Päivät pitkät haukutte muita ja kaikki on aina jonkun muun vika yhy yhy
Vastaukset 20
- Anonyymi00001UUSI
Sun aloitus on samaa luokkaa. Positiivisia aloituksia saisi olla enemmän.
- Anonyymi00003UUSI
Mieti jos ssnosit tuon hiv potilaalle
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Heh mustaa huumoria..
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Jenniki tamppais.
- Anonyymi00002UUSI
Kuka sitä ny omaa omaisuuttaan/terveyttään tarkotuksella rikkois.
- Anonyymi00006UUSI
No.... Mä kyllä harrastin yhen 23v naisen kanssasuojjaamatonta yhyntää ja nuolin sen tavaraa. Randomi ihminen. Mutta ei tullu tauteja
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
No.... Mä kyllä harrastin yhen 23v naisen kanssasuojjaamatonta yhyntää ja nuolin sen tavaraa. Randomi ihminen. Mutta ei tullu tauteja
Sikarutto ei tartu ihmisiin.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kondylooma hälöä oöi mutten saanut ees niitä näppyjä
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kondylooma hälöä oöi mutten saanut ees niitä näppyjä
Heh, mutta saattaapi oireilla vuosien päästäkin. Että ei kannata edelleenkään nuolasta.. ennenkö tipahtaa.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Heh, mutta saattaapi oireilla vuosien päästäkin. Että ei kannata edelleenkään nuolasta.. ennenkö tipahtaa.
Nojoo mutta sehän on niin yleinen. Vous sen saada vessanpöntöstäkin mutta tuo tapa että intohimon ksutta, niin en harmittele
Tää oli vielä tietoista, hän sano selvästi ennen aktia "mulla on sitten kondylooma" - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Nojoo mutta sehän on niin yleinen. Vous sen saada vessanpöntöstäkin mutta tuo tapa että intohimon ksutta, niin en harmittele
Tää oli vielä tietoista, hän sano selvästi ennen aktia "mulla on sitten kondylooma"Enkä minä käyny koskaan lääkärissä. Niin se tspaus sattu kesällä 2021
Oletan vaan että kaippa se on nyt mullaki ku hälläki oli - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Enkä minä käyny koskaan lääkärissä. Niin se tspaus sattu kesällä 2021
Oletan vaan että kaippa se on nyt mullaki ku hälläki oliEtkä oo kertonut uusille partnereillesi?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jänisrutto tarttuu
- Anonyymi00008UUSI
Ei täällä muut hauku kuin yksi provoilija ja mt tapaukset säestää.
- Anonyymi00009UUSI
Puhut itsestäsi?
- Anonyymi00010UUSI
Tiiån yhen tyhymän skitso a naisen joka ulisee tääll jokapäivä varmaan meni into lukee koko palstaa
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Puhut itsestäsi?
Sinusta lähinnä puhunut.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Puhut itsestäsi?
Tuskin
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tiiån yhen tyhymän skitso a naisen joka ulisee tääll jokapäivä varmaan meni into lukee koko palstaa
Saitko pakit?
- Anonyymi00020UUSI
Kinkkusiivuja ei sitten kannata ostaa, eikä mitään missä sikaa. Valmistus lihataloissa niin retuperällä, vuokraduunarit tekee mitä sattuu. Hyvä kun loppuu ihmisten ja sikojen kiusaaminen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid122773En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42549Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50505- 36492
Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi18485Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.101442Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33431- 32375
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130372- 46363