Missä saa hyvää palvelua missä huonoa? Vastenmielistä käytöstä työntekijöiltä
Vastaukset 64
- Anonyymi00001
Senkun kierrät yrityksiä, niin siinäpähän ite toteat. Typerä kysymys. Ja koita itse käyttäytyä myös.
- Anonyymi00002
Viliossa huonoo asioiden hoitoa
- Anonyymi00004
Enpä ole tuollaisesta yrityksestä kuullutkaan.
- Anonyymi00003
Yks yrittäjä juoruaa...
- Anonyymi00005
Juoruaa? Itsestään vai muista?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Juoruaa? Itsestään vai muista?
Kodin Onnessa on hyvä palvelu. Tv:viskisieppo viikon luontoääni
- Anonyymi00009
Palolaitoksella kovasti juoruamiseen aikaa tuntuu vuorojen aikana olevan. Hyvin sieltä ympäri kyliä jutut tapahtumista leviää.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Palolaitoksella kovasti juoruamiseen aikaa tuntuu vuorojen aikana olevan. Hyvin sieltä ympäri kyliä jutut tapahtumista leviää.
Ai oletkos sinä siellä paikan päällä päivystämässä, kun tuollaista "tietoa" on palolaitokselta?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ai oletkos sinä siellä paikan päällä päivystämässä, kun tuollaista "tietoa" on palolaitokselta?
Niinpähän vain jutut on kulkeutuneet
- Anonyymi00007
Viljossa, Osapalvelussa, Autotarvike/Urheilutarvikkeessa, ABC:lla hyvä.
Tokmanni, Peltohovi huono.
Loput hyvää keskitasoa.- Anonyymi00010
Onpas kumma juttu, kun minä olen kaikissa noissa saanut hyvää palvelua.
- Anonyymi00008
Ukkonen lähestyi lännestä leveänä rintamana, mutta haarautui Kiuruvettä lähestyessään kahtaalle, pohjoiseen ja etelään.
- Anonyymi00012
Liekköhä toukka huttu suolla mitenkä tulossa lakkoja
- Anonyymi00014
Älä mene sinne ne on minun lakkoja
- Anonyymi00015
Useimmat varmaan ymmärtää että myyjiä on useampia eri liikkeissä ja heilläkin voi päivät olla erilaisia. Joskus hyvä joskus huono. Sama se asiakaspalvelussa.
Harvoin koko liike on sutta. Sitten se olisi jo konkurssissa.- Anonyymi00017
Myöskin asiakkaan oma asenne ja käyttäytyminen vaikuttaa hänen saamaansa palveluun. Jos on epäkohtelias viimeisen päälle naukuja, niin varmasti saa ansaitsemaansa vastinetta. Ei kyllä asiakaspalvelijoidenkaan tarvitse kaikkea sietää.
Nimimerkki Sivusta seurannut. - Anonyymi00020
Huonoja päiviä ei pidä töihin tuoda
- Anonyymi00021
Anonyymi00017 kirjoitti:
Myöskin asiakkaan oma asenne ja käyttäytyminen vaikuttaa hänen saamaansa palveluun. Jos on epäkohtelias viimeisen päälle naukuja, niin varmasti saa ansaitsemaansa vastinetta. Ei kyllä asiakaspalvelijoidenkaan tarvitse kaikkea sietää.
Nimimerkki Sivusta seurannut.Tietysti se on asiakkaan vika, jos on aspahenkilöillä asennevamma.
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Tietysti se on asiakkaan vika, jos on aspahenkilöillä asennevamma.
