Kyllästyisit kanssani. Kaikki muuttuisi. Lähtisit pois pitkän harkinnan tuloksena. Särkisit mut kokonaan. Ja kun nimenomaan tarvitsen sitä vakautta ja turvaa.
Toi on se skenaario minkä näen.
Olisinpa väärässä
29
325
Vastaukset 29
- Anonyymi00001UUSI
Melkoisestikin väärässä.
- Anonyymi00009UUSI
Itsellä miehenä myös pelkoa, että näin voisi käydä, siksi tyytynyt vain olemaan sinkku. Ei voi etukäteen tietää toisesta mikä on naisiaan, mut jos on pelko olemassa niin se voi jo itsessään synnyttää sen epävarmuuden, joka koituu kohtaloksi lopulta.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Itsellä miehenä myös pelkoa, että näin voisi käydä, siksi tyytynyt vain olemaan sinkku. Ei voi etukäteen tietää toisesta mikä on naisiaan, mut jos on pelko olemassa niin se voi jo itsessään synnyttää sen epävarmuuden, joka koituu kohtaloksi lopulta.
Varmaan aika yleinen pelko, ei saa antaa sen estää. Tutustuu toiseen ensin rauhassa ja etenee toisen kanssa yhdessä. Sehän se pointti on.
- Anonyymi00002UUSI
Skenaarioita on muitakin.
- Anonyymi00003UUSI
Miksi ajattelet minusta pahaa?
- Anonyymi00004UUSI
Skenaariosi ei ole välttämättä todellisuus.
- Anonyymi00005UUSI
Päinvastoin, meillä olis niin hyvä olla yhdessä ❤️
Naiselle Mieheltä - Anonyymi00006UUSI
En oikein osaa kuvitella miksi kyllästyisin. Osaatko sinä?
- Anonyymi00007UUSI
Aina kannattaa odottaa toki pahinta. Ettei tarvii ees yrittää.
- Anonyymi00022UUSI
Juuri näin. Ihan parasta rypeä vaan itsesäälissä. Tosimiehen hommaa. 💪🏽
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Juuri näin. Ihan parasta rypeä vaan itsesäälissä. Tosimiehen hommaa. 💪🏽
Rypeköön vain, en halua enää koskaan uutta ihmistä elämääni! Projekti pilasi todella monia vuosia elämästäni ja nyt yritän saada elämästäni parempaa ja siihen auttaa yksin oleminen ja kaikenlaisen esityksen totaalinen loppuminen! Tuhansia sellaisia päiviä ollut, etten ole saanut kulkea rauhassa! Siksi ovesta ulos lähtö ahdistaa yhä todella paljon!
- Anonyymi00008UUSI
Minä taas ajattelen, että onnellisesti elämänsä loppuun saakka.
- Anonyymi00010UUSI
Sun kanssa elämä olisi vähän liiankin vauhdikasta ja kyllästyisin/väsyisin siksi. Ikinä missään tilanteessa en muuttaisi sun kans yhdessä asumaan.
- Anonyymi00026UUSI
Minäkään en muuttaisi enää koskaan asumaan yhdessä kenenkään kanssa, enkä koskaan enää halua minkään ikäisestä ihmisestä uutta ystävää minulle! En jaksa edes ajatella sellaista mahdolliisuutta, koska olen koko projektin ajan voinut todella huonosti!Ja tulee kestämään monia vuosia ennen kuin olen selvinnut sellaisista vuosista, jotka saivat minut voimaan huonosti monella tapaa! Projekti on saanut minut inhoamaan ihmisiä! En olisi koskaan halunnut osallistua projektiin, jos olisin tiennyt sen merkityksen!
- Anonyymi00011UUSI
Skenaario ei toimi koska
Palaan aina takasin .
Mutta melko epäsäännöllisesti .
Joitain kertoja vuodessa tai kk
Siitä on vuosien näyttö .
Enenpää en voi antaa.
Ja se ei ota yhtään huomioon
Millaisessa todellisuudessa ja
Terveydentilas minä elän
Skenaario
Toimisi vain jos olisi
Asiat hyvin . Kuten sinulla
päälisinpuolin onkin mies
Jos seuraavaan kerran katoan
En ole tehnyt päätöstä itse
Sen on tehny muut tahot (viranomaiset)mun puolesta .
Minä olen tuhonnut oman elämäni .
Olen pelännyt, kärsinyt ja surrut niin syvästi .
Myös muu kun mielenterveys romahti .
En haluaisi edes puhua tästä
Anteeksi
Naiselta miehelle . - Anonyymi00013UUSI
SINÄ kyllästyisit minuun.
