Kun turhauttaa tää yksinäisyys ja kun ei pääse jyystämään.
Pitää päästä jyystämään muuten pitää juoda aina äököhöliä.
Kun päähän mahdu kuin kaksi asiaa ei jyystäminen jä älköhöli.
Toisaalta nautin olla yksin. Parempi sekin kuin joidenkin idioottien tyhjäntoimittajien kanssa. Vaikka taidan itse olla tyhjäntoimittaja pahimmasta päästä. Mut ainakaan ei tartte kuunnella kenenkään idioottimaisia juttuja ja vittuuntua niistäkin. Voi tuijottaa omassa itsemurhayksiössään turpeaa naamaansa ja päässä seisovia silmiä viikosta toiseen.
Oikeastaan vasta hiljattain olen huomannut että mun katse on muuttunut jotenkin ilmeettömäksi ja lasittuneeksi. Tai siis sellaiseksi omituiseksi tuijottavaksi. Vaikea selittää, ehkä naiset pitää mua sen takia outona ja kiertää mut kaukaa. Mikähän tuohon lasittuneeseen katseeseen voi olla syynä kun en käytä edes huumeita.
Tosin mun persoonallisuus muuttui jotenkin läheisen kuoleman jälkeen. Tulin jotenkin hulluksi, ehkä se sitten kertoo hulluudesta. Silmäthän on sielun peili.
Masentunut Mies
Pitää juoda älköhöliä
9
52
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
Masentavaa luettavaa.
- Anonyymi00002
Onko?
Mesentynyt Myös
- Anonyymi00003
Mikähän ihme siinä on kun mulla ole kavereita enää kun vittuilen kaikille.
Masentunut Mies - Anonyymi00004
Tiedä että on yö yö.
Masentunut Mies - Anonyymi00005
No oon sen verran burgeri että en mä mitää naista tule saamaan vaikka kuinka joisin älköhööliä ja yrittäisin olla kuin normaalit ihmiset.
Masentunut Mies- Anonyymi00006
Tai sitten olen ymmärtänyt jotain täysin väärin jos luulen että pitää juoda alkoholia saadakseen naisia. Mut en mä naisia uskaltaisi lähestyä selvinpäin missään olosuhteissa. No en kyllä enää kännissäkään, joskus olen yrittänyt ja pieleen sekin meni pahemman kerran.
Masentunut Mies
- Anonyymi00007
Sekin on surullista että pitää yrittää olla jotain muuta kuin mitä oikeasti on menestyäkseen.
Masentunut Mies- Anonyymi00008
Koita huumoria, esim misentynyt maes
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Koita huumoria, esim misentynyt maes
Joo alan pelleksi naisten seurassa.
Mäsentynyt Mäes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1062205- 103886
- 66823
- 46790
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21726Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha517716Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64615
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23580- 57551