Teen itse töitä alalla. Ilmoitin keharin väkivaltaisesta käytöksestä. Itse ei tarvitse enää mennä. Olen huolissani muista. Tasapuolinen kohtelu ei koske työntekijöitä. Missä siis yhdenvertaisuus? En ymmärrä miten kokemattomat avustajat joutuvat kärsimään. Vammaisen oikeudet nostetaan jopa lain yläpuolelle. Heidän tekemä pahoinpitely jättää jäljet
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Olen tottunut peittämään jäljet. Otin kuvat mustelmista. Missä muussa työpaikassa saa hakata toisen ilman seurauksia?
- Anonyymi00002
Olet töissä vanginvartiana Missä väkivallan uhka on joka päiväistä tekijä joutuu kärsimään. Avustajat ovat huonossa asemassa. Eivät pysty antamaan huonoakohtelua takaisin. Ilmoitus ainoa asia. Hyvät firmat laittavat hoitokotiin. Jossa sananvaltaa ei ole. Hoitajat määrää. Siirryn määrääjäksi. Ilmaisen edun saajat muuttuvat sadisteiksi
- Anonyymi00003
Keharit eivät joudu vankilaan. He nauttivat huomiosta. On negatiivista tai positiivisuuteen liittyvää
- Anonyymi00004
Keharit ovat petoja. Ihmettelen miksi terveet joutuvat kärsimään
- Anonyymi00005
Huomaa ettei aitoa välittämistä ole . Saa hakata
- Anonyymi00006
Keharit peittävät väkivaltaa diagnoosin taakse. Piiloutuvat kuin rotat. Levittävät omaa kärsimystään ruton lailla.
- Anonyymi00007
Ja taas jälleen kerran toiset elättää keharit vaan raivoon oikeuksillaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73942
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut146810- 57680
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180613- 43605
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4596- 30592
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140589Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565