Ei ole. Et mitään älyä, joten sulla peräkammarin kaiken tietävällä asukilla ei ole mitään käsitystä asiakaspalvelussa toimivien henkilöiden työstä! Onneksi itse olen jo poissa työelämästä ko. ammatista ja vähän aikaa jo eläkkeellä, koska kaikenlaista palautetta ja kommenttia sai kuulla "kaikentietäviltä asiakkailta"! Onneksi suurin osa oli asiallisia, mutta sitten oli näitä besserwissereitä, jotka tiesi kaikesta kaiken ja jopa senkin että "kyllähän teille siitä hinnasta puolet jää katetta"! Olis pitänyt aikoinaan opiskella apteekki-tai Alko-alalle, niin olis päässyt helpommalla! Asiakaspalvelusta pidin todella paljon, mutta jonniinjoutavat vätkyttäjät olivat todella rasittavia! Ihan kuin se tiskin takana oleva asiakaspalvelija olisi itse ne hinnat keksinyt, yrittäjää siinä pitää ajatella ja yritystä! Yrittäjä sen asiakaspalvelijan palkan maksaa ja sen yrityksen pitäisi säilyäkin paikkakunnalla! Ja sitten vielä valitetaan palvelujen häviämisestä, HALOO!
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Ei ole. Et mitään älyä, joten sulla peräkammarin kaiken tietävällä asukilla ei ole mitään käsitystä asiakaspalvelussa toimivien henkilöiden työstä! Onneksi itse olen jo poissa työelämästä ko. ammatista ja vähän aikaa jo eläkkeellä, koska kaikenlaista palautetta ja kommenttia sai kuulla "kaikentietäviltä asiakkailta"! Onneksi suurin osa oli asiallisia, mutta sitten oli näitä besserwissereitä, jotka tiesi kaikesta kaiken ja jopa senkin että "kyllähän teille siitä hinnasta puolet jää katetta"! Olis pitänyt aikoinaan opiskella apteekki-tai Alko-alalle, niin olis päässyt helpommalla! Asiakaspalvelusta pidin todella paljon, mutta jonniinjoutavat vätkyttäjät olivat todella rasittavia! Ihan kuin se tiskin takana oleva asiakaspalvelija olisi itse ne hinnat keksinyt, yrittäjää siinä pitää ajatella ja yritystä! Yrittäjä sen asiakaspalvelijan palkan maksaa ja sen yrityksen pitäisi säilyäkin paikkakunnalla! Ja sitten vielä valitetaan palvelujen häviämisestä, HALOO!
Erittäin hyvin ilmaistu asia.onhan täällä järkeviäkin kirjoittelijoitakin
- Anonyymi00016
Viliossa kannattaa keskittyä hoitamaan asia kerrallaan eikä montaa asiaa yhtä aikaa ja sitten osaa asioitten hoitamisesta jää puoli tiehen tai kokonaan hoitamatta. Tämä ei koske työntekijöitä!
- Anonyymi00018
Kyllä saa ihmetellä monessa paikallisessa yrityksessä miten pystyvät vuodesta toiseen jatkamaan. Yrittäjä ei välttämättä edes nää palveluntason heikkoutta, tietysti kun vertailee muihin paskan palvelun firmoihin niin tuntuu menevän hyvin.
Sitten nämä samat yrittäjät pitää mielessään listaa ettei tuo ja tuo osta enää häneltä.
Paska palvelu+korkea hinnoittelu ei motivoi asiakkaana maksamaan lähipalveluista.
Se sama Iisalmesta tultuna tekemään on halvempi mitä paikallisen tekemänä kertoo asiakkaan aliarvioimisesta. Ei kuulema kannata mutta kannattaa Iisalmelaisen ajaa 70km lenkki ja loppuhinta on vielä halvempi ja siellä kuulema se kannattaa.
Ei kaikki toimi näin mutta yllättävän yleistä on.- Anonyymi00019
Höpö höpö. Kyllä se iisalmelainen jos 70 km lenkin ajaa talkoo työnä ilman km korvauksia ja vielä halvemmalla mitä paikallinen niin on lappu luukuulla hyvin äkkiä jos maksaa pakolliset yrittäjä menonsa.
- Anonyymi00026
Anonyymi00019 kirjoitti:
Höpö höpö. Kyllä se iisalmelainen jos 70 km lenkin ajaa talkoo työnä ilman km korvauksia ja vielä halvemmalla mitä paikallinen niin on lappu luukuulla hyvin äkkiä jos maksaa pakolliset yrittäjä menonsa.
