Tuli sellainen

Anonyymi-ap

asia mieleen, että onko teillä projektin aloittajilla niin vähän ihmisiä mukana lukemassa ja kertomassa, koska mustasukkaisuudesta keskustetiin jo monia vuosia sitten! Eli se ollut millään tavalla uusi asia! Ette ole voineet kertoa mitään uutta tietystä häiriköstä sinä aikana, kun olen asunut tässä asunnossa! Minulla on todella paljon tietoa ja siksi on ärsyttäänyt käsitellä niitä samoja asioita monia kertoja! Olette aliarvioineet älyäni ja sitä tiedon määrää, koska en ole koko projetin aikana ollut tarpeessa saada minkäänlaista uutta tietoa, sinä aikana kun olen asunut tässä talosssa ja osittain jo myös sitä ennen! Huonoiten toteutettu projekti!

4

52

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jospa vihdoinkin toimisitte oikein ja maksaisitte sen summan mistä on jo kauan ollut puhetta! Tuntuu siltä, että olette tarkoituksellisesti kiusanneet minua!

• Anonyymi00002

Minun on pakko saada olla rauhassa jonkin aikaa, koska en ole koskaan pitänyt siitä, etten ole saanut kulkea vuosiin enää ilman jonkinlaista esitystä ympärilläni!!! Pitäisi kysyöäihan keneltä vaan, miltä heistä olisi tuntunut olla ns. keskipisteenä joka helvetin päivä! Se on ollut syvästi vahingoittavaa ja se on vienyt elämästä ilon! On todella vaikeaa enää koskaan luottaa keneenkään! Vain minä itse tiedän milloin ehkä jaksaisin tutustua 70v mieheen! Siihen voi mennä vielä monta vuotta!

• Anonyymi00003

Klotsapin

• Anonyymi00004

Mekin haluaisimme olla rauhassa.
      Juttusi ovat niin läpiluettuja, että alkaa tympimään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1526
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1052
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      947
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      368
      909
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      894
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      793
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      612
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      603
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      568
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      157
      554
    Aihe