Että onko se oikeasti asunnoton? Ja kuinka terveyden kanssa menee?
Ite olen kuitenkin aika onnekas, kun tässä ryystän kaljaa maksetussa omalla tontilla olevassa omakotitalossa, ja tilillä on riittävästi rahaa. Vaikken rikas olekaan.
Kylmiksen tilanne tuli mieleen
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Kylmäkädellä on nykyään 1x2 metrin kokoinen yksiö intiöllä.
- Anonyymi00004UUSI
Panettelua. Kylmis on elossa mutta päättänyt vetäytyä some-julkisuudesta. Se kävi hänelle ajan mittaan liian raskaaksi, koska introvertti luonteeltaan.
Kylmiksen nykyinen kotipaikka on visusti varjeltu salaisuus. - Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Panettelua. Kylmis on elossa mutta päättänyt vetäytyä some-julkisuudesta. Se kävi hänelle ajan mittaan liian raskaaksi, koska introvertti luonteeltaan.
Kylmiksen nykyinen kotipaikka on visusti varjeltu salaisuus.Voisi Herra Kylmäkäsi vielä yhden jäähyväisvideon faneille suoda. Ehkä se saisi muutaman fanin kylmispakkomielteen laantumaan.
- Anonyymi00002UUSI
Mulla on taas yli 100k sijoituksissa ja counting. Plus asuntoa maksetaan ja kesämökkikin harkinnassa. Ihan mukavasti ryyppyrahaa kotoutettavaksi, jos joskus tässä ryypuskelemään alkaa.
Toki 1hoitsuun verrattuna ei mitään.
Asd- Anonyymi00003UUSI
Sitten heräsit fantasioistasi ja ihmettelit kipeää percettä ja tyhjää jääkaappia.
- Anonyymi00005UUSI
Ehkä se lavasti väitetyn häätönsä Puohitieltä, jottei joutuisi kestämään enää ovihyökkäyksiä?
-Yksi teoria- Anonyymi00006UUSI
Kylmiksen tekaistut ovihyökkäysvideot backfiretti. Häntä alettiin oikeasti häiriköimään ja toisaalta sai valtavan suosion. Jopa satojen km päästä on porukkaa vaeltanut Puohitielle, jotta näkisivät edes vilauksen idolistaan. Osa on vain pyrkinyt rappuun ja oven taakse.
Ei ole ihme että Kylmis kuormittui liikaa.
- Anonyymi00007UUSI
https://hautakartta.fi/oulunseurakunnat/
Tämä joka väittää aina, että Kylmis on Intiöllä, niin hautapaikkahaku on kätevä asian tarkastamiseen ja ei ollut Kylmistä sinne haudattu. Tuo päivitetään kerran kuukaudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267858- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44635Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51487
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436
- 45427