Haaveillut kaivattuasi kohtaan?
Vastaukset 13
- Anonyymi00002
Kaikkea hassua ja vähemmän hassua.
- Anonyymi00003
Onko hassua haaveilla? Tietenkin jos on jotain hassua mielessä, mutta äkkiseltään sanoisin, että kun on iso ikävä, ei ihan ekana tuu mieleen hassut haaveillut. 😔
- Anonyymi00004
Olen haaveillut, että olisimme oikeasti joskus yhdessä. Hän ei nähtävästi sitä oikeasti halua.
- Anonyymi00011UUSI
Nähtävästi?
- Anonyymi00005
Olen haaveillut että meillä olisi salainen suhde, johon molemmat olisivat tyytyväisiä. Tai vaihtoehtoisesti tosi läheinen ystävyyssuhde. Kumpikaan ei taida toteutus, tunteita molemmilla liikaa.
Nainen - Anonyymi00006
Sanoisin myös että Iso ikävä vie hassuttelu haluja, mutta joskus tuntuu että vain taivas on rajana, kun hän tulee mieleen ja tahtoo yllättää häntä tai muuten huomioida.
Olen viime aikoina ajatellut paljon häntä päivin ja öin, olen tehnyt "pieniä tulevaisuus juttuja" Häntä ajatellen. En tiedä mitä hän sellaisesta ajattelee, mutta tykkään hänestä ja hän saattaa sen arvata, haluan vain niin paljon hyvää hänelle että hän hymyilee ja ilostuu.
Sydän jättää lyönnin väliin,
kun sä astut huoneeseen.
Katson sun hymyäsi hellää,
kaunista ja suloista.
Sun silmissä on jotain omaa,
valoa ja lämpöä.
Toivon että huomaat minut,
pienen tunteenkin.
https://www.youtube.com/watch?v=HEy2r1BLhVA&list=RDHEy2r1BLhVA&start_radio=1 - Anonyymi00007
Haaveilin, että tunteet olisivat molemminpuoliset. Sen päälle ihan vain sellaista kotoista arkea yhdessä. Typerää se oli kuvitella tuollaisia. Ei hänenlainen voisi mitenkään oikeasti minusta pitää. Kuitenkin kohteli silkkihansikkain, etten loukkaantuisi pahoin. Siitä kiitollinen.
- Anonyymi00008UUSI
Mitäpä typerää tuossa on. Jokainen voi ja saa haaveilla just, mitä haluaa. Hienoahan se vain on, että yhä on niitä haaveita. Ei ne satuta ketään. Toisaalta se luo itselle vain lisää sitä tunnetta, että josko sittenkin jonain päivänä olisimme yhdessä. Tämä riippuen tietysti siitä, onko toinen esim jossain vain jonkin tietyn ajan vai onko jo erottu jne. Tilanteesta riippuva, mutta yhtä lailla, sallittua.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitäpä typerää tuossa on. Jokainen voi ja saa haaveilla just, mitä haluaa. Hienoahan se vain on, että yhä on niitä haaveita. Ei ne satuta ketään. Toisaalta se luo itselle vain lisää sitä tunnetta, että josko sittenkin jonain päivänä olisimme yhdessä. Tämä riippuen tietysti siitä, onko toinen esim jossain vain jonkin tietyn ajan vai onko jo erottu jne. Tilanteesta riippuva, mutta yhtä lailla, sallittua.
Ei mitään, on hyvin normaalia leijua romantiikan parissa jos tykkää.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Päivät pitkät kautta aikojen etenkin naiset ovat haaveilleet, vaikka sitä kohdetta ei olisi olemassakaan. Otetaan esimerkiksi rakkausromaanit. Kas.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Normaalin arjen kuvitteleminen ei ole romantiikkaa. Ennemmin romantiikkaa olisi haaveilla jostain meren rannalla auringonlaskussa toiselle viinirypäleiden syöttämisestä tai jotain 😂
- Anonyymi00013UUSI
Oon vähän halailusta haaveillut ja saatais puhuttua asiat selviksi.
- Anonyymi00014UUSI
Myös minä naisen kanssa.
M>N
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid126806En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42589Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi19527Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50515- 36512
Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.109500Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33451- 37416
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää109392- 46383