En tule enää koskaan tänne. Heippa
🐰
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Heippa sinullekin..
- Anonyymi00002
Jaahas. Jussi sitte häippää pesämunineen Mynämäen seinälle uusiin kehyksiin. Presidentin tuoksun leijuessa pehmustetussa häkissä ohuena yläpilvenä.
- Anonyymi00003
Ja vatsalaukku; "Syötä vähintään 15 Erkkiä".
- Anonyymi00004
Johan teillä on taas vihjailuita. Sekö muka asialla? Salli nauraa.
- Anonyymi00005
Ai se koodinhoitaja, joka kyykkää mustalla mersullasn labrasta kolmanteen ennenku Kissakaan ehtii hinurille?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ai se koodinhoitaja, joka kyykkää mustalla mersullasn labrasta kolmanteen ennenku Kissakaan ehtii hinurille?
Ota se näin: Salli nauraa.
Tai
Salli mun nauraa.
Tai
Mun Salli nauraa.
Valinta on sinun. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ota se näin: Salli nauraa.
Tai
Salli mun nauraa.
Tai
Mun Salli nauraa.
Valinta on sinun.Unohdin. Tämä vielä.
Salli mun nauraa. - Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
Unohdin. Tämä vielä.
Salli mun nauraa.Salli nauraa jo omalle peilikuvalleenkin. Se on Spiegel, Saksaks.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Salli nauraa jo omalle peilikuvalleenkin. Se on Spiegel, Saksaks.
Muista! Der.
- Anonyymi00008
käytännössä poika pidä pääsi kiinni ja mene pois siitä nyt
- Anonyymi00010
Ei voi, ku Ville unohti taskulamppunsa, hiekkalinnansa ja lapionsa Nordean tiskille.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ei voi, ku Ville unohti taskulamppunsa, hiekkalinnansa ja lapionsa Nordean tiskille.
onko tää palsta niinku inka sydän joni vai mitä vttua selvittäkää muualla
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
onko tää palsta niinku inka sydän joni vai mitä vttua selvittäkää muualla
Ei ku tää palsta on yleinen pizzafaxi.
- Anonyymi00009
Jos pää on kiinni, voiko sormet olla auki. Kas siinäpä pulma.
- Anonyymi00014
En minäkään tule ja toivon etten enää koskaan näe häirikköä! Kestää kauan selvitä niin valtavan monesta huonosta vuodesta! Olen kuin loppuun rääkätty ja nukkuminen on huonoa ja jokainen tietää sen, mitä kauan jatkunut huono nukkuminen saa aikaan!
- Anonyymi00015
tahallista häirintää inkoilta ja juna miehiltä vttu ku ois kaiken tienny oisin oikeesti pelannu kortit vähän eri lailla mistä näitä pellejä skidejä sikiää
- Anonyymi00017
Ja näin onnellinen satu päättyy, kun susi söi yhden pupun ja näin ollen menetti hänet, mutta seuraakin ongelmia: mistä se saa lisää pupuja? Entisetkin loikkineet koloihinsa eivätkä sieltä ulos tule.
Satu siis päättyi. Vai päättyikö sittenkään.- Anonyymi00018
Sepet syö kohta vaa omia sormiaan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Sepet syö kohta vaa omia sormiaan.
Nälkä kasvaa syödessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001030Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61837- 69772
- 69694
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39658- 43560
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33556- 40505
- 48497