ei enää jaksa, eikä kestä enää nähdä eikä kuulla missään mitään sellaista mikä liittyy projektiin! Pelkään todella terveyteni puolesta ja todella toivon että korvaukset maksetaan minulle mahdollisimman pian! Muuten menetän elämänhaluni lopullisesti! Osaan kyllä ihan itse etsiä 70v miehen ystäväksi, kunhan ensin alan voida selvästi paremmin! Eikö teille projektin aloittajille ole koskaan tullut mieleen, kuinka rankkaa on olla joka ikinen päivä sellaisessa tilanteessa, ettei ole mitään mahdollisuutta olla näkemättä ja kuulematta sitä helvetin kautta rantain kerrontaa! Bussissa ja muualla! Elämäni kamalin kokemus josta en voi sanoa mitään hyvää! Enkö ole sen arvoinen, että kuulisitte ja ymmärtäisitte lopettaa sen kaiken esityksen tähän päivään! Elokuu olisi ilman mitään kerrontaa missään ja myös kaikki kuukaudet sen jälkeen! Voisitteko kunnioittaa minun toivetta, koska ette ole kunnioittaneet toivomuksiani koskaan aikaisemmin! Nyt on viimeinen mahdollisuus siihen! Vai haluatteko minun menehtyvän äkilliseen sairauteen?
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
Kyse on nyt elämästä ja kuolemasta ihan kirjaimellisesti!
- Anonyymi00002
Oot niin täynnä paskaa epäluottamusta ßiitä ei nousta e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3001030Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61837- 69772
- 69694
- 67691
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39658- 43560
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33556- 40505
- 48497