Asioita joihin luotan

Anonyymi-ap

Asioita joihin luotan enemmän kuin Posso Pasasen puheisiin:

-Tšernobylin vesijohtoveteen
-Turkkilaiseen lampaanlihaan
-Tohtori Mengeleen baarimikkona
-Reivikärryllä vedettävän bajamajan hygieniaan
-Vegetaarisiin lihapulliin ja vegaanin bodarin puheisiin
-Pohjoiskorealaiseen oikeudenkäyntiin
-Charles Mansonin seuraajien kutsuun saunailtaan
-Paavo Väyrysen omistamien hoivakotien hoitotakuuseen
-Suomen vaikutusmahdollisuuksiin maailmanpolitiikassa
-Pieruun ripulin aikana

9

59

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Aihetta voi käsitellä myös muilta näkökannoilta huomioon ottaen sairaaloisen totuustarkkailun, tosikkomaisuuden, sinisilmäisyyden, valikoivan huomiokyvyn ja vedätyksien ymmärtämättömyyden.

Tuosta tulikin mieleeni että täytyy hankkia vaimolle uudet airot.

• Anonyymi00002

Voitko tarkalleen ottaen kertoa kuka välittää paskaakaan mitä mieltä olet pasasestasi, tai mielipiteistäsi yleensäkään...

• Anonyymi00003

Kun katselee kuinka paljon käytät elämästäsi aikaa yhden tuntemattoman miehen elämän miettimiseen niin ehdottomasti sinä välität hänen mielipiteistään enemmän kuin mistään muusta tässä maailmassa. Hän on koko elämäsi sisältö ja tarkoitus, ilman häntä sinulla ei olisi mitään. Et malta käydä edes vessassa kun sinun on tarkkailtava sanooko hän jotakin ja jos sanoo, sinun on pakko alkaa purkamaan viestiä etuperin ja takaperin usein uusin aloituksin ja vastauksi sekä pyytää Senssusi mukaan kattilasta.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Kun katselee kuinka paljon käytät elämästäsi aikaa yhden tuntemattoman miehen elämän miettimiseen niin ehdottomasti sinä välität hänen mielipiteistään enemmän kuin mistään muusta tässä maailmassa. Hän on koko elämäsi sisältö ja tarkoitus, ilman häntä sinulla ei olisi mitään. Et malta käydä edes vessassa kun sinun on tarkkailtava sanooko hän jotakin ja jos sanoo, sinun on pakko alkaa purkamaan viestiä etuperin ja takaperin usein uusin aloituksin ja vastauksi sekä pyytää Senssusi mukaan kattilasta.

Eikö mene jakeluun että minulla ja senssulla ei ole mitään tekemistä toistemme kanssa, minua kiinnostaa ainoastaan 2010 henkilöllisyys jotta saan hänen tietonsa rikosilmoitukseen, mikään muu asiassa ei kiinnosta, oletettavasti Senssulla on samansuuntainen tarve, mutta siitä en tiedä yhtään sen enempää kuin sinäkään.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Eikö mene jakeluun että minulla ja senssulla ei ole mitään tekemistä toistemme kanssa, minua kiinnostaa ainoastaan 2010 henkilöllisyys jotta saan hänen tietonsa rikosilmoitukseen, mikään muu asiassa ei kiinnosta, oletettavasti Senssulla on samansuuntainen tarve, mutta siitä en tiedä yhtään sen enempää kuin sinäkään.

Hei sinä pasilan poliisimies! Minulla oli seksuaalinen sävyte pilakuvassa viisi vuotta sitten, kattilat päässä ja kaikki! Nyt haluan ilmoittaa että se oli 2010 joka ne on melko varmaan piirtänyt. Senssulla on samansuuntainen tarve koska sitä on sanottu Hönöksi ja sitten kukaan ei usko että se on Sian Maissa, siksi sillä on tarve todistaa ja tehdä oma ilmotus. Vaikka minä vähä väliä unohdan siniseni päälle ja puhun Numbana niin en minä silti ole se sama Senssu vaikka välillä vähän senssuttaa....

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Hei sinä pasilan poliisimies! Minulla oli seksuaalinen sävyte pilakuvassa viisi vuotta sitten, kattilat päässä ja kaikki! Nyt haluan ilmoittaa että se oli 2010 joka ne on melko varmaan piirtänyt. Senssulla on samansuuntainen tarve koska sitä on sanottu Hönöksi ja sitten kukaan ei usko että se on Sian Maissa, siksi sillä on tarve todistaa ja tehdä oma ilmotus. Vaikka minä vähä väliä unohdan siniseni päälle ja puhun Numbana niin en minä silti ole se sama Senssu vaikka välillä vähän senssuttaa....

Poliisilla on monta tapaa yhdistää kuka on tehnyt mitäkin ei kannata aliarvioida heidän ammattitaitoa, joten odotellaan vaan rikosilmoitusta, jota 2010 on uhannut tehdä,

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Poliisilla on monta tapaa yhdistää kuka on tehnyt mitäkin ei kannata aliarvioida heidän ammattitaitoa, joten odotellaan vaan rikosilmoitusta, jota 2010 on uhannut tehdä,

Tsekkasin metadatatiedot kuvista joissa vaimosi siivoaa marjoja. Kuvat ovat Facebookista, joten rouvasi ei päästänyt sinua asuntoonsa vaan kuvat on jonkun muun ottamia. Jo minä vähän ihmettelinkin että mistä moinen liennytys, että olisi päästänyt väkivaltaisen hullun asuntoonsa juuri kun on lopulta eroon päässyt.

• Anonyymi00009

Täällä on kymmeniä harhaisia väitteitä minusta esitetty, vaikka kuinka todistan että asia on toisin kun olet valehdellut, se ei muuta mitään, otin jopa kuva ikean työpöydästä, jossa vieressä vaimoni olohuoneessa vaimoni puhdisti mustikoita, mistä diagnoosista kärsit kun mikään asia ei mene jakeluusi, 555555

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Täällä on kymmeniä harhaisia väitteitä minusta esitetty, vaikka kuinka todistan että asia on toisin kun olet valehdellut, se ei muuta mitään, otin jopa kuva ikean työpöydästä, jossa vieressä vaimoni olohuoneessa vaimoni puhdisti mustikoita, mistä diagnoosista kärsit kun mikään asia ei mene jakeluusi, 555555

Missä sellainen kuva on?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      86
      1266
    2. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      1051
    3. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      74
      999
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      70
      830
    5. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      308
      731
    6. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      164
      709
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      187
      691
    8. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      54
      667
    9. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      636
    10. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      635
    Aihe