Pitää juoda älköhöliä

Anonyymi-ap

Kun turhauttaa tää yksinäisyys ja kun ei pääse jyystämään.

Pitää päästä jyystämään muuten pitää juoda aina äököhöliä.

Kun päähän mahdu kuin kaksi asiaa ei jyystäminen jä älköhöli.

Toisaalta nautin olla yksin. Parempi sekin kuin joidenkin idioottien tyhjäntoimittajien kanssa. Vaikka taidan itse olla tyhjäntoimittaja pahimmasta päästä. Mut ainakaan ei tartte kuunnella kenenkään idioottimaisia juttuja ja vittuuntua niistäkin. Voi tuijottaa omassa itsemurhayksiössään turpeaa naamaansa ja päässä seisovia silmiä viikosta toiseen.

Oikeastaan vasta hiljattain olen huomannut että mun katse on muuttunut jotenkin ilmeettömäksi ja lasittuneeksi. Tai siis sellaiseksi omituiseksi tuijottavaksi. Vaikea selittää, ehkä naiset pitää mua sen takia outona ja kiertää mut kaukaa. Mikähän tuohon lasittuneeseen katseeseen voi olla syynä kun en käytä edes huumeita.
Tosin mun persoonallisuus muuttui jotenkin läheisen kuoleman jälkeen. Tulin jotenkin hulluksi, ehkä se sitten kertoo hulluudesta. Silmäthän on sielun peili.

Masentunut Mies

12

63

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Masentavaa luettavaa.

• Anonyymi00002

Onko?

Mesentynyt Myös

• Anonyymi00003

Mikähän ihme siinä on kun mulla ole kavereita enää kun vittuilen kaikille.

Masentunut Mies

• Anonyymi00004

Tiedä että on yö yö.

Masentunut Mies

• Anonyymi00005

No oon sen verran burgeri että en mä mitää naista tule saamaan vaikka kuinka joisin älköhööliä ja yrittäisin olla kuin normaalit ihmiset.

Masentunut Mies

• Anonyymi00006

Tai sitten olen ymmärtänyt jotain täysin väärin jos luulen että pitää juoda alkoholia saadakseen naisia. Mut en mä naisia uskaltaisi lähestyä selvinpäin missään olosuhteissa. No en kyllä enää kännissäkään, joskus olen yrittänyt ja pieleen sekin meni pahemman kerran.

Masentunut Mies

• Anonyymi00007

Sekin on surullista että pitää yrittää olla jotain muuta kuin mitä oikeasti on menestyäkseen.

Masentunut Mies

• Anonyymi00008

Koita huumoria, esim misentynyt maes

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Koita huumoria, esim misentynyt maes

Joo alan pelleksi naisten seurassa.

Mäsentynyt Mäes

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Joo alan pelleksi naisten seurassa.

Mäsentynyt Mäes

Ala julmaksi. Ammut itseäsi selkään vaan.

Tuntuisko se tyydyttävältä?

• Anonyymi00011

"Voi tuijottaa omassa itsemurhayksiössään turpeaa naamaansa ja päässä seisovia silmiä viikosta toiseen."

Minusta tuo kuulostaa jotenkin hyvältä. Paremmalta kuin tyhmät ihmiset. Ehkä myös vaan joltain Eppu Normaalin biisiltä.

Veikkaan että on tie myös niiden muijien luo. Biiseissäkin on, aina.

• Anonyymi00012

Sori tämmöinen vähän kevyt vastaus. Mutta jos olet vielä elossa, niin ei noiden oheisempien asioiden muuttumiselle varmasti ole mitään esteitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta

https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen
      Kuhmo
      28
      1552
    2. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      75
      1289
    3. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      84
      1241
    4. Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!

Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m
      Tv-sarjat
      10
      1084
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      129
      1045
    6. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      72
      936
    7. Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???

LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.
      Ähtäri
      91
      909
    8. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      143
      737
    9. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      52
      732
    10. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      86
      697
    11. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      54
      623
    12. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      146
      614
    13. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      50
      599
    14. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      28
      598
    15. Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen

Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t
      Suomalaiset julkkikset
      13
      589
    16. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      91
      587
    17. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      23
      581
    18. Minulla on ikävä Sinua kulta, rakas

Olisitpa lähelläni, tarvitsen sinua ❤️
      Ikävä
      37
      568
    19. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      94
      566
    20. 46
      553
    Aihe