Olisi mukava jutella kanssasi nainen H.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
Ei tääl oo ketään hoota!
- Anonyymi00002UUSI
Kummona vaa tutuille. -sivu
- Anonyymi00007UUSI
Olen täällä tulin just kaupasta. -H
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen täällä tulin just kaupasta. -H
*Wroom* "Ostit" sitte uuden magneetin.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
*Wroom* "Ostit" sitte uuden magneetin.
Ei kun kävin ostaa aineksia mustikkapiirakkaa varten.
- Anonyymi00003UUSI
Niin… Ajattelen sinua paljon, mutta en tiedä…
- Anonyymi00004UUSI
Näin oon kuullut et mun kans kiva jutella. Tuu juttele.
- Anonyymi00005UUSI
jaa kaikki hänen eksät eksyvät sulle jutulle ?? no en ihmettele äijä kokoo vaan jotain ihmeellisyyksiö
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
jaa kaikki hänen eksät eksyvät sulle jutulle ?? no en ihmettele äijä kokoo vaan jotain ihmeellisyyksiö
Mulla on yks exä. Oon nainen.
- Anonyymi00008UUSI
Mistä ap. haluaa jutella?
- Anonyymi00014UUSI
Hänen kanssaan ihan kaikesta.
- Anonyymi00009UUSI
Se ei ole mahdollista koskaan, jos olet minua paljon nuorempi! Etsin ystävää 70v miehestä!
- Anonyymi00010UUSI
Onnea etsintään. Vanhemmat miehet on monesti kivoja ja varmasti valmiita sinuun tutustuu!
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onnea etsintään. Vanhemmat miehet on monesti kivoja ja varmasti valmiita sinuun tutustuu!
Eipä taida hokijalla olla vientiä, kun kuukaudesta toiseen sama levy pyörii...
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Eipä taida hokijalla olla vientiä, kun kuukaudesta toiseen sama levy pyörii...
Kuinkahan se projekti meni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid111727En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene42519- 36472
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50470Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi17419Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.92398Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33391- 43355
- 46353
Martina ja Muhis vaan ystäviä
Selityksiä tältä tyrkyltä löytyy, eikö kehtaa puuma sanoa, että seurustelemme. " Tää nyt on tämmönen alku vielä". Eiköhä130352