Juuri tämä. Näin sitä voisi kuvitella ettei Iisalmesta kannata ajaa mutta silti ajavat ja tekevät halvemmalla. Näin Kiuruvesi lisä tyhjästä kun ei ne vuodesta toiseen jaksa ajella ilmaiseksi kuten sinun mielestä.
Tämä asenne se just on yksi tämänkin keskustelun aihe. Siinä tulee asiakkaalle kusetettu olo kun omalla kylällä sama maksaa enemmän mitä naapuripitäjästä käytynä tekemässä. Arvaapa kehtaako sitten enää kysellä vaan tilaa suoraan sieltä mistä saa ja hinta on se mitä on sovittu eikä, no kun tässä tuli kaikenlaista ja pitää nekin laskuttaa.
- Anonyymi00022
Itse ajan vaikka Iisalmeen ostoksille jos vaihtoehtona on paskan palvelun kyläkauppa omassa pitäjässä. Vaikka olisi kalliimpi tuotekin.
Nyt kun siellä on lääkärit, röntgenit sun muut niin samoille reissuille yhdistää muut asiat. Prisma, Lidl, IKH, Motonet, Halpa-Halli antaa hieman enemmän valikoimaa.
Siinä vaiheessa kun on vain yksi tuotteen tarjoaja liike paikkakunnalla sen huomaa hinnoista ja palvelusta. Unohtavat toki että auto on keksitty jo yli sata vuotta sitten.
Kiuruvedellä alkaa olla tyhjää ikkunaa torin ympärys täynnä, muut liikkeet sitten kirpputoreja ja fysiopuljuja.Osin verkkokauppa ja korkeat palkkakustannukset vaikuttavat. Osin saa katsoa yrittäjät peiliin miksi asiakkaat eivät tule.
Hinnat ovat eri asiakkaille erilaiset, sähköposteihin ei vastata, puhelin siinä ja siinä, yhteystiedot netissä paikkansa pitämättömiä, aukioloajat joustamattomia ja jossain Valmassa ei käteinen käy. No, ei käy minun puolesta ovikaan.- Anonyymi00029
Ei kelpaa käteinen Valmakaupassa eikä Hankkijalla, enpä ole vuosiin heillä asioinut enää, asiakkaathan noissa kaupoissa ovat turhanpäiväinen riesa, hiekkaa kantavat sisälle kengissään ja häiritsevät kännykän katselua ja päivätorkkuja.
- Anonyymi00034
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ei kelpaa käteinen Valmakaupassa eikä Hankkijalla, enpä ole vuosiin heillä asioinut enää, asiakkaathan noissa kaupoissa ovat turhanpäiväinen riesa, hiekkaa kantavat sisälle kengissään ja häiritsevät kännykän katselua ja päivätorkkuja.
Paska puhetta. Hankkijalle kelpaa käteinen.
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Paska puhetta. Hankkijalle kelpaa käteinen.
Ei kelvannut raha Hankkijalle ainakaan muutama vuosi sitten, liekö muuttanut tapansa, enpä usko.
- Anonyymi00058
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei kelvannut raha Hankkijalle ainakaan muutama vuosi sitten, liekö muuttanut tapansa, enpä usko.
Aina kelvannut, viime kuussa viimeksi.
- Anonyymi00023
Ajan mieluummin vieremälle tai iisalmeen syömään, kun kannan euroni wallenhoviin
- Anonyymi00025
Aja vaan, sinua siellä yrityksessä tuskin kaivataankaan. Helpommalla varmaankin pääsevät ilman sinua.Minä käytän paikallista, koska olen/olemme aina saanut/saaneet rahoillemme vastinetta hyvän ruoan ja palvelun suhteen👍
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Aja vaan, sinua siellä yrityksessä tuskin kaivataankaan. Helpommalla varmaankin pääsevät ilman sinua.Minä käytän paikallista, koska olen/olemme aina saanut/saaneet rahoillemme vastinetta hyvän ruoan ja palvelun suhteen👍
Onneksi olkoon, olet onnekas
- Anonyymi00030
Peltohovin palvelu on huonontunut kovasti.
