Kun turhauttaa tää yksinäisyys ja kun ei pääse jyystämään.
Pitää päästä jyystämään muuten pitää juoda aina äököhöliä.
Kun päähän mahdu kuin kaksi asiaa ei jyystäminen jä älköhöli.
Toisaalta nautin olla yksin. Parempi sekin kuin joidenkin idioottien tyhjäntoimittajien kanssa. Vaikka taidan itse olla tyhjäntoimittaja pahimmasta päästä. Mut ainakaan ei tartte kuunnella kenenkään idioottimaisia juttuja ja vittuuntua niistäkin. Voi tuijottaa omassa itsemurhayksiössään turpeaa naamaansa ja päässä seisovia silmiä viikosta toiseen.
Oikeastaan vasta hiljattain olen huomannut että mun katse on muuttunut jotenkin ilmeettömäksi ja lasittuneeksi. Tai siis sellaiseksi omituiseksi tuijottavaksi. Vaikea selittää, ehkä naiset pitää mua sen takia outona ja kiertää mut kaukaa. Mikähän tuohon lasittuneeseen katseeseen voi olla syynä kun en käytä edes huumeita.
Tosin mun persoonallisuus muuttui jotenkin läheisen kuoleman jälkeen. Tulin jotenkin hulluksi, ehkä se sitten kertoo hulluudesta. Silmäthän on sielun peili.
Masentunut Mies
Pitää juoda älköhöliä
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset 2
- Anonyymi00001UUSI
Masentavaa luettavaa.
- Anonyymi00002UUSI
Onko?
Mesentynyt Myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid141947En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44677Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124599Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598- 64561
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää149515Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni27493