Katukuvassa. Pariskuntia kävelemässä. Nainen lihavampi. Rasvainen ruoka ja herkut vaan ovat niin hyviä. Nam...
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Kun taas lihavat miehet eivät edes kävele.
- Anonyymi00002
Kehorauha heilläkin.
- Anonyymi00003
Nyt ku alkoholin voi tilata kotisohvalle ottamatta askeltakaan ulkoilmassa, ylipainoisuus tulee lisääntymää entisestää samoin ennenaikainen sairastaminen...ja kun sitä hoitoa..ei riitä enää nytkään kaikille..
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nyt ku alkoholin voi tilata kotisohvalle ottamatta askeltakaan ulkoilmassa, ylipainoisuus tulee lisääntymää entisestää samoin ennenaikainen sairastaminen...ja kun sitä hoitoa..ei riitä enää nytkään kaikille..
Kyllä yhteiskuntakelpoisemmat hoidossa aina alkkisten edelle menevät. Tällaistakin harkintaa käytetään ja luulisi että nykyään etenkin.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyllä yhteiskuntakelpoisemmat hoidossa aina alkkisten edelle menevät. Tällaistakin harkintaa käytetään ja luulisi että nykyään etenkin.
Jos harrastetaan se on laitonta
, virkavallan asia. - Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei tarvii enää hävetä, kun Isi käy alkossa.
- Anonyymi00005
Itse omat kilonsa kantaa.
Ymmärrä ollenkaan, että joitain vaivaa muiden kropat. En kyllä itse koskaan arvioi missään ihmisen ulkomuotoa. Olkoon jokainen mitä on. Annetaan kaikkien kukkien kukkia.- Anonyymi00007
lihavuus on sairaus ja aiheuttaa sairautta.
olin hemo läski jatkuvasti tulehdus arvot koholla, verenpaine koholla, väsytti ja oli jatkuvasti tulehdusta ja myös verensokeri oli korkea.
laihduin ja sen jälkeen verenpaine, verensokeri ja veriarvot normaalit.
sen lisäksi lihavuus on rumaa ja se oli omaa laiskuuttani ja lisäksi söin liika kaloreita.
lihavuutta pitäisi hoitaa ja kitkeä pois ja sw valitettavasti vaatii pysyvän elämän muutoksen ei siihen dietit auta. - Anonyymi00012
Anonyymi00007 kirjoitti:
lihavuus on sairaus ja aiheuttaa sairautta.
olin hemo läski jatkuvasti tulehdus arvot koholla, verenpaine koholla, väsytti ja oli jatkuvasti tulehdusta ja myös verensokeri oli korkea.
laihduin ja sen jälkeen verenpaine, verensokeri ja veriarvot normaalit.
sen lisäksi lihavuus on rumaa ja se oli omaa laiskuuttani ja lisäksi söin liika kaloreita.
lihavuutta pitäisi hoitaa ja kitkeä pois ja sw valitettavasti vaatii pysyvän elämän muutoksen ei siihen dietit auta.Tietty on epäterveellistä. En siltikään piittaa katsoa minkä kokoisia ihmiset ovat.
- Anonyymi00006
Nutrilettiä ja janojuomaksi 6 sidukkaa.Ostalla takataskujen leveys metrin.
- Anonyymi00008
mieti paljonko siiderissä on kaloreita.
vesi on paras juoma.
laskea pitää osata ne kalorit ja tietää oma kalorikulutus. ei voi laihtua, jos ei synny kalorivajetta.
läskit pitäisi laittaa laihdutus leirille. - Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
mieti paljonko siiderissä on kaloreita.
vesi on paras juoma.
laskea pitää osata ne kalorit ja tietää oma kalorikulutus. ei voi laihtua, jos ei synny kalorivajetta.
läskit pitäisi laittaa laihdutus leirille.Iskällä mikään ei pysynyt sisällä kummastakaan päästä. Silti me hoidontarpeen arvioijat arvioitiin, että hyvin voi olla soitessa töissä.
- Anonyymi00013
Nuoret varsinkin kärsii lihavuudestaan, koska uimaankaan ei voi mennä, kun ei ole yhtään rantakunnossa.
Koulun terveydenhoitajakaan ei välitä mitään lapsen/ nuoren lihavuudesta, vaikka painoindeksi paukkuu.
Kaikki/ useat vanhemmat viis veisaa lapsensa kiloille. Ei muuta kuin lisää sipsiä ja karkkeja. Onko se rakkautta?
Kunnon ruokaa pöytään säännöllisesti ja ulkoharrastuksia päivittäin.- Anonyymi00014
minä syön sipsiä ja suklaata päivittäin enkä silti ole lihava. kohtuus kaikessa.
jos vetää pussin sipsiä se on 1400 kaloria per pussi siihen päälle 200g suklaata on pari tuhatta kaloria.
suklaa oikeastaan on lähes pelkkää voita ja sokeria olisi parempi syödä, vaikka pullaa tai jäätelöä.
ei lapset osaa kohtuudella syödä herkkuja.
aikuisten pitää osata pitää rajat myös karkkipäivinä.
mutta yleensä aikuiset ovat itsekin lihavia ja osa aterioista korvataan nopeilla hiilareilla.
pastaa syödään monesti myös liikaa itse en jaksa edes syödä 1dl pastaa tai kaksi perunaa.
en jaksaisi edes syödä pizzaa yhtä kokonaista.
ajatella mahalaukku on käytännössä sellainen päärynän kokoinen ja sitten se venyy kuin ilmapallo.
hyvä nyrkki sääntö on syödä pari nyrkillistä ruokaa kerralla sen yli on jo ylem syömistä mikä on sanassakin syntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092260- 103896
- 70889
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22872- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha554789- 80697
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76660Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23610- 57561