Itsemurha putkassa

Anonyymi-ap

Saako poliisi tuomion rikoksesta, jos putkaan on laitettu itsemurhaa suunnitteleva henkilö, kuka on myöhemmin hirttänyt itsensä putkassa? Eikö poliisin kuulu kuitenkin kameroista valvoa putkan asukasta, ja luultavasti tukehtumisen ääni kuuluisi oven läpi?

14

72

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eivät poliisit toimi putkavahteina, vaan vartijat.

• Anonyymi00002

Eiköhän se ole ihmisen oma valinta, jos itsemurhaan päätyy. Voisihan sen tehdä heti putkasta päästyä ilman kenenkään vahtimisia.
      Mikä rikos mielestäsi siinä poliisilla olisi tehtynä?

• Anonyymi00003

mitä varten itsetuhoinen henkilö sitten viedään edes putkaan, jos sen putkassa olon ei ole tarkoitus estää itsemurhaa tapahtumasta?

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

mitä varten itsetuhoinen henkilö sitten viedään edes putkaan, jos sen putkassa olon ei ole tarkoitus estää itsemurhaa tapahtumasta?

Ei kenenkään ole pakko hommautua putkaan alun perin, eikä olla itsetuhoinen.

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei kenenkään ole pakko hommautua putkaan alun perin, eikä olla itsetuhoinen.

mä puhuinkin nyt skenaariosta missä itsemurhaa yrittävä henkilö viedään päivystyksen sijasta putkaan. en usko että henkilöllä on siinä tilanteessa lainvoimaista oikeutta kieltäytyä jos on epäily, että hän tappaa itsensä.

• Anonyymi00012

Se on rikos helvetti kun tietää että toinen suunnittelee itsemurhaa jos olisi tavallinen ihminen tulisi ilmi että se on tapettu mutta ei koirat toisia koiria pure

• Anonyymi00013
        Anonyymi00005 kirjoitti:

mä puhuinkin nyt skenaariosta missä itsemurhaa yrittävä henkilö viedään päivystyksen sijasta putkaan. en usko että henkilöllä on siinä tilanteessa lainvoimaista oikeutta kieltäytyä jos on epäily, että hän tappaa itsensä.

Samaa mieltä

• Anonyymi00006

Koska itsemurhan tekeminen ei ole rikos, niin mistä rikoksesta vartijaa/poliisia voisi syyttää ?

• Anonyymi00007

heitteillejätöstä esimerkiksi?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

heitteillejätöstä esimerkiksi?

Suomen rikoslaissa ei ole rikosta nimeltä heitteillejättö.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Suomen rikoslaissa ei ole rikosta nimeltä heitteillejättö.

Heitteillepanokaa tuskin toteutuu, koska siinä tekijä saattaa toisen avuttomaan tilaan. Putkaan laitetulta riisutaan kengät, vyöt, ynnä muut sen kaltaiset, joiden avulla itsemurhan voisi tehdä.

• Anonyymi00014

Syö vittu kyllä koirien olisi pitänyt valvoa että ei saa tehtyä

• Anonyymi00010

Jos asia tutkitaan rehellisesti niin poliisit ne.on tappaneet useita miksei tätäkin

• Anonyymi00015

Suomessa kuoleman syyn tutkii aina lääkäri, ei poliisi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1526
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1052
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      947
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      368
      909
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      894
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      793
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      612
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      603
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      568
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      157
      554
    Aihe