Saako poliisi tuomion rikoksesta, jos putkaan on laitettu itsemurhaa suunnitteleva henkilö, kuka on myöhemmin hirttänyt itsensä putkassa? Eikö poliisin kuulu kuitenkin kameroista valvoa putkan asukasta, ja luultavasti tukehtumisen ääni kuuluisi oven läpi?
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Eivät poliisit toimi putkavahteina, vaan vartijat.
- Anonyymi00002
Eiköhän se ole ihmisen oma valinta, jos itsemurhaan päätyy. Voisihan sen tehdä heti putkasta päästyä ilman kenenkään vahtimisia.
Mikä rikos mielestäsi siinä poliisilla olisi tehtynä?- Anonyymi00003
mitä varten itsetuhoinen henkilö sitten viedään edes putkaan, jos sen putkassa olon ei ole tarkoitus estää itsemurhaa tapahtumasta?
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
mitä varten itsetuhoinen henkilö sitten viedään edes putkaan, jos sen putkassa olon ei ole tarkoitus estää itsemurhaa tapahtumasta?
Ei kenenkään ole pakko hommautua putkaan alun perin, eikä olla itsetuhoinen.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei kenenkään ole pakko hommautua putkaan alun perin, eikä olla itsetuhoinen.
mä puhuinkin nyt skenaariosta missä itsemurhaa yrittävä henkilö viedään päivystyksen sijasta putkaan. en usko että henkilöllä on siinä tilanteessa lainvoimaista oikeutta kieltäytyä jos on epäily, että hän tappaa itsensä.
- Anonyymi00012
Se on rikos helvetti kun tietää että toinen suunnittelee itsemurhaa jos olisi tavallinen ihminen tulisi ilmi että se on tapettu mutta ei koirat toisia koiria pure
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
mä puhuinkin nyt skenaariosta missä itsemurhaa yrittävä henkilö viedään päivystyksen sijasta putkaan. en usko että henkilöllä on siinä tilanteessa lainvoimaista oikeutta kieltäytyä jos on epäily, että hän tappaa itsensä.
Samaa mieltä
- Anonyymi00006
Koska itsemurhan tekeminen ei ole rikos, niin mistä rikoksesta vartijaa/poliisia voisi syyttää ?
- Anonyymi00007
heitteillejätöstä esimerkiksi?
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
heitteillejätöstä esimerkiksi?
Suomen rikoslaissa ei ole rikosta nimeltä heitteillejättö.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Suomen rikoslaissa ei ole rikosta nimeltä heitteillejättö.
Heitteillepanokaa tuskin toteutuu, koska siinä tekijä saattaa toisen avuttomaan tilaan. Putkaan laitetulta riisutaan kengät, vyöt, ynnä muut sen kaltaiset, joiden avulla itsemurhan voisi tehdä.
- Anonyymi00014
Syö vittu kyllä koirien olisi pitänyt valvoa että ei saa tehtyä
- Anonyymi00010
Jos asia tutkitaan rehellisesti niin poliisit ne.on tappaneet useita miksei tätäkin
- Anonyymi00015
Suomessa kuoleman syyn tutkii aina lääkäri, ei poliisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368909Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177894- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 64603
- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta157554