Asiakaspalvelu Kiuruvedellä

Anonyymi-ap

Missä saa hyvää palvelua missä huonoa? Vastenmielistä käytöstä työntekijöiltä

20

397

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Senkun kierrät yrityksiä, niin siinäpähän ite toteat. Typerä kysymys. Ja koita itse käyttäytyä myös.

• Anonyymi00002

Viliossa huonoo asioiden hoitoa

• Anonyymi00004

Enpä ole tuollaisesta yrityksestä kuullutkaan.

• Anonyymi00003

Yks yrittäjä juoruaa...

• Anonyymi00005

Juoruaa? Itsestään vai muista?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Juoruaa? Itsestään vai muista?

Kodin Onnessa on hyvä palvelu. Tv:viskisieppo viikon luontoääni

• Anonyymi00009

Palolaitoksella kovasti juoruamiseen aikaa tuntuu vuorojen aikana olevan. Hyvin sieltä ympäri kyliä jutut tapahtumista leviää.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Palolaitoksella kovasti juoruamiseen aikaa tuntuu vuorojen aikana olevan. Hyvin sieltä ympäri kyliä jutut tapahtumista leviää.

Ai oletkos sinä siellä paikan päällä päivystämässä, kun tuollaista "tietoa" on palolaitokselta?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ai oletkos sinä siellä paikan päällä päivystämässä, kun tuollaista "tietoa" on palolaitokselta?

Niinpähän vain jutut on kulkeutuneet

• Anonyymi00007

Viljossa, Osapalvelussa, Autotarvike/Urheilutarvikkeessa, ABC:lla hyvä.
      Tokmanni, Peltohovi huono.
      Loput hyvää keskitasoa.

• Anonyymi00010

Onpas kumma juttu, kun minä olen kaikissa noissa saanut hyvää palvelua.

• Anonyymi00008

Ukkonen lähestyi lännestä leveänä rintamana, mutta haarautui Kiuruvettä lähestyessään kahtaalle, pohjoiseen ja etelään.

• Anonyymi00012

Liekköhä toukka huttu suolla mitenkä tulossa lakkoja

• Anonyymi00014

Älä mene sinne ne on minun lakkoja

• Anonyymi00015
      UUSI

Useimmat varmaan ymmärtää että myyjiä on useampia eri liikkeissä ja heilläkin voi päivät olla erilaisia. Joskus hyvä joskus huono. Sama se asiakaspalvelussa.

Harvoin koko liike on sutta. Sitten se olisi jo konkurssissa.

• Anonyymi00017
        UUSI

Myöskin asiakkaan oma asenne ja käyttäytyminen vaikuttaa hänen saamaansa palveluun. Jos on epäkohtelias viimeisen päälle naukuja, niin varmasti saa ansaitsemaansa vastinetta. Ei kyllä asiakaspalvelijoidenkaan tarvitse kaikkea sietää.

Nimimerkki Sivusta seurannut.

• Anonyymi00020
        UUSI

Huonoja päiviä ei pidä töihin tuoda

• Anonyymi00016
      UUSI

Viliossa kannattaa keskittyä hoitamaan asia kerrallaan eikä montaa asiaa yhtä aikaa ja sitten osaa asioitten hoitamisesta jää puoli tiehen tai kokonaan hoitamatta. Tämä ei koske työntekijöitä!

• Anonyymi00018
      UUSI

Kyllä saa ihmetellä monessa paikallisessa yrityksessä miten pystyvät vuodesta toiseen jatkamaan. Yrittäjä ei välttämättä edes nää palveluntason heikkoutta, tietysti kun vertailee muihin paskan palvelun firmoihin niin tuntuu menevän hyvin.
      Sitten nämä samat yrittäjät pitää mielessään listaa ettei tuo ja tuo osta enää häneltä.
      Paska palvelu+korkea hinnoittelu ei motivoi asiakkaana maksamaan lähipalveluista.
      Se sama Iisalmesta tultuna tekemään on halvempi mitä paikallisen tekemänä kertoo asiakkaan aliarvioimisesta. Ei kuulema kannata mutta kannattaa Iisalmelaisen ajaa 70km lenkki ja loppuhinta on vielä halvempi ja siellä kuulema se kannattaa.
      Ei kaikki toimi näin mutta yllättävän yleistä on.

• Anonyymi00019
        UUSI

Höpö höpö. Kyllä se iisalmelainen jos 70 km lenkin ajaa talkoo työnä ilman km korvauksia ja vielä halvemmalla mitä paikallinen niin on lappu luukuulla hyvin äkkiä jos maksaa pakolliset yrittäjä menonsa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1059
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      892
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      676
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      57
      660
    5. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      595
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      562
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      172
      555
    8. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      546
    9. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      535
    10. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      528
    Aihe