jotka on hoitoalalla itse AP ..
Uniformutyypit viehättää
Naiselta sivusta 😅Niin että psyykkisesti sairas tunnistaa toisen psyykkisesti sairaan, koska havaitsee toisen toiminnassa itsen piirteitä
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Tiesitkö että tuo on
Uniformutyypit viehättää
Naiselta sivusta 😅Saatko gubbe kovia kiksejä näistä monologeista itsesi useiden verkkopersooniesi kanssa
- Anonyymi00002UUSI
Psykiatriseen sairaanhoitajaanko
- Anonyymi00003UUSI
Not your business. Hoitaja ku hoitaja väliäkö sillä minkä puolen.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Not your business. Hoitaja ku hoitaja väliäkö sillä minkä puolen.
Meinasin tolla sitä, että olit ilmeisesti lataamolla
- Anonyymi00004UUSI
Tuota tuota... Mieshoitaja kirjoitetaan mieshoitaja, ei siis mies-hoitaja
- Anonyymi00005UUSI
Lauseen loppuun tulee piste.
- Anonyymi00013UUSI
Kiitos muistutuksesta hän taitaa äidinkielen, ei siis häneltä!
- Anonyymi00007UUSI
Ne tommosilla vanhoilla piioilla voi olla pakkomielteet vaihtuvasti vaikka mihin, mut siihen se jääkin. Fantasian tasolle.
- Anonyymi00009UUSI
Ei muuten ole jäänyt fantasian tasolle hüllu!
- Anonyymi00010UUSI
Mulla ei oo pakkomiellettä just nyt ..
Mutta oli viime vuoden huhtikuun puoliväliin asti
Joku muu nainen jolla on samaa vikaa kun AP mut minä en sen miehen ammattia tänne kerro vaikka tiedän sen .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1612508- 801087
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236997- 121976
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73813- 81666
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun96581Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50566- 38542
- 36498