Missä saa hyvää palvelua missä huonoa? Vastenmielistä käytöstä työntekijöiltä
Vastaukset 20
- Anonyymi00001
Senkun kierrät yrityksiä, niin siinäpähän ite toteat. Typerä kysymys. Ja koita itse käyttäytyä myös.
- Anonyymi00002
Viliossa huonoo asioiden hoitoa
- Anonyymi00004
Enpä ole tuollaisesta yrityksestä kuullutkaan.
- Anonyymi00003
Yks yrittäjä juoruaa...
- Anonyymi00005
Juoruaa? Itsestään vai muista?
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Juoruaa? Itsestään vai muista?
Kodin Onnessa on hyvä palvelu. Tv:viskisieppo viikon luontoääni
- Anonyymi00009
Palolaitoksella kovasti juoruamiseen aikaa tuntuu vuorojen aikana olevan. Hyvin sieltä ympäri kyliä jutut tapahtumista leviää.
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Palolaitoksella kovasti juoruamiseen aikaa tuntuu vuorojen aikana olevan. Hyvin sieltä ympäri kyliä jutut tapahtumista leviää.
Ai oletkos sinä siellä paikan päällä päivystämässä, kun tuollaista "tietoa" on palolaitokselta?
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ai oletkos sinä siellä paikan päällä päivystämässä, kun tuollaista "tietoa" on palolaitokselta?
Niinpähän vain jutut on kulkeutuneet
- Anonyymi00007
Viljossa, Osapalvelussa, Autotarvike/Urheilutarvikkeessa, ABC:lla hyvä.
Tokmanni, Peltohovi huono.
Loput hyvää keskitasoa.- Anonyymi00010
Onpas kumma juttu, kun minä olen kaikissa noissa saanut hyvää palvelua.
- Anonyymi00008
Ukkonen lähestyi lännestä leveänä rintamana, mutta haarautui Kiuruvettä lähestyessään kahtaalle, pohjoiseen ja etelään.
- Anonyymi00012
Liekköhä toukka huttu suolla mitenkä tulossa lakkoja
- Anonyymi00014
Älä mene sinne ne on minun lakkoja
- Anonyymi00015UUSI
Useimmat varmaan ymmärtää että myyjiä on useampia eri liikkeissä ja heilläkin voi päivät olla erilaisia. Joskus hyvä joskus huono. Sama se asiakaspalvelussa.
Harvoin koko liike on sutta. Sitten se olisi jo konkurssissa.- Anonyymi00017UUSI
Myöskin asiakkaan oma asenne ja käyttäytyminen vaikuttaa hänen saamaansa palveluun. Jos on epäkohtelias viimeisen päälle naukuja, niin varmasti saa ansaitsemaansa vastinetta. Ei kyllä asiakaspalvelijoidenkaan tarvitse kaikkea sietää.
Nimimerkki Sivusta seurannut. - Anonyymi00020UUSI
Huonoja päiviä ei pidä töihin tuoda
- Anonyymi00016UUSI
Viliossa kannattaa keskittyä hoitamaan asia kerrallaan eikä montaa asiaa yhtä aikaa ja sitten osaa asioitten hoitamisesta jää puoli tiehen tai kokonaan hoitamatta. Tämä ei koske työntekijöitä!
- Anonyymi00018UUSI
Kyllä saa ihmetellä monessa paikallisessa yrityksessä miten pystyvät vuodesta toiseen jatkamaan. Yrittäjä ei välttämättä edes nää palveluntason heikkoutta, tietysti kun vertailee muihin paskan palvelun firmoihin niin tuntuu menevän hyvin.
Sitten nämä samat yrittäjät pitää mielessään listaa ettei tuo ja tuo osta enää häneltä.
Paska palvelu+korkea hinnoittelu ei motivoi asiakkaana maksamaan lähipalveluista.
Se sama Iisalmesta tultuna tekemään on halvempi mitä paikallisen tekemänä kertoo asiakkaan aliarvioimisesta. Ei kuulema kannata mutta kannattaa Iisalmelaisen ajaa 70km lenkki ja loppuhinta on vielä halvempi ja siellä kuulema se kannattaa.
Ei kaikki toimi näin mutta yllättävän yleistä on.- Anonyymi00019UUSI
Höpö höpö. Kyllä se iisalmelainen jos 70 km lenkin ajaa talkoo työnä ilman km korvauksia ja vielä halvemmalla mitä paikallinen niin on lappu luukuulla hyvin äkkiä jos maksaa pakolliset yrittäjä menonsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831059
- 73892
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut111676- 57660
- 43595
- 30562
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.172555Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4546Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61535Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136528