- Anonyymi00032
Höpöhöpö, erittäin hyvää palvelua olemme saaneet ja saamme edelleen. Mikäs sinussa on vikana?
- Anonyymi00031
Marisija aloittaja suu kiinni ja älä mollaa kirjoittamallakaan joutavia.Mitä tarkoittaa huono palvelu täällä kotopitäjässä jos 100% toiset saa hyvän palvelun ,katso peiliin.
- Anonyymi00033
Sekatavara kauppias hoida asiat kunnolla
- Anonyymi00035
Parasta palvelua olen saanut metsolan iloiselta myyjältä. Taidanmpas taas ajella täältä pielavedeltä käymään liikkeellä!
- Anonyymi00037
Oletko niitä legendaarisia Pielaveden Metsureita?
- Anonyymi00039
Siinäpä sinulla aika kuluu kun Metsolan myyjää etsiskelet 🤣
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Siinäpä sinulla aika kuluu kun Metsolan myyjää etsiskelet 🤣
Eikö hän ole enää tiskin takana iloisena palvelemassa?
- Anonyymi00056
Anonyymi00037 kirjoitti:
Oletko niitä legendaarisia Pielaveden Metsureita?
Olen bionomi Pielavedellä. Kiuruvveen Metsolasta tai henkilökunnasta kuullut pelkää hyvää. Omistaja kuulema murjottaa aia.
- Anonyymi00038
Venäläisellä lukoil teboililla. Puhuvat kielillä siellä. Asiakaspalvelu phuu vain -yssänkieltä.
- Anonyymi00040
Minä olen käynyt vain suomalaisilla Teboileilla.
- Anonyymi00042
phuu
- Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
phuu
phuu
oli tarkoitettu kommentoijalle, joka kirjoitti:
"Venäläisellä lukoil teboililla. Puhuvat kielillä siellä. Asiakaspalvelu phuu vain -yssänkieltä."
phuu phuu
En ole muuten löytänyt suomen enkä venäjän sanavarastosta, mitä tarkoittaaa tuo
phuu - Anonyymi00046
Anonyymi00040 kirjoitti:
Minä olen käynyt vain suomalaisilla Teboileilla.
Ei suomalaisia Teboileja ole olemassakaan. Kaikki ovat venäläisiä Lukoil Teboileja. Eikö taulu ulkona jo kerro sen jo tyhmemmällekin. Lukoil Teboil. Täysin venäläinen firma. Siellä on hyvä asioida, kun puhuu venäjää, kuten minä. Palvelu on silloin harasoo.
- Anonyymi00049
Anonyymi00043 kirjoitti:
phuu
oli tarkoitettu kommentoijalle, joka kirjoitti:
"Venäläisellä lukoil teboililla. Puhuvat kielillä siellä. Asiakaspalvelu phuu vain -yssänkieltä."
phuu phuu
En ole muuten löytänyt suomen enkä venäjän sanavarastosta, mitä tarkoittaaa tuo
phuuSe on Putiini, joka huokailee phuu, kun joutuu istumaan bunkkerissaan piilossa...
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Se on Putiini, joka huokailee phuu, kun joutuu istumaan bunkkerissaan piilossa...
Putiinia ottaa kaaliin, kun aloitti sodan, eikä Ukraina ymmärtänyt nostaa käsiä pystyyn, vaan taistelee vastaan jo viidettä vuotta ja tekee tuhoa syvällä Venäjänmaalla drooneillaan...
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Putiinia ottaa kaaliin, kun aloitti sodan, eikä Ukraina ymmärtänyt nostaa käsiä pystyyn, vaan taistelee vastaan jo viidettä vuotta ja tekee tuhoa syvällä Venäjänmaalla drooneillaan...
Putiinia pitää ymmärtää sikäli, että jos Ukraina olisi nostanut kätensä pystyyn, Putiini olisi nyt suuri sankari omassa maassaan.
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Putiinia pitää ymmärtää sikäli, että jos Ukraina olisi nostanut kätensä pystyyn, Putiini olisi nyt suuri sankari omassa maassaan.
