Oikeasti tehdä sitä? Haluan siksikin, koska meidän tämä asetelma on ihanan pervo.
Vastaukset 23
- Anonyymi00001UUSI
Laita viestiä kun sinulle sopii. Mulla olis nyt aikaa.
- Anonyymi00006UUSI
Saanko jotain tunnistetta/vihjettä? En uskalla alkaa summamutikassa viestejä laitteleen. Pelkään, jos ei haluakkaan viestiä, ja suuttuu tai ilmoittaa poliisille häiriköinnistä. Ap
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Saanko jotain tunnistetta/vihjettä? En uskalla alkaa summamutikassa viestejä laitteleen. Pelkään, jos ei haluakkaan viestiä, ja suuttuu tai ilmoittaa poliisille häiriköinnistä. Ap
No sit varmaan ohi. M-nainen voi laittaa mulle aina viestiä kun haluaa.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Uffaffaa naista hönteille esittävä setämies olipa lennokas tarinallisuus
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Uffaffaa naista hönteille esittävä setämies olipa lennokas tarinallisuus
Kaksi miestä haluaa keskenään sitä. OK
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei miehet ilmota poliisille naisten seksiehdotuksista.
- Anonyymi00002UUSI
Mieti nyt miten kutkuttavan kiellettyä ja pervoa se olisi. Ap
- Anonyymi00003UUSI
ei tapahdu mitään
- Anonyymi00004UUSI
niin paljon hän tuhosi mua
- Anonyymi00005UUSI
platonin suhde häne kanssa hyötysin siitä
- Anonyymi00007UUSI
Päässäs on se pervous.
- Anonyymi00010UUSI
Niin taitaa sinullakin olla naista esittävän setämiehen kautta seksuaalissävytteisiä anomalioita toisesta naisesta propagoiva. Jotenkin tosi onhan toimintaa
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin taitaa sinullakin olla naista esittävän setämiehen kautta seksuaalissävytteisiä anomalioita toisesta naisesta propagoiva. Jotenkin tosi onhan toimintaa
Inhaa* onko se sana? Kyllä se nyt saa olla
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kuha kirjoittelen. Haittaa? Näköjään.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Inhaa* onko se sana? Kyllä se nyt saa olla
On se sana. On on.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kuha kirjoittelen. Haittaa? Näköjään.
Kunhan kommentoin habittiasi haittaako? Näköjään
- Anonyymi00012UUSI
ei ole pervous olen vain sama kun he olen edellä kävijä ja mielenvilkkaus ei ole syntiä te urkkijat olette syntisiä
- Anonyymi00016UUSI
Verkko-Saaren kadulla ravataan. Tuohan oma Myllys ni päästää kunnolla jauhaa. -sivuraider
- Anonyymi00018UUSI
Kuvaile vähän miten se alkaisi?
- Anonyymi00019UUSI
Jes, saa jättää vohvelin ja kupin pois.
- Anonyymi00023UUSI
Mugshotissa ne on muutenki kielletty vaik ois mikäki pissis.
- Anonyymi00020UUSI
Mikä siinä olisi pervoa? Tarkennatko nainen hieman?
- Anonyymi00021UUSI
Esimies ei voi astua alaistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid138887En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44657Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21588Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110563- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 58513
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34488Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää128476Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni24445