Perässä ollut koko ajan?
Vastaukset 20
- Anonyymi00001UUSI
No en höpö. Rakastan sua ❤️
- Anonyymi00007UUSI
Olet myös kaunis ja ihana 🥰
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olet myös kaunis ja ihana 🥰
Sanot kaikille samat
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sanot kaikille samat
En sano
- Anonyymi00003UUSI
Olen kyllä. Vihdoin pääsin pois sieltä.
- Anonyymi00004UUSI
En koko aikaa. Siis en tietenkään ole!
- Anonyymi00005UUSI
Mikä sua vaivaa?
- Anonyymi00006UUSI
Joo. Arvokuljetusauton perässä juoksen, ettei kukaan ryöstä kumpaakaan.
- Anonyymi00008UUSI
siis millä tavalla perässä? no en vielä strap onia ostanut vaikka kova oli hinku eräällä ja siitä paljastukin homoksi
- Anonyymi00009UUSI
olisinmä voinu kairaa ei se siitä ole kiinni voin nakuttaa omalla tai vehkeellä
- Anonyymi00013UUSI
Pellostahan ne jo löytyykin, "kairas" jäljet. Toisten pellosta.
- Anonyymi00010UUSI
En. Osaan ohittaa.
- Anonyymi00016UUSI
Ohituskaista sinne vapaa
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ohituskaista sinne vapaa
Ei sillä oo uutta matoa
- Anonyymi00011UUSI
Kuka minkä ja ihan näin uteliaisuudesta että kuka vittu niin idiootti olis että huoralta mitään muuta haluaa kuin sitä ja mieluiten kortsun kanssa jos taudeilta haluaa välttyä sukupuolitautikin hoitamattomana voi aiheuttaa lapsettomuutta jos ette tienny moista niin miehelle kuin naiselle vinkkinä jh:lle moneenki huorann jouduit tyytyyn ennen kun et lopulta saanu enään edes niiltä
- Anonyymi00014UUSI
No en todellakaan se on ihan surkea klovni 🤡 leffa ei tartte toista kertaa katsoo ei kumpaakaan ei vanhempaa eikä uudempaa leffaa.
- Anonyymi00017UUSI
Eeeeeeeen
- Anonyymi00018UUSI
Tuo ei ollut uusi asia minulle, koska ymmärsin sen olevan noin jo ennen kuin muutin tähän taloon! Mutta se osiasia on hänen, sekä kaikkien muidenkin ymmärtää, ettei minulla ole mitään kiinnostusta tutustua enää koskaan keneenkään! Enkä voi hyväksyä sellaista ihnistä elämääni koskaan, joka on stalkannut minua yli kymmenen vuoden ajan! Painajaiset liittyvät aina siihen henkilöön, joka stalkkasi ja joka ei koskaan sanonut mitään! Kestää monia vuosia unohtaa ne vuodet! Ja saada elämä tasapainoon, jos minun pitäisi olla tekemisissä stalkkerin kanssa, minä varmaan hyppäisin junan alle!
- Anonyymi00019UUSI
Mulle on paljon tärkeämpää hellyys/muu läheisyys ennemmi ku itse seksi 🤗
- Anonyymi00020UUSI
Pepun perässä ilman muuta, miksei? Ihana tuttu nainen hän, tunteeni tietää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111727En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42519- 36482
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50470Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17429Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.95398Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33391- 46363
- 43355
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130352