Olipahan todella mahtava viikonloppu.
Tutustuin tässä alku kesästä erääseen 19v nuoreen kaveriin erään pienen asuntoni remontin yhteydessä ja kaveri oli ulkopaikkakunnalta kun itse asun Helsingissä. Sovittiin tapaaminen luokseni kun remonttikin sujui hyvin ja meillä oli mukavat keskustelut töiden aikana. No, nuorimies oli valmis tulemaan kylään ja tiesi varmaan jo silloin että minä 52v äijä haluan nuorelta mieheltä seksiä. Asunnnostani käy nimittäin hyvin selväksi että olen miehiinpäin.. Nyt viikonlopulla meillä oli 3pv yhteistä aikaa ja seksistä ei todellakaan ollut puutetta. Kaverilla oli upea kiinteä kroppa ja komea paksu kulli jalkojen välissä kiinteästä pepusta puhumattakaan.. Annoin jo ensimmäisenä iltana pojalle kunnon hieronnan saunan jälkeen paikkojen rentoutumiseksi ja hänen jännityksen poistamiseksi. Hieronta päättyi siihen että oltiin molemmat tutkittu toistemme vartalot läpikotaisin ja nussin tuota tiukkaa pyllyä panokeinussa omassa makkarissani, välillä tuota ihanaa nuorta kalua imien. Poikakin osasi kieltämättä hyvin suihinoton mutta viikonlopun aikana koulutin hänestä itselleni kiimaisen panopojan. Esim sunnuntaina ennen pojan lähtöä mussin tuota tiukkaa reikää vielä monesta asennosta ja poika huokaili hikisenä kun kaluni teki työtä hyvällä rytmillä. Olin toinen mies kuka häntä on päässyt panemaan ja sain kehut että olin huomattavasti hellämpi kuin se ensimmäinen, tein kyllä pojalle selväksi että seksin ei kuulu sattua ja panemisessa edetään ottajan halujen mukaan rauhallisesti.. Kokemattomuudesta huolimatta tuollainen 19v peppu kestää hyvin naimista ja itseäni kiihottaa valtavasti vähän kokemattomat tiukat kundit.. -Sami-
Nuorimies kylässä.
11
363
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Spedellä taas pukkaa aivopieruja uutterasti buaahaa
- Anonyymi00004
Katos sää mää ja bää ollut taas hereillä. Mitäs olet speden koppikaveri buaahaa.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Katos sää mää ja bää ollut taas hereillä. Mitäs olet speden koppikaveri buaahaa.
Sää mää ja bää on speden koppikaveri buaahaa
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Sää mää ja bää on speden koppikaveri buaahaa
Buaahaa sää mää ja bää ja spede teitähän ei erota mikään buaahaa. Hähähää mitäs olet
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Buaahaa sää mää ja bää ja spede teitähän ei erota mikään buaahaa. Hähähää mitäs olet
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi00003
Olisi minustakin homo kasvanut, jos nuorena olisin saanut tuollaista miestä.
- Anonyymi00012UUSI
Buaahaa spede buaahaa
- Anonyymi00008
On kyllä super mahtavaa kouluttaa nuoresta neitsyt pojasta itselleen kunnollinen tottelevainen panopoika. Omaakin kokemusta 18v vs 46v tosin tämän nuorenmiehen löysin netistä ja muistan nimimerkin vielä, "nuori-ujo"
Poika on saanut vuosien mittaan paljon kullia ja muutamia kertoja kahta kullia yhtesillä sovituilla viikonloppu reissuilla. Ujous on kadonnut ja ottamisen halu vain lisääntynyt.. 6v tunnettu ja meno jatkuu.. :) - Anonyymi00009UUSI
Minulla asetelma on ollut ihan toisinpäin.
Itse olen eronnut jo yli kymmenen vuotta sitten ja nykyään täysin homomies58v olen.
Muistan kun kolme vuotta sitten keväällä naapurin poika 21v pääsi armeijasta ja eikä hänellä ollut mitään töitä tulevaksi kesäksi.
Kysyin hänen vanhemmiltaan että minulla olisi tarjota kesällä omalla kesämökilläni töitä tulevaksi kesäksi.
Maalausta ja polttopuiden tekoa ja muuta puuhaa.
Vanhemmat ja poika 21v innostuivat asiasta.
Sanoin että mökillä on täysi ylöspito ja ja saa nukkua rauhassa sauna mökillä ns pukuhuoneessa joka on ihan tilava.
Niinpä kun ekan kerran kesäkuun alussa menimme mökille niin sanoin että täällä kyllä sitten täytyy tehdä tosiaan töitä päivällä mutta illalla sauna lämpiää ja vain yhden oluen saat juoda joka ilta.
Kun menimme illalla ekan kerran saunaan niin tottakai katse kiinnittyy hänen ihan mukavan kokoiseen kyrpään.
Yhdessä saunan lämmössä lauteilla kummallakin alkoi kyrpä seisoa niin kysyin häneltä että voinko saada koskettaa ja maistaa sitä.
Poika kertoi että mielellään ja hän on sitä odottanutkin.
Niinpä ei kauaa kestänyt kun sain jo hänen ensimmäisen lastin suuhuni.
Kehuin että onpa hyvää ja sanoin että nyt sinulla on sitten koko kesän ajan minun suuni ja peppuni käytössä.
Kyllä tuli niin paljon saatua nuorelta mieheltä kyrpää perseeseen etten ole koskaan saanut niin paljon spermaa.
Toki hänkin otti minulta suihin melkein päivittäin ja antoi nussia peppuaan useamman kerran viikossa.
Välillä hän ilmoitti olevansa myös viikonlopun mökilläni kun halusi kalastaa ja silloin yleensä nussimme toisiamme itse viakran voimalla oikein kunnolla kun sovimme että viikonloppuna ei töitä tehdä.
Liukkaria kyllä kului paljon koko kesän ajan mutta oli se sen arvoista.
Poika lähti syksyllä opiskelemaan Helsinkiin ja olen joskus mennyt hänen asunnolleen kylään kun molemmille sopii.
Todennäköisesti olen huomannut että hänestä taisi tulla kokonaan homomies vaikka kyllä hän on sanonut minulle ettei häntä oikein ole koskaan tytöt kiinnostaneet.- Anonyymi00010UUSI
Kyllä nuorissa miehissä on vain sitä jotain mikä kiehtoo tämmösen karpaasin silmää.. Upea katsella sitä hyväkuntoista lihaksikasta kroppaa ja nauttia kiireettömästä seksistä..
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä nuorissa miehissä on vain sitä jotain mikä kiehtoo tämmösen karpaasin silmää.. Upea katsella sitä hyväkuntoista lihaksikasta kroppaa ja nauttia kiireettömästä seksistä..
Hyi saatana näitä kurppia
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368909Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177894- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 64603
- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta157554