Valmis siihen.
Vastaukset 20
- Anonyymi00001UUSI
ai osallistumaan teidän homosteluihin
- Anonyymi00002UUSI
Mihin olisin valmis mies ?
Kertoisitko tarkemmin ? - Anonyymi00003UUSI
Kenelle tämä...?
- Anonyymi00004UUSI
No se on hyvä, jos sinä tiedät sen paremmin, kuin minä, että olenko valmis vai en.
- Anonyymi00005UUSI
Olisinpa jos tarkoitat sitä mitä ajattelen.
- Anonyymi00006UUSI
Siis olisin valmis, sitä tarkoitin.
- Anonyymi00007UUSI
Olet käyttänyt tilaisuutesi, et
- Anonyymi00010UUSI
Mikä estää, jos et itse. Mun anonyymin salasala ei toiminut. Aivan oikein oli. Ei sit.En jaksa pelata nyt salasanojen kanssa.
- Anonyymi00011UUSI
Ei silloin pidä Olettaa, ku ei liity ees salasanoilla.
- Anonyymi00012UUSI
Minkälaista tuskaa ois sit niinku tiedossa?
- Anonyymi00013UUSI
Tota noin ööö Vähän vaikee öö selittää pikapatterin vaihtopyrähdystä ja kuinka öö väännellä tuskissaan.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tota noin ööö Vähän vaikee öö selittää pikapatterin vaihtopyrähdystä ja kuinka öö väännellä tuskissaan.
Yritä ny ees.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Yritä ny ees.
Ai madella, niiku Loviisan asuntomessuilla aikoinaan?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ai madella, niiku Loviisan asuntomessuilla aikoinaan?
Jos ei tuu mieleen muuta, niin....
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Jos ei tuu mieleen muuta, niin....
Mielessä on jo nii paljon, että ylenmääräset joutaa räpsii ihan itte ittensä.
- Anonyymi00014UUSI
Oltais voitu kokeilla, miten toimii.
- Anonyymi00022UUSI
Kokeilla ei toimi ees toisten sämpyläresepti.
- Anonyymi00018UUSI
Olisin tietenkin ❤️
- Anonyymi00019UUSI
Naiselle sanon, näinä aikoina ei pidä enää tuollaista miettiä. Kaikki isi-muodot jäävät varmasti toteutumatta jos niitä ei toteuta.
- Anonyymi00020UUSI
Tarkoitatko sitä meidän välistä suhdetta jonka otit puheeksi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid149974En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44697Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi23628Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124619- 67595
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää154530Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni33520Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34518