Onko tullut mieleen ajatella näin päin? - Anonyymi00014UUSI
En kyllästyisi mutta väsyisin epämääräisyyteen
- Anonyymi00015UUSI
Minäkään en pidä eoämäröisyydestä
Annetaan asian olla sitten . - Anonyymi00017UUSI
Epämääräisyyttä ei ole jos tutustuu kunnolla ja keskustelee asioista.
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Joo mut mies ei osaa puhua kun tällä sivustolla
Niin ei siitä tuu ikinä yhtikäs mitään 😂
Mahdoton unelma . - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sitä mahdollisuutta ei koskaan ole, että haluaisin keskustella stalkkerin kanssa! En voi ikinä ajatella olevani edes hetkeäkään samassa tilassa hänen kanssaan! Ja sanon sen hänelle kasvotusten, jos hän vielä kerrankin lähestyy minua! Minulla on voimat todella vähissä ja näen painajaisia! Minun osalta projektia ei enää minulle ole! En vain jaksa enää nähdä ja kokea sitä saman asian kertomista missä tahansa liikunkin! Miua oksettaa aina ulkona liikkuessani, koska kukaan ei ole tuntunut ymmärtävän sitä, että sitä minua suuresti inhottavaa kautta rantain kertomista on ollut jo yli kymmenen vuoden ajan! Ja paljon siitä on ollut täýsin samojen asioiden esittelyä! Oletteko projektin aloittajat koskaan osaanneet asettua minun asemaani, koska en ole tyhmä ja osaan ajatella omilla aivoillani, mutta silti ette ymmärtäneet sitä, ettei minun ymmärryksessäni ollut koskaan mitään vikaa! Miksi ette muuttaneet esitystapaa, tai miksi ette tulleet koskaan kasvotusten keskustelemaan kanssani?? Kun se ymmärryksen puute oli lähes pelkästään teidän ongelma!
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Joo mut mies ei osaa puhua kun tällä sivustolla
Niin ei siitä tuu ikinä yhtikäs mitään 😂
Mahdoton unelma .Vikaan mennään heti siinä, jos kuvittelet keskustelevasi täällä kaivattusi kanssa...
- Anonyymi00018UUSI
Ei pidä aliarvioida toista. Jos ihminen on tietyn luonteinen, ei toinen ihminen sitä muuta tosta vaan omalla käytöksellään ja se kyllästyminen ei olisi siihen naiseen vaan mieheen itseensä. Se olisi puhtaasti miehen heikkoutta. Jos on huonoja kokemuksia miehiin, voi olla varma, etteivät kaikki käyttäydy samalla tavalla. Myönnän nuorempana en osannut ottaa vastuuta, olin kuitenkin niin liian pumpulissa hellitty mies nuorena.
- Anonyymi00028UUSI
Mutta vaikka olisikin huonoja kokemuksia miehiin, niin miksi ei saisi olla yksin, koska koen sen olevan juuri minun näköistä elämää! En koe mitään tarvetta jakaa ajatuksiani kenenkään kanssa! Minulle on takana 30v kestänyt parisuhde ja en ole kokenut mitään tarvetta enää saada uutta suhdetta kenenkään kanssa! Enkä koe mitään tarvetta löytää enää koskaan uutta ystävääkään! Miksi minun siis pitäisi ruveta toteuttamaan jonkun toisen toivetta!! Sehän on ihan väärin ajateltu ja niin sanoisi myös autismin kirjolla oleva nuorin lapseni!
- Anonyymi00019UUSI
Niin justiin no parempi ottaa varmanpäälle ja kärvistellä yksin 😂
- Anonyymi00029UUSI
Ei se ole kärvistelyä koskaan, jos kokee yksin olemisen hyväksi itselleen! Ei kukaan voi vaatia minua muuttumaan, jotta joku toinen saisi sellaisen elämän kuin hän haluaa!
- Anonyymi00020UUSI
Mites ne sinun aiemmat kumppanit ja ovatko sitten kyllästyneet?
- Anonyymi00023UUSI
Vastaan vaikka en tiedä kenelle tarkoitettu! Tosiasia on se, etten halua enää minkäänlaista suhdetta kenenkään kanssa! Tykkään todella paljon hiljaisesta rauhallisesta elämästäni, enkä pysty näkemään että elämääni voisi tulla yksikään uusi ihminen, koska hän veisi minulta rauhan! Olen erityispiirteinen ja tuo ominaisuus hiljaisuudesta liittyy erityispiirteisyyteeni! Ja ikää on jo todella paljon ja sekin vaikuttaa siihen, ettei ole mitään tarvetta enää löytää ketään!
- Anonyymi00024UUSI
Järjetöntä höpötystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111727En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42519- 36472
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50470Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17419Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.92398Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33391- 43355
- 46353
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130352