Unohtamaan sitten?
Vastaukset 9
- Anonyymi00002UUSI
Kerro sinä, kun kyselet sitä harva se päivä. Miksi et pysty unohtamaan häntä?
- Anonyymi00003UUSI
Kumpi itse olet? Anna vihje.
- Anonyymi00004UUSI
Ehkä siksi että jostain ihmisistä jää hyvä tunne. Sinä olet yksi heistä, ja olisi kiva kuulla, mitä sinulle kuuluu.
- Anonyymi00005UUSI
🖕🖕🖕🖕🖕
- Anonyymi00006UUSI
- Anonyymi00009UUSI
Ihana kappale.
- Anonyymi00007UUSI
Minulla ei unohdus tapahdu päivässä tai parissa tai hetkessä ..
En ole mikään tunteeton hyypiö
Joka voi elää kun mitään ei olisi tapahtunut ja sattunut
Vaan suren kun kuollutta jos suren .
Tunteet vyöryy yli. Enkä saa tehtyä yhtään mitään ..
Mikään ei innosta
Se vaatii pitkän ajan ..
Unohdan kyllä mutta hitaasti mutta varmasti .
Esim erään henkilön kohdalla on niin
Et vaikka välillä jotain hänelle puhunkin
Se mitä joskus parhaimmillaan hänen kanssaan koin on jäänyt taakse jo ajat sitten
Naiselta miehelle - Anonyymi00008UUSI
Minä olen unohtanut paljon nuoremman jo monia vuosia sitten, koska en halua yhtäkään oman lapseni ikäistä kaverikseni koskaan! Kunpa projektin aloittajat olisivat osanneet kysyö iän merkityksestä minulta jo ennen projektin aloitusta!! Olen todella monia kertoja miettinyt vuosien varrella, miksi niin ei tehty!!!!
- Anonyymi00010UUSI
En minulla nyt niin huono muisti ole, että näin nopeasti unohtaisin. Tunteita ei kuitenkaan enää ole, jos sitä tarkoitit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111727En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42519- 36482
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50470Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17429Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.95398Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33391- 46363
- 43355
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130352