Pysäköintikäyttäytyminen Suomessa jakaantuu poikkeuksellisen selvästi tulotason mukaan. Yli 100 000 euroa ansaitsevista peräti 46 prosenttia on kokenut voimakasta ärtymystä pysäköidessään. Alle 20 000 euroa tienaavista vain alle kolmasosa (29 %) ja 20 001–35 000 euroa ansaitsevista hieman useampi kuin joka neljäs (28 %) on toiminut samalla tavalla.
“Vaikka stressi ja ärtymys usein kasautuvat niukkuudessa eläville, parkkipaikoilla tilanne näyttää kääntyvän toisin päin: mitä paksumpi lompakko, sitä lyhyempi pinna. Korkea tulotaso tuo usein elämään vahvemman hallinnan tunteen, mutta ruuhkaisella pysäköintialueella isolle tai kalliille autolle ei paikkaa löydy yhtään helpommin kuin vaikkapa Skodan kotterolle. Todennäköisesti tämä äkillinen hallinnan tunteen menettäminen saa suurituloiset autoilijat ärtymään”
Skodistit ovat lupsakkaa väkeä, vaikka tukka onkin lähtenyt auton ongelmien takia.
https://autotoday.fi/nama-henkilot-raivoavat-eniten-parkkipaikoilla/
Skodistit eivät raivoa pysäköintipaikoilla
9
66
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Eniten ahdistaa parkkipaikalla ihmisten säälivät katseet ja lasten sormilla osoittelu, kun yritän löytää tilaa Lidlin pihassa Enyaqilleni.
- Anonyymi00002
Tee jotain asialle. Autokoulu saattaa autaa. Että oppii ajamaan ruutuun.
Siihen osoitteluun ei kai sinun kohdalla apua löydy. Ei se nimittäin Skodasta johdu. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Tee jotain asialle. Autokoulu saattaa autaa. Että oppii ajamaan ruutuun.
Siihen osoitteluun ei kai sinun kohdalla apua löydy. Ei se nimittäin Skodasta johdu.Voihan se johtua vaikka siitä, että olen kalju ja tukeva.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Voihan se johtua vaikka siitä, että olen kalju ja tukeva.
Räsä lätsä päähän ja hyvä ryhti. Alkaa kaikki arvostamaan!
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Räsä lätsä päähän ja hyvä ryhti. Alkaa kaikki arvostamaan!
Mikä on räsä lätsä?
Liittyykö jotenkin Päivi Räsäseen?
Olen ateisti, autisti ja skodisti.
- Anonyymi00006
Auton pysäköinti voi tuntua ongelmalliselta jos elämässä ei ole mitään muuta ongelmaa ja on tottunut saamaan kaiken, niin miten sen voi kestää raivostumatta, jos sille möhkömaasturille ei olekaan erikoisleveää perhepaikkaa vapaana ihan oven vieressä.
- Anonyymi00007
Skodisti on tottunut siihen että elämä on pelkkää kurjuutta ja pettymystä niin ei edes hoksaa stressaantua auton pysäköimisestä.
- Anonyymi00008
Kauhea sisämelu ja jenkemin tuoksu ovat sekoittaneet pään.
- Anonyymi00009
Koora on kui aamu kasthe nurmeel notta niin niin kabiinis on komian kostiaa ja raiskas henkhittää.
Väkevän ja kethinkiä paskhovan, häijjyyn poijjaan autuu.
Make Lahest
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921622
- 841095
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4091082- 681005
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t183969- 93867
- 64643
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171624- 37618