Putiini saattaa myös harmitella sitä, että sodan aloitti, kun olisi voinut elää rauhassa, keskittyä oman maansa kehittämiseen, pistäytyä muilla mailla niin kuin muutkin valtiaat ja nauttia ehkä suurtakin arvostusta ja kunnioitusta oman kansan ja muidenkin maiden ja kansojen keskuudessa.
- Anonyymi00053
Anonyymi00052 kirjoitti:
Putiini saattaa myös harmitella sitä, että sodan aloitti, kun olisi voinut elää rauhassa, keskittyä oman maansa kehittämiseen, pistäytyä muilla mailla niin kuin muutkin valtiaat ja nauttia ehkä suurtakin arvostusta ja kunnioitusta oman kansan ja muidenkin maiden ja kansojen keskuudessa.
Suomessakin olisi voinut käydä tervetulleena vieraana,
ja Kiuruvedellä iskelmäviikolla!
Kajauttanut estradilla itse tai oman seurueensa kanssa yhdessä vanhan venäläisen iskelmän Kalinka, Kalinka, oot marjani mun...! ja pistänyt samalla ripaskaksi... - Anonyymi00054
Anonyymi00053 kirjoitti:
Suomessakin olisi voinut käydä tervetulleena vieraana,
ja Kiuruvedellä iskelmäviikolla!
Kajauttanut estradilla itse tai oman seurueensa kanssa yhdessä vanhan venäläisen iskelmän Kalinka, Kalinka, oot marjani mun...! ja pistänyt samalla ripaskaksi...Iskelmäviikolla kerran käytyään Putiini olisi saattanut innostua ja houkutella seuraavalla kerralla mukaansa jopa Trumpin ja Kiinan Xi:n!
Taatusti saisi Kiuruvesi silloin mainetta maailmalla!
- Anonyymi00047
Joistakin ei vaan ole asiakaspalveluun, monella olisi kyllä peiliin katsomisen paikka
- Anonyymi00048
Ja joistakin ei vaan ole asiakkaiksi, monella olisi kyllä peiliin katsomisen paikka.
- Anonyymi00057
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ja joistakin ei vaan ole asiakkaiksi, monella olisi kyllä peiliin katsomisen paikka.
Kyllä, täytyisi ihmisten käydä ensiksi peruskurssi sofistikoituneisuudesta, ennenkuin astuu jalalla Kiuruveden ravintoloihin tai kivijalkaliikkeisiin. Juntteja ei siellä kaivatakkaan!
- Anonyymi00060
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kyllä, täytyisi ihmisten käydä ensiksi peruskurssi sofistikoituneisuudesta, ennenkuin astuu jalalla Kiuruveden ravintoloihin tai kivijalkaliikkeisiin. Juntteja ei siellä kaivatakkaan!
Vain Keskustan ja Kokoomuksen äänestäjät tervetulleita. Mielellään hyvästä suvusta.
- Anonyymi00055
Mikäli puhut venäjää, niin saat hyvää palvelua venäläiseltä Lukoil Teboililta.
- Anonyymi00062
Tuboil on suomalainen virma kuten Winda Energy Oy
- Anonyymi00059
Asiakas on aina oikeassa.
- Anonyymi00061
Ei todellakaan ole!
- Anonyymi00063
K superissa kyllä tylyin palvelu vaikka kuinka tervehtisi ei vastausta saa vaan jännä kun näiden tutut tulee rupee se suu laulamaan kummasti
- Anonyymi00064
A, kolhoozas jos olisimmo, meil ylen hyvä balvelu olis!
- Anonyymi00065
Anonyymi00064 kirjoitti:
A, kolhoozas jos olisimmo, meil ylen hyvä balvelu olis!
Ylen hjuva!
- Anonyymi00066
Aloittajalle ja muille samanhenkisille: elekee hyvät immeiset kehatko!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.291206Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke58995Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63933- 54873
- 51771
- 65748
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍81706- 82672
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le38668Ei mitään käytöstä
